• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне))

Завершена

26 419 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 264 190.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2024 17:36 - 10.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково виробнича компанія «Технологічні системи» не відповідає умовам Тендерної документації. Неправомірно прийняте рішення Замовником про вибір Переможця.

Номер: 71d74c2a09f941de923bf20063f57f3b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-011988-a.a4
Назва: Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково виробнича компанія «Технологічні системи» не відповідає умовам Тендерної документації. Неправомірно прийняте рішення Замовником про вибір Переможця.
Вимога:
Згідно з Протокольним рішенням №01/01/13/10-01/01-100- АГ/8 від 10.04.2024 Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково виробнича компанія «Технологічні системи» у закупівлі № UA-2024-03-04-011988-a. Вважаємо дане рішення є неправомірним, та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції переможця закупівлі на предмет її відповідності вимогам тендерної документації та ПРОІГНОРУВАВ ряд невідповідностей та противоріччь у технічній специфікації Переможця. А саме : 1. Замовник зазначив у Додатку 1 ТД, що Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу повинні бути виготовленні та укомплектовані відповідно до вимог ДСТУ 9195:2022, ДБН В.2.2-5:2023, Кодексу цивільного захисту України та наказу МВС від 09.07.2018 р. №579. Згідно п. 6.1.6 и 6.2.7 ДСТУ 9195:2022 наземна споруда повинна мати контрфорси. Споруда запропонована Переможцем не має контрфорсів. Про це свідчить відсутність зображених контрфорсів на план- схемі наданої Переможцем у складі тендерної документації. У відповідності до вищезазначеного є факт невідповідності споруди ДСТУ 9195:2022. 2. У п. 2.1 таблиці 1 Технічної специфікації (Додатка 1) Замовником зазначено наявність у споруди 5 обов’язкових приміщень. Переможець в складі тендерної пропозиції надав Експертну оцінку проекту ШСПРУ та Технічну специфікацію, в яких відсутня інформація про 2 приміщення, а саме : - Приміщення для встановлення вентиляційного обладнання. Переможець зазначив інформацію про наявність тільки зони для вентиляційного обладнання, а не приміщення як зазначено у Технічних вимогах Замовника. - Приміщення вхідної групи (для зберігання брудного одягу, стенду з первинними засобами надання медичної допомоги, шанцевим інструментом та засобами зв’язку). В наданих документах, а саме Експертній оцінці проекта ШСПРУ та в Технічної специфікації, зазначені лише зона, замість приміщень для забрудненого одягу, що є грубим порушенням п 6.1.11 ДСТУ 9195:2022. Згідно до вищезазначеного, запропонована Переможцем споруда не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 3. В Технічній специфікації Замовника зазначені технічні вимоги до споруди: - місткість осіб не менше 50; - в основних приміщеннях ШСПРУ місця для лежання повинні становити не менше 15% (8 місць) - у разі одноярусного, не менше 20% (10 місць) - у разі двоярусного; - в основних приміщеннях ШСПРУ місця для сидіння повинні становити не менше 80% (40 місць); - місця для сидіння в приміщеннях для осіб з розрахунку не менше ніж 0,45 м. х 0,45 м. на одну особу, а місця для лежання – 0,55 м. х 1,8 м.; Учасник надав підтвердження вище наданих даних у вигляді підписаної Технічної специфікації. Але в тендерній пропозиції Переможця закупівлі також міститься Експертна оцінка проекту ШСПРУ, де зазначено, що ШСПРУ має: - 9 двоярусних нар для лежання (550х1850 мм) на 45 місць - 5 стільців для сидіння 450х450мм Тому: або 50 місць для сидіння / або 9 місць для лежання та 41 для сидіння / або 10 місць для лежання та 37 для сидіння = 47 місць загалом. Також зазначені розміри нар у Експертній оцінкці проекту ШСПРУ протирічать інформації наданій у Технічній специфікації. Факт надання вищезазначених документів підтверджує невідповідність Учасника умовам Тендерної документації. 4. Переможець надав в складі Тендерної документації Експертну оцінку проекту ШСПРУ . У даному документі, а саме у Розділі «Архітектурно-будівельні рішення» зовнішні, внутрішні стіни, плити перекриття та днище - збираються з панелей. З’єднання елементів – зварювання закладних деталей та бетонування стиків. Дане будівельне рішення суперечить нормам ДСТУ 9195:2022 п. 5.5 та загалом застосування норм ДСТУ 9195:2022 к даній споруді не можливо, тому що сфера застосування ДСТУ 9195:2022: «Цей стандарт установлює основні вимоги до проектування та виготовлення швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу, готових до використання за призначенням, та їхніх окремих конструкцій (блок-модулів), з яких монтують (складають) та будують такі споруди у готовий виріб, а також способів забезпечення їх необхідними захисними властивостями.» Тендерна документація Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково виробнича компанія «Технологічні системи» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що Замовник проявив бездіяльність по відношенню до обраного Переможця. Тендерна документація Переможця не була ретельно вивчена, та відповідно до цього було прийняте хибне та неправомірне рішення. Вимагаємо відмінити попередньо прийняте рішення про вибір Переможця, та признати, що тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково виробнича компанія «Технологічні системи» не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо, що відповідно до умов п.46 ПКМУ №1178 від 12.10.22р., у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Отже, Замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації Учаснику, пропозиція якого була відхилена. Учасник ТОВ "Хоббіт хаус", пропозиція якого була відхилена, не звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації, доходимо висновку що Учасник ТОВ "Хоббіт хаус" вважає достатньою аргументацію, зазначену Замовником в повідомленні про відхилення його пропозиції. Натомість, Учасник ТОВ "Хоббіт хаус" звертається до Замовника з вимогою, щодо надання роз’яснень про визначення переможцем іншого Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ». З огляду на зазначене, Замовник не вбачає підстав, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель, для надання роз’яснень Учаснику ТОВ "Хоббіт хаус" щодо прийнятих Замовником рішень стосовно пропозиції Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ».
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга АМКУ

