-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи).
Завершена
637 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 185.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 185.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2024 16:21 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
39460aee70184fb7b9c033be761dcd0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-010600-a.a2
Назва:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Фактичні обставини
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 рокупровизнання переможцемФізичної особи-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича
Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації”.
Також, відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Звертаємо увагу, що вимогами Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника встановлено наступне: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: - лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір.»
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника - Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович було встановлено, що Фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ігор Миколайович у складі запропонованої тендерної пропозиції не наданолісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC (ForestStewardshipCouncil) - це процес, за яким лісові угіддя та їх управління оцінюються згідно з встановленими міжнародними стандартами FSC. Ця сертифікація підтверджує, що лісові ресурси використовуються відповідно до принципів сталого лісового господарства, що включає в себе збереження біорізноманіття, захист водних ресурсів, збереження ґрунтів та забезпечення прав працівників і місцевих спільнот. Лісова сертифікація FSC є визнаним міжнародним стандартом сталого лісового господарства. Тому вимога мати таку сертифікацію в тендерних пропозиціях сприяє відповідності учасників міжнародним стандартам.
Разом з тим, Учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не виконано вимогу, яка встановлена:
1) в п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано документального підтвердження, шляхом завантаження документів, які передбачені Додатком №2.
2) в п.6 Розділу 3 тендерної документації, а саме: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, разом з тим, Учасником не надано у складі тендерної пропозиціїлісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації Замовника.
та, безпосередньо,
3) порушено вимоги, які передбачені Додатком №2 тендерної документації, а саме: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC. Разом з тим, ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не надав у складі пропозиції лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Таким чином, виходячи із зазначеного вище задля дотримання вимог Законодавства, а саме, відповідно до п.44 Особливостей Замовник мав відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, адже пропозиції Учасника не відповідає умовам Додатку №2 (технічної специфікації), так як Учасником не надано лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, надання якої передбачено тендерною документацією Замовника.
У складі пропозиції ФОП Нестеренко Ігор Миколайович відсутня інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівнапросить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
3) Зобов’язати Замовника –3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 18.03 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича та оприлюднення наміру про укладення договору.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на кваліфікацію_UA-2024-03-04-010600-a.pdf 22.03.2024 10:56
- Скарга на кваліфікацію_UA-2024-03-04-010600-a.docx 22.03.2024 10:56
- sign.p7s 22.03.2024 10:59
- рішення від 25.03.2024 № 5270.pdf 25.03.2024 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 № 5896.pdf 03.04.2024 12:55
- рішення від 02.04.2024 № 5896.pdf 05.04.2024 12:49
- Пояснення на скаргу 3 ДПРЗ.PDF 27.03.2024 13:41
- Пояснення на скаргу 3 ДПРЗ.doc 27.03.2024 13:41
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.PDF 09.04.2024 12:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 11:01
Дата розгляду скарги:
02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2024 12:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.04.2024 №5896-р/пк-пз 3-ім державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області було скасовано Рішення від 18.03.2024 № 8 про визначення фізичної особи-підприємця Нестеренка Ігоря Миколайовича переможцем процедури закупівлі — «ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-04-010600-a.
Пункт скарги
Номер:
a92211fd013b4fb4a08790f8ca54611d
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
Фактичні обставини
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 рокупровизнання переможцемФізичної особи-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича
Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації”.
Також, відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Звертаємо увагу, що вимогами Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника встановлено наступне: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: - лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір.»
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника - Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович було встановлено, що Фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ігор Миколайович у складі запропонованої тендерної пропозиції не наданолісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC (ForestStewardshipCouncil) - це процес, за яким лісові угіддя та їх управління оцінюються згідно з встановленими міжнародними стандартами FSC. Ця сертифікація підтверджує, що лісові ресурси використовуються відповідно до принципів сталого лісового господарства, що включає в себе збереження біорізноманіття, захист водних ресурсів, збереження ґрунтів та забезпечення прав працівників і місцевих спільнот. Лісова сертифікація FSC є визнаним міжнародним стандартом сталого лісового господарства. Тому вимога мати таку сертифікацію в тендерних пропозиціях сприяє відповідності учасників міжнародним стандартам.
Разом з тим, Учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не виконано вимогу, яка встановлена:
1) в п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано документального підтвердження, шляхом завантаження документів, які передбачені Додатком №2.
2) в п.6 Розділу 3 тендерної документації, а саме: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, разом з тим, Учасником не надано у складі тендерної пропозиціїлісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації Замовника.
