• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з «Поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття вулиць і доріг Петрівської сільської територіальної громади»

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: 589daf2cfdc94012b494f910487210a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-11-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.06.2024 10:43 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2024 № 149 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-03-05-012050-a 05.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» установлено недотримання пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.03.2024 № 05/РП (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – Переможець), вимоги про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 18.03.2024 № 1803/2, від 19.03.2024 № 1903/1 та від 20.03.2024 № 2003/1, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024, договір від 12.04.2024 № 20/24, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.04.2024 № 5930-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 17.06.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» з остаточною ціновою пропозицією 1 578 998,30 грн, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 1 579 000,00 грн, ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з остаточною ціновою пропозицією 1 679 937,60 грн, ТОВ «АГВАН БУД» з остаточною ціновою пропозицією 1 699 000,00 грн та ТОВ «МІШЕМ» з остаточною ціновою пропозицією 1 798 011,50 грн. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.03.2024 № 1803/2) на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, перевіркою підстав відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» зазначених в протоколі від 18.03.2024 № 1803/2, порушень не встановлено. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 19.03.2024 № 1903/1) на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначених в протоколі від 19.03.2024 № 1903/1, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з ціновою пропозицією 1 679 937,60 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для надання послуг визначених у технічній специфікації та обов’язкова наявність: - дорожня фреза; - каток; - самоскид/автомобіль для перевезення насипних вантажів; - обладнання для ямкового ремонту струменевим методом. Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Однак, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній гарантійний лист в довільній формі, про те, що залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт, чим не дотримано умови пункту 1.1 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 04.07.2024 16:15 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2024 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи що переможець торгів ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надав інформацію, що при наданні послуг поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття вулиць і доріг Петрівської сільської територіальної громади використовуватиме власну техніку, а не залучену, про що свідчать надані в тендерній пропозиції довідки, не було вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Але враховуючи вимогу Північного офісу Держаудитслужби отримана відповідна довідка для вжиття заходів щодо усунення порушень (додається).
Дата публікації звіту: 05.07.2024 10:07

Запити/Пояснення