Номер: a0b7de6ed74346d59f55338af3f8ec84
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-011988-a.c3
Назва: Скарга АМКУ
Скарга:
Скарга АМКУ
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 16.04.2024 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІЯ ЛВ", Володимир Віталійович Креховецький 380981739367 industria.lv@ukr.net

Пункт скарги

Номер: ac7ae43365ed4986a41c36a6775181b9
Заголовок пункту скарги: Що стосується антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Опис заперечення: Невідповідність учасника пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , які ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та п. 6 Розділу 3 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 17 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , які ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) : 47. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
Переможець, перебуваючи у статусі учасника не надав до кінцевого строку подання теднерних пропозицій (тобто до початку аукціону) антикорупційну програму та інформацію про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Отож, в розумінні Особливостей - юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Тобто не переможець, а учасник не надав вказаного документу. Даний законодавчий акт чітко вказує на обов’язок замовника відхилити пропозицію учасника без права надання можливості виправити невідповідності. Аналогічна вимога наведена у п. 6 Розділу 3 тендерної документації
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: fef173f412824f68a045a9c9c29e2817
Заголовок пункту скарги: Що стосується порушення умов технічної специфікації
Опис заперечення: Невідповідність пропозиції учасника вимогам Додатку 1 тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: У Додатку 1 документації наведена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ і передбачені вимоги до товару, який планує закупити замовник. Переможець на підтвердження надав файл «3 Технічна специфікація»
У Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації наведені деякі з вимоги до товару, який планує закупити замовник, а саме –
У п.2.1 вказано, що Загальна площа повинна становити не менше 40 м кв – але учасник також вказав не менше 40 м кв. Тобто він дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим яку саме Загальну площу становить товар учасника.
У п.2.2 вказано, що Будівельний об’єм повинен становити не менше 80 м куб - але учасник також вказав не менше 80 м куб. Тобто він дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим який саме Будівельний об’єм становить товар учасника.
У п. 2.12 вказано - Оснащення ШСПРУ інженерними мережами та комунікаціями (вентиляцією, опаленням, освітленням) - вентиляція з механічним спонуканням та очищенням повітря від пилу у фільтрах з коефіцієнтом очищення не менше 0,8 (при застосуванні загальнопромислових вентиляторів з електроприводом передбачається резервна вентиляція з розрахунку 3 м^3/люд.-год із застосуванням електроручних вентиляторів); Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим який саме коефіцієнт очищення вказаний учасником. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації.

