-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи).
Завершена
637 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 185.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 185.00 UAH
Номер:
daf1722a9c24479b97287c99eb9f2033
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2024 00:00
Період моніторингу:
22.05.2024 13:37 - 13.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 30-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.05.2024 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-04-010600-a 04.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для надання вимоги про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.03.2024 № 6; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Нестеренко Ігоря Миколайовича (далі – ФОП Нестеренко Ігор Миколайович); вимогу про усунення невідповідностей; рішення колегії АМКУ; протокол уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП Нестеренко Ігор Миколайович від 10.04.2024 № 18; повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024 року; договір про закупівлю від 16.04.2024 № 30; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 31 травня 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене, під час здійснення моніторингу, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель 22 травня 2024 року, Замовнику було направлено запит для надання пояснень та документів, а саме: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, проте відповідь (пояснення та/або документи) Замовником надано 31.05.2024 року (на сьомий робочий день), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
04.06.2024 12:25 - 19.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2024 12:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі Протоколу проведення тематичної наради щодо дотримання абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII від 05.06.2024 року виконуючою обов’язки уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель в електронній системі PROZORRO 3 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Закарпатській області було проведено додаткове вивчення статті 8. Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Дата публікації звіту:
11.06.2024 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
7aa041d4977e47d0b1e6391af04da3fc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-010600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e7df440ad227461cb58f28320b27af1e
Назва:
Пояснення по суті, щодо наявного Запиту про надання пояснень.
Дата опублікування:
31.05.2024 15:39
Опис:
У зв’язку із відсутністю уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель в електронній системі PROZORRO, було пропущено строк надання пояснення по запиту.
З метою забезпечення 100 % потреби у твердому паливі та готовності до опалювального сезону 2024-2025 років у 3 державного пожежно – рятувального загону Головного управління ДСНС України у Закарпатській області виникла потреба у закупівлі деревини дров'яної непромислового призначення 1-ї групи (твердих порід - дуб, бук, граб).
Розмір бюджетного призначення відповідно до затверджених кошторисних призначень по загальному фонду на 2024 рік становить – 653 800,00 грн. (довідки про зміни до кошторису на 2024 рік №1 від 11.01.2024, №11 від 19.02.2024 додаються).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на підставі наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На підставі отриманих цінових пропозиції від потенційних постачальників відповідного товару визначено очікувано ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (додаються).
Закупівля здійснювалася відповідно до Службової записки «Про проведення закупівлі деревини дров'яної непромислового призначення 1-ї групи за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 03410000-7 Деревина» (додається).