та, безпосередньо,
3) порушено вимоги, які передбачені Додатком №2 тендерної документації, а саме: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC. Разом з тим, ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не надав у складі пропозиції лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Таким чином, виходячи із зазначеного вище задля дотримання вимог Законодавства, а саме, відповідно до п.44 Особливостей Замовник мав відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, адже пропозиції Учасника не відповідає умовам Додатку №2 (технічної специфікації), так як Учасником не надано лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, надання якої передбачено тендерною документацією Замовника.
У складі пропозиції ФОП Нестеренко Ігор Миколайович відсутня інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівнапросить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
3) Зобов’язати Замовника –3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 18.03 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича та оприлюднення наміру про укладення договору.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 рокупровизнання переможцемФізичної особи-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича
Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації”.
Також, відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Звертаємо увагу, що вимогами Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника встановлено наступне: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: - лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір.»
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника - Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович було встановлено, що Фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ігор Миколайович у складі запропонованої тендерної пропозиції не наданолісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC (ForestStewardshipCouncil) - це процес, за яким лісові угіддя та їх управління оцінюються згідно з встановленими міжнародними стандартами FSC. Ця сертифікація підтверджує, що лісові ресурси використовуються відповідно до принципів сталого лісового господарства, що включає в себе збереження біорізноманіття, захист водних ресурсів, збереження ґрунтів та забезпечення прав працівників і місцевих спільнот. Лісова сертифікація FSC є визнаним міжнародним стандартом сталого лісового господарства. Тому вимога мати таку сертифікацію в тендерних пропозиціях сприяє відповідності учасників міжнародним стандартам.
Разом з тим, Учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не виконано вимогу, яка встановлена:
1) в п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано документального підтвердження, шляхом завантаження документів, які передбачені Додатком №2.
2) в п.6 Розділу 3 тендерної документації, а саме: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, разом з тим, Учасником не надано у складі тендерної пропозиціїлісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації Замовника.
та, безпосередньо,
3) порушено вимоги, які передбачені Додатком №2 тендерної документації, а саме: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC. Разом з тим, ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не надав у складі пропозиції лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Таким чином, виходячи із зазначеного вище задля дотримання вимог Законодавства, а саме, відповідно до п.44 Особливостей Замовник мав відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, адже пропозиції Учасника не відповідає умовам Додатку №2 (технічної специфікації), так як Учасником не надано лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, надання якої передбачено тендерною документацією Замовника.
У складі пропозиції ФОП Нестеренко Ігор Миколайович відсутня інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівнапросить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
3) Зобов’язати Замовника –3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 18.03 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича та оприлюднення наміру про укладення договору.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Фактичні обставини
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 рокупровизнання переможцемФізичної особи-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича
Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації”.
Також, відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Звертаємо увагу, що вимогами Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника встановлено наступне: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: - лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір.»
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника - Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович було встановлено, що Фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ігор Миколайович у складі запропонованої тендерної пропозиції не наданолісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC (ForestStewardshipCouncil) - це процес, за яким лісові угіддя та їх управління оцінюються згідно з встановленими міжнародними стандартами FSC. Ця сертифікація підтверджує, що лісові ресурси використовуються відповідно до принципів сталого лісового господарства, що включає в себе збереження біорізноманіття, захист водних ресурсів, збереження ґрунтів та забезпечення прав працівників і місцевих спільнот. Лісова сертифікація FSC є визнаним міжнародним стандартом сталого лісового господарства. Тому вимога мати таку сертифікацію в тендерних пропозиціях сприяє відповідності учасників міжнародним стандартам.
Разом з тим, Учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не виконано вимогу, яка встановлена:
1) в п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано документального підтвердження, шляхом завантаження документів, які передбачені Додатком №2.
2) в п.6 Розділу 3 тендерної документації, а саме: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, разом з тим, Учасником не надано у складі тендерної пропозиціїлісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації Замовника.
та, безпосередньо,
3) порушено вимоги, які передбачені Додатком №2 тендерної документації, а саме: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC. Разом з тим, ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не надав у складі пропозиції лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Таким чином, виходячи із зазначеного вище задля дотримання вимог Законодавства, а саме, відповідно до п.44 Особливостей Замовник мав відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, адже пропозиції Учасника не відповідає умовам Додатку №2 (технічної специфікації), так як Учасником не надано лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, надання якої передбачено тендерною документацією Замовника.
У складі пропозиції ФОП Нестеренко Ігор Миколайович відсутня інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівнапросить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
3) Зобов’язати Замовника –3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 18.03 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича та оприлюднення наміру про укладення договору.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 рокупровизнання переможцемФізичної особи-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича
Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації”.
Також, відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Звертаємо увагу, що вимогами Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника встановлено наступне: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: - лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір.»