У п. 2.13 вказано - в основних приміщеннях ШСПРУ місця для лежання повинні становити не менше 15% (8 місць) - у разі одноярусного, не менше 20% (10 місць) - у разі двоярусного; в основних приміщеннях ШСПРУ місця для сидіння повинні становити не менше 80% (40 місць);
Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим який саме відсоток місць для сидіння та лежання встановлений учасником. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації.

Також даному пункті є вимога замовника про наступне -
основне приміщення для осіб, які укриваються повинно бути оснащене засобами для сидіння і мати загальну площу з розрахунку не менше 0,6 м^2 на одну особу;
місця для сидіння в приміщеннях для осіб з розрахунку не менше ніж 0,45 м. х 0,45 м. на одну особу, а місця для лежання – 0,55 м. х 1,8 м.;
висота місць для сидіння - 0,45 м. Висота міць для лежання: першого ярусу - 0,45 м., другого ярусу - 1,4 м. Відстань від верхнього ярусу до перекриття або виступних конструкцій не менше ніж 0,75 м.;
Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомою загальна площа місця для сидіння та лежання з розрахунку не менше 0,6 м^2 на одну особу;
Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації.

В п. 2.14 вказано - освітлення повинно забезпечувати не менше 50 лк.;
електропостачання повинно відповідати вимогам ДБН В.2.2.5 та витримувати навантаження не менше 5 кВт;
наявність не менше чотирьох електричних розеток в основному приміщенні;
Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомою величина освітлення, відповідність електропостачання вимогам ДБН та кількість розеток, які наявні у товарі переможця. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації.

Також є вимога про наступне - дверні входи та двері повинні відповідати вимогам п.7.5.3.4 ДБН В.2.2-5:2023;
Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомою чи дійсно дверні входи та двері відповідають вимогам п.7.5.3.4 ДБН В.2.2-5:2023. Вказівка «повинні відповідати» вказує на те, що учасник не впевнений чи дверні входи та двері відповідають вимогам п.7.5.3.4 ДБН В.2.2-5:2023


В п. 2.14 вказано - що споруда повинна бути оснащена засобами зв’язку (телефон, встановлення та підключення Wi-Fi - пристроїв до мережі інтернет);
Але учасником вказано лише «засоби зв’язку». Тобто у споруді переможця відсутні телефон, встановлення та підключення Wi-Fi - пристроїв до мережі інтернет. Тобто залишається невідомим якими саме засобами зв’язку оснащена споруда переможця.

Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;

Все вищевказане свідчить про те, що пропозиція переможця не відповідала умовам документації та повинна бути відхилена без права надання учаснику можливості виправити невідповідності.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Незаконне визначення переможця

