-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з «Поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття вулиць і доріг Петрівської сільської територіальної громади»
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер:
589daf2cfdc94012b494f910487210a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 10:43 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 № 149
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-03-05-012050-a 05.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» установлено недотримання пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.03.2024 № 05/РП (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію
ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – Переможець), вимоги про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 18.03.2024
№ 1803/2, від 19.03.2024 № 1903/1 та від 20.03.2024 № 2003/1, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024, договір від 12.04.2024 № 20/24, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.04.2024 № 5930-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 17.06.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» з остаточною ціновою пропозицією 1 578 998,30 грн, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 1 579 000,00 грн, ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з остаточною ціновою пропозицією 1 679 937,60 грн, ТОВ «АГВАН БУД» з остаточною ціновою пропозицією 1 699 000,00 грн та ТОВ «МІШЕМ» з остаточною ціновою пропозицією 1 798 011,50 грн.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.03.2024 № 1803/2) на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, перевіркою підстав відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» зазначених в протоколі від 18.03.2024 № 1803/2, порушень не встановлено.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 19.03.2024 № 1903/1) на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначених в протоколі від 19.03.2024 № 1903/1, порушень не встановлено.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з ціновою пропозицією 1 679 937,60 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для надання послуг визначених у технічній специфікації та обов’язкова наявність:
- дорожня фреза;
- каток;
- самоскид/автомобіль для перевезення насипних вантажів;
- обладнання для ямкового ремонту струменевим методом.
Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.
Однак, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній гарантійний лист в довільній формі, про те, що залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт, чим не дотримано умови пункту 1.1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
04.07.2024 16:15 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи що переможець торгів ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надав інформацію, що при наданні послуг поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття вулиць і доріг Петрівської сільської територіальної громади використовуватиме власну техніку, а не залучену, про що свідчать надані в тендерній пропозиції довідки, не було вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Але враховуючи вимогу Північного офісу Держаудитслужби отримана відповідна довідка для вжиття заходів щодо усунення порушень (додається).
Дата публікації звіту:
05.07.2024 10:07
Запити/Пояснення
Номер:
1e96568882ee46ada05d810be81f1e85
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2024 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з «Поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття вулиць і доріг Петрівської сільської територіальної громади», за кодом ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-05-012050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f8b3138cce24367ba072304a9bc2df3
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2024 14:26
Опис:
Рішення про проведення закупівлі послуг з ямкового ремонту дорожнього покриття вулиць і доріг Петрівської сільської територіальної громади прийняте на підставі службової записки до сільського голови заступника з питань діяльності виконавчих органів ради (додається) №8 від 01.03.2024 року в межах фінансування затвердженого рішенням 48 сесії VIII скликання Петрівської сільської ради від 22.12.2023 №1753-48-VIII «Про бюджет Петрівської сільської територіальної громади на 2024 рік». Визначення очікуваної вартості згідно методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 27, п.2 розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/informatsiyna_baza/silskiy_byudzhet/vidkritiy_byudzhet_s._novi_petrivtsi