-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне))
Завершена
26 419 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 264 190.00 UAH
мін. крок: 1% або 264 190.00 UAH
Номер:
a8bd686795884774b414930edf47bb97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 13:05 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-03-04-011988-a 04.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Науково-виробнича компанія «Технологічні системи», ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ» та ТОВ «Хоббіт хаус», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.03.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/1 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Технологічні системи» (далі – ТОВ «Науково-виробнича компанія «Технологічні системи»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІЯ ЛВ» (далі – ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Хоббіт хаус» (далі – ТОВ «Хоббіт хаус»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.03.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/2, від 27.03.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/4, від 03.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/6, від 04.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/7, від 10.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/8 та від 25.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-100-АГ/9, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024, протокол щодо подовження строку укладання договору від 26.01.2024, договір від 02.05.2024 № 13/1623-МТР на суму 26 419 000,00 грн без ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.05.2024.
Період усунення порушень:
31.05.2024 15:08 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2024 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
d5678c8a566546f49f0e18ca26457ff3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-011988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
62103c42d1eb4829b1581dc460dd9f4d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2024 19:52
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне))».
Відповідно до наказу Міністерства енергетики України від 07.09.2022 № 1-ДСК (зі змінами) ПАТ «Укрнафта» є оператором критичної інфраструктури в структурі якої визначені об’єкти критичної інфраструктури III та IV категорії критичності. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 3 статті 32 Кодексу цивільного захисту: Укриттю підлягають у протирадіаційних укриттях - населення, зокрема працівники підприємств, установ, організацій, об’єктів критичної інфраструктури, пацієнти, працівники та відвідувачі закладів охорони здоров’я, учасники освітнього процесу, крім тих, хто підлягає укриттю у сховищах.
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовано:
- враховуючи Лист ДСНС України від 22.08.2023 № 26-15685/261-3 «Про забезпечення цивільного захисту» (Лист ДСНС додається), в якому зазначено:
Враховуючи те, що надані у додатку до листа ПАТ «Укрнафта» об’єкти не віднесено до відповідних категорій цивільного захисту, тому працівники найбільшої працюючої зміни цих об’єктів підлягають укриттю в протирадіаційних укриттях (ПРУ), у тому числі швидкоспоруджувальних ПРУ, що повинні відповідати наступним вимогам:
коефіцієнт захисту Кз 1000;
надмірний тиск повітряної ударної хвилі 100 кПа або 1,0 кгс/см2;
група укриття П-1;
вентиляція з механічним спонуканням та очищенням повітря від пилу у фільтрах з коефіцієнтом очищення не менше 0,8;
при застосуванні загальнопромислових вентиляторів з електроприводом передбачається резервна вентиляція з розрахунку 3 м3/люд.-год із застосуванням електроручних вентиляторів.
- враховуючи рекомендації державних стандартів та будівельних норм.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне))».
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується Наказом №535 від 02.11.2023р. «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта».
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
За результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги Замовник визначає очікувану вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією (яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та ціна якої є найнижчою).Таким чином було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (Аналітична записка по формуванню ОВ та комерційні пропозиції додаються).
2. Надання інформації та документального підтвердження умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору до предмета закупівлі «44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне))»
Перед підписанням Договору про закупівлю, переможець торгів ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ» надав Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації у розмірі 5% від суми договору (Банківська гарантія додається).