Номер: c411fecedca24a17b6a1a43ad5c4a97b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-011988-a.c2
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
Незаконне визначення переможця Замовником прийнято незаконне рішення про визнання учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" переможцем торгів. 1.Згідно пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , які ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : 47. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); Переможець, перебуваючи у статусі учасника не надав антикорупційну програму та інформацію про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Отож, в розумінні Особливостей - юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Тобто не переможець, а учасник не надав вказаного документу. Даний законодавчий акт чітко вказує на обов’язок замовника відхилити пропозицію учасника без права надання можливості виправити невідповідності. 2. Що стосується порушення умов технічної специфікації. У Додатку 1 документації наведена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ і передбачені вимоги до товару, який планує закупити замовник. Переможець на підтвердження надав файл «3 Технічна специфікація» У Таблиці 1 наведені деякі з них, а саме – У п.2.1 вказано, що Загальна площа повинна становити не менше 40 м кв – але учасник також вказав не менше 40 м кв. Тобто він дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим яку саме Загальну площа становить товар учасника. У п.2.2 вказано, що Будівельний об’єм повинене становити не менше 80 м куб - але учасник також вказав не менше 80 м куб. Тобто він дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим який саме Будівельний об’єм становить товар учасника. У п. 2.12 вказано - Оснащення ШСПРУ інженерними мережами та комунікаціями (вентиляцією, опаленням, освітленням) - вентиляція з механічним спонуканням та очищенням повітря від пилу у фільтрах з коефіцієнтом очищення не менше 0,8 (при застосуванні загальнопромислових вентиляторів з електроприводом передбачається резервна вентиляція з розрахунку 3 м^3/люд.-год із застосуванням електроручних вентиляторів); Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим який саме коефіцієнт очищення вказаний учасником. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації. У п. 2.13 вказано - в основних приміщеннях ШСПРУ місця для лежання повинні становити не менше 15% (8 місць) - у разі одноярусного, не менше 20% (10 місць) - у разі двоярусного; в основних приміщеннях ШСПРУ місця для сидіння повинні становити не менше 80% (40 місць); Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомим який саме відсоток місць для сидіння та лежання встановлений учасником. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації. Також даному пункті є вимога замовника про наступне - основне приміщення для осіб, які укриваються повинно бути оснащене засобами для сидіння і мати загальну площу з розрахунку не менше 0,6 м^2 на одну особу; місця для сидіння в приміщеннях для осіб з розрахунку не менше ніж 0,45 м. х 0,45 м. на одну особу, а місця для лежання – 0,55 м. х 1,8 м.; висота місць для сидіння - 0,45 м. Висота міць для лежання: першого ярусу - 0,45 м., другого ярусу - 1,4 м. Відстань від верхнього ярусу до перекриття або виступних конструкцій не менше ніж 0,75 м.; Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомою загальна площа з розрахунку не менше 0,6 м^2 на одну особу; місця для сидіння та лежання. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації. В п. 2.14 вказано - освітлення повинно забезпечувати не менше 50 лк.; електропостачання повинно відповідати вимогам ДБН В.2.2.5 та витримувати навантаження не менше 5 кВт; наявність не менше чотирьох електричних розеток в основному приміщенні; Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомою величина освітлення, електропостачання та кількість розеток. Вказівка «не менше» не відображає величину, а лише містить приблизну інформацію, і свідчить невідповідність пропозиції учасника вимогам документації. Також є вимога про наступне - дверні входи та двері повинні відповідати вимогам п.7.5.3.4 ДБН В.2.2-5:2023; Учасник також дослівно скопіював інформацію та не навів чіткої інформації щодо величини, тобто залишається невідомою чи дійсно дверні входи та двері відповідають вимогам п.7.5.3.4 ДБН В.2.2-5:2023. Вказівка «повинні відповідати» вказує на те, що учасник не впевнений чи дверні входи та двері відповідають вимогам п.7.5.3.4 ДБН В.2.2-5:2023 В п. 2.14 вказано - що споруда повинна бути оснащена засобами зв’язку (телефон, встановлення та підключення Wi-Fi - пристроїв до мережі інтернет); Але учасником вказано лише «засоби зв’язку». Тобто у споруді переможця відсутні телефон, встановлення та підключення Wi-Fi - пристроїв до мережі інтернет. Тобто залишається невідомим якими саме засобами зв’язку оснащена споруда переможця. Все вищевказане свідчить про те, що пропозиція переможця не відповідала умовам документації та повинна бути відхилена без права надання учаснику можливості виправити невідповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо, що відповідно до умов п.46 ПКМУ №1178 від 12.10.22р., у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Отже, Замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації Учаснику, пропозиція якого була відхилена. Учасник ТОВ «ІНДАСТРІПЛ ЛВ», пропозиція якого була відхилена, не звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації, доходимо висновку що Учасник ТОВ «ІНДАСТРІПЛ ЛВ» вважає достатньою аргументацію, зазначену Замовником в повідомленні про відхилення його пропозиції. Натомість, Учасник ТОВ «ІНДАСТРІПЛ ЛВ» звертається до Замовника з вимогою, щодо надання роз’яснень про визначення переможцем іншого Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ». З огляду на зазначене, Замовник не вбачає підстав, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель, для надання роз’яснень Учаснику ТОВ «ІНДАСТРІПЛ ЛВ» щодо прийнятих Замовником рішень стосовно пропозиції Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 8343558f57b84c79a97ac9378d5029ea