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника - Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович було встановлено, що Фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ігор Миколайович у складі запропонованої тендерної пропозиції не наданолісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC (ForestStewardshipCouncil) - це процес, за яким лісові угіддя та їх управління оцінюються згідно з встановленими міжнародними стандартами FSC. Ця сертифікація підтверджує, що лісові ресурси використовуються відповідно до принципів сталого лісового господарства, що включає в себе збереження біорізноманіття, захист водних ресурсів, збереження ґрунтів та забезпечення прав працівників і місцевих спільнот. Лісова сертифікація FSC є визнаним міжнародним стандартом сталого лісового господарства. Тому вимога мати таку сертифікацію в тендерних пропозиціях сприяє відповідності учасників міжнародним стандартам.
Разом з тим, Учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не виконано вимогу, яка встановлена:
1) в п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано документального підтвердження, шляхом завантаження документів, які передбачені Додатком №2.
2) в п.6 Розділу 3 тендерної документації, а саме: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, разом з тим, Учасником не надано у складі тендерної пропозиціїлісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації Замовника.
та, безпосередньо,
3) порушено вимоги, які передбачені Додатком №2 тендерної документації, а саме: «В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісова сертифікація відповідно вимогам FSC. Разом з тим, ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не надав у складі пропозиції лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC.
Таким чином, виходячи із зазначеного вище задля дотримання вимог Законодавства, а саме, відповідно до п.44 Особливостей Замовник мав відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, адже пропозиції Учасника не відповідає умовам Додатку №2 (технічної специфікації), так як Учасником не надано лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, надання якої передбачено тендерною документацією Замовника.
У складі пропозиції ФОП Нестеренко Ігор Миколайович відсутня інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Нестеренко Ігор Миколайович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівнапросить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-04-010600-a.
3) Зобов’язати Замовника –3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 18.03 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Нестеренко Ігора Миколайовича та оприлюднення наміру про укладення договору.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення (протоколу) уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій прийнятого Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 року
Номер:
9fb1a63afb954529a60545b39f46328a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-010600-a.a1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення (протоколу) уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій прийнятого Протокольним рішенням №8 від 18.03.2024 року
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протокольним рішенням щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 18.03.2024 року щодо закупівлі: ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи) (далі – Закупівля) було визначено переможцем закупівлі Фізичну особу-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218).
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ФОП Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218) є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1) По-перше, відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації”.
Звертаємо увагу Замовника на те, що інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі міститься у Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, вимога з п.1. Розділу 3 тендерної документаціївстановлює, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження інформації про маркування, протоколів випробувань абосертифікатів,що підтверджують відповідність предмета закупівлі з урахуванням вимог, які передбачені у Додатку №2 до тендерної документації.
1.1. ) Інформуємо, що Учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218) не виконано вимоги Додатку №2, а саме:
Замовник у Додатку №2 тендерної документації передбачив, що: « В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір».
Разом з тим,в складі тендерної пропозиції ФОП Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218)відсутня лісова сертифікація відповідно вимогам FSC.
Отже, УчасникомФОП Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218)не виконано вимогу, яка встановлена в п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано документального підтвердження, шляхом завантаження документів, які передбачені Додатком №2. А Додаток №2, в свою чергу, передбачає надання у складі пропозиції : лісової сертифікації відповідно вимогам FSC.
Таким чином, виходячи із зазначеного вище - Замовник мав відхилити тендерну пропозицію на підставі п.44 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, адже пропозиції Учасника не відповідає умовам Додатку №2 (технічної специфікації), так як Учасником не надано лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC, надання якої передбачено тендерною документацією Замовника.
Просимо Замовника скасувати Протокольне рішення №8 від 18.03.2024 року щодо закупівлі: ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового призначення 1-ї групи)відповідно до якого було неправомірно визначено переможцем закупівліФізичну особу-підприємця Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218).
У разі ігнорування зазначеної вимогу, повідомляємо, що будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_UA-2024-03-04-010600-a.pdf 19.03.2024 13:06
- вимога_UA-2024-03-04-010600-a.docx 19.03.2024 13:06
Дата подачі:
19.03.2024 13:06
Вирішення:
Шановний Учасник!
У Додатку №2 тендерної документації передбачено, що: « В складі пропозиції учасника повинен бути наданий: лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір»
Звертаємо увагу, що вказаний сертифікат SGS виданого акредитованим FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) органом сертифікації, надається виключно на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства. Учасник є суб’єктом господарювання, що займається перепродажем готової продукції – деревини паливної.
Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович (Код ЄДРПОУ: 2748814218) не здійснює діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного Сертифікату неможливе в силу відсутності предмету сертифікації.
Статус вимоги:
Відхилено