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-011988-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовнику повідомляємо, що тендерна документація до закупівлі 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані протирадіаційні укриття модульного типу на 50 осіб (наземне) далі - ШСПРУ) містить дискримінаційні умови, зокрема серед документів зазначених у тендерній документації учасник зокрема повинен надати наступні документи 1. Копія експертної оцінки проекту ШСПРУ 2. Проект прив’язки ШСПРУ до місцевості Однак ці документи є необов’язковими при поставці ШСПРУ з наступних підстав: 1. Щодо обов’язковості проведення експертної оцінки проекту ШСПРУ Відповідно до пункту 6 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.11р №560 метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Відповідно до частини четвертої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які: 1) за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; 2) споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - в частині міцності, надійності та довговічності будинків і споруд; 3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації; 4) підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Тобто, з вищенаведеного випливає, що експерта оцінка є обов’язковою для об’єктів будівництва. Однак, згідно тендерної документації, зокрема проекту договору закупівлі, предметом такого договору є поставка (купівля-продаж) товару, а не підряд (будівництво об’єкту): «На умовах цього Договору Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця у погоджені Сторонами строки Товар визначений у Специфікації до даного Договору, що є Додатком № 1 до цього Договору та є його невід’ємною частиною (надалі – «Специфікація») а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити такий Товар на умовах цього Договору». Тобто до умов такого договору будуть застосовуватись норми глави 54 (купівля-продаж), а не глави 61 (Підряд) Цивільного кодексу України. Щодо Проекту прив’язки ШСПРУ до місцевості Вважаємо, що такий документ взагалі не стосується учасника закупівель, оскільки, згідно умов договору, Учасник здійснює поставку (продаж) товару, а не будівництво на визначеній Замовником території. Відповідно Учасник закупівель при поставці товару не повинен керуватися нормами закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Ба більше, вищевказаним законом і жодним нормативно-правовим актом не передбачений такий документ, як «Проект прив’язки ШСПРУ до місцевості». Відповідно до ч.1 та ч.4 ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому на підставі вищевикладеного, просимо прибрати з переліку необхідних документів тендерної документації Копію експертної оцінки проекту ШСПРУ та Проект прив’язки ШСПРУ до місцевості
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за виявлену зацікавленість до закупівлі та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до вимог тендерної документації даної закупівлі проект прив’язки ШСПРУ до місцевості надається Постачальником при поставці товару, тобто проект прив’язки розробляється Переможцем перед встановленням ШСПРУ після укладання договору про закупівлю. На етапі подання тендерної пропозиції Учасником відсутня вимога надання проекту прив’язки ШСПРУ до місцевості. Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції Копію експертної оцінки проекту ШСПРУ не є дискримінаційною, оскільки: - Відповідно п. 6 статті 32 Кодексу цивільного захисту: Проектування, будівництво, пристосування і розміщення захисних споруд та споруд подвійного призначення здійснюються згідно з нормами, які розробляються відповідно до Закону України "Про будівельні норми". - Пункт 7.1.1 ДБН В.2.2 -5:2023 передбачає: При новому будівництві, реконструкції та капітальному ремонті захисних споруд та СПП необхідно забезпечувати доступність та безпеку маломобільних груп населення ( далі МГН) відповідно до вимог ДБН В.2.2-40, у тому числі з урахуванням рівня мобільності осіб з інвалідністю різних категорій та їхньої чисельності. - Пункт 6 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.11р №560: Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення та перевірка якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: Не підлягають обов’язковій експертизі проекти будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Відповідно до частини четвертої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: Обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які: - за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, перевезення небезпечних вантажів, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з За рішенням замовника може проводитися також експертиза проектів будівництва інших об’єктів, ніж передбачені у цій частині, або окремих розділів проектної документації. Отже ШСПРУ повинні забезпечувати доступність та безпеку МГН. З метою визначення та перевірки якості проектних рішень щодо ШСПРУ необхідно проводити експертизу проекту. Враховуючи вище викладене щодо переліку необхідних документів тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію експертної оцінки проекту ШСПРУ.
Статус вимоги: Відхилено