• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з розроблення техніко-економічного обґрунтування : «Реконструкція ТЕЦ у м. Миколаїв ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ»

Завершена

19 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 000.00 UAH
Номер: d2700fbcfb53472e923c08eb3ff647a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-27-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 27.05.2024 16:41 - 18.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2024 № 40-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.05.2024 № 40-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 9 UA-2024-03-04-009920-a 04.03.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання рішення комісії АМКУ встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції АТ КІЕП встановлено порушення пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТПС Інжиніринг», Корпорації «СОЮЗ» та СО ПАТ «Донбасенерго» Донецький проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут «Теплоелектропроект», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 16.06.2024 № 468, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік приватного акціонерного товариства «Миколаївська Теплоелектроцентраль» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.03.2024 № 76, зі змінами, затвердженими протоколами уповноваженої особи Замовника від 11.03.2024 № 81, від 12.03.2024 № 82 та від 13.03.2024 № 83 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТПС Інжиніринг» (далі – ТОВ «ТПС Інжиніринг»), корпорації виробничих та комерційних підприємств «СОЮЗ» (далі – Корпорація «СОЮЗ»), акціонерного товариства «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» (далі – АТ КІЕП) та структурної одиниці публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» Донецький проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут «Теплоелектропроект» (далі – СО ПАТ «Донбасенерго» Донецький проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут «Теплоелектропроект»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 25.03.2024 № 95, від 29.03.2024 № 100, від 05.04.2024 № 110, від 08.04.2024 № 112, від 15.04.2024 № 117, від 16.04.2024 № 119, від 15.05.2024 № 163, від 15.05.2024 № 164 та від 04.06.2024 № 197; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 16.06.2024 № 468 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення пункту 54 Особливостей не надав роз’яснення на деякі звернення протягом трьох днів з дати їх оприлюднення. Зокрема, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено роз’яснення на: - п’ять звернень щодо вимог тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 06.03.2024, а роз’яснення на них оприлюднено 13.03.2024, тобто на сьомий день з дати їх подання; - десять звернень щодо вимог тендерної документації, щодо договору, щодо наявності протиріччя в тендерній документації, щодо проекту договору, щодо вимог додатку 3 та додатку 2 до тендерної документації, щодо енергоаудиту, щодо критерій визначення вартості проєктних робіт та підтвердження трудових відносин ФОП, які оприлюднені в електронній системі закупівель 07.03.2024, а роз’яснення на них оприлюднено 13.03.2024, тобто на шостий день з дати їх подання; - сім звернень щодо підпису документів, щодо вимог тендерної документації, щодо надання документів відповідності технічним вимогам Замовника, щодо вимог договору та щодо терміну надання пропозиції, які оприлюднені в електронній системі закупівель 08.03.2024, а роз’яснення на них оприлюднено 13.03.2024, тобто на п’ятий день з дати їх подання. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Учасником АТ КІЕП оскаржено до Антимонопольного комітету України протокол уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 № 117 щодо відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Згідно з рішенням комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз Замовник зобов’язаний скасувати протокол уповноваженої особи від 15.04.2024 № 117 та в констатуючій частині рішення зазначено, що пропозиція скаржника була неправомірно відхилена Замовником зі всіх підстав, наведених у протоколі від 15.04.2024 № 117. На виконання рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз Замовник 14.05.2024 скасував протокол уповноваженої особи від 15.04.2024 № 117. Натомість Замовником прийнято новий протокол уповноваженої особи від 15.05.2024 № 163 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника АТ КІЕП, в якому для обґрунтування підстав щодо відхилення тендерної пропозиції наведено ту саму аргументацію, що була предметом розгляду комісії АМКУ та щодо якої АМКУ у рішенні від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз зазначив про неправомірні дії Замовника. Так, згідно з протоколом уповноваженої особи від 15.05.2024 № 163 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника АТ КІЕП з такої підстави: «Учасник не надав свідоцтво про підвищення кваліфікації працівника Сівко Л.В. за напрямом «Архітектурне об’ємне проектування», яке вимагав Замовник згідно п.2.3. Додатку 1 до ТД, яке чинне згідно ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність», що говорить про те, що термін підвищення кваліфікації за свідоцтвом № 1106 минув. Не надав докази, що вищезазначений працівник Учасника не переривав свою діяльність протягом останніх трьох років як архітектор за напрямом «Архітектурне об’ємне проектування» та станом на 2024 рік Замовником з відкритих реєстрів отримано інформацію щодо відсутності відомостей щодо працівника Сівко Л.В. на Порталі Єдиної державної електронної системи. На дату подання Пропозиції Скаржником минув 5 річний термін з дня останнього підвищення кваліфікації працівника Сівко Л.В., що вказує на те, що дія її сертифікату не відповідає вимогам ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» та вимогам п.2.3. Додатку 1 до ТД». Згідно пункту 1 протоколу уповноваженої особи Замовника від 15.05.2024 № 163: «Відповідно до п.42 Особливостей Замовник, користуючись своїм правом, звернувся за підтвердженням інформації по наданих кваліфікаційних сертифікатах Учасника процедури закупівлі, до компетентного органу – реєстру атестованих осіб, для підтвердженням чинності, актуальності, непідробності кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців у сфері будівництва. Інформація отримана Замовником на його звернення не задовільнила в повному обсязі вимоги п.п.2.4. та 2.3. Додатку 1 тендерної документації Замовника». Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Посадовою особою органу державного фінансового контролю, у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону, задано питання, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.06.2024 наступного змісту: «1. Згідно пункту 1 протоколу уповноваженої особи Замовника від 15.05.2024 № 163: «Відповідно до п.42 Особливостей Замовник, користуючись своїм правом, звернувся за підтвердженням інформації по наданих кваліфікаційних сертифікатах Учасника процедури закупівлі, до компетентного органу – реєстру атестованих осіб, для підтвердженням чинності, актуальності, непідробності кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців у сфері будівництва. Інформація отримана Замовником на його звернення не задовільнила в повному обсязі вимоги п.п.2.4. та 2.3. Додатку 1 тендерної документації Замовника». Враховуючи вищевикладене, пропоную надати копію звернення Замовника та інформацію, отриману від компетентного органу – Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України як власника реєстру та/або ДП «Дія» як технічного адміністратора реєстру». На вищезазначене питання органу державного фінансового контролю Замовником надано пояснення в якому зазначено: «Не надав докази, що вищезазначений працівник Учасника не переривав свою діяльність протягом останніх трьох років як архітектор за напрямом «Архітектурне об`ємне проектування» та станом на 2024 рік Замовником з відкритих реєстрів отримано інформацію що до відсутності відомостей про підвищення кваліфікації по сертифікату АА № 000635 щодо працівника Сівко Л.В. на Порталі Єдиної державної електронної системи». Крім того, зазначено: «Замовник використав своє право відповідно до пункту 43 Особливостей та надав учаснику можливість надати пояснення чи будь які інші документи на підтвердження кваліфікації зазначеного працівника протягом строку визначеного Особливостями тому не звертався з офіційним запитом до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України як власника реєстру атестованих осіб Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, тому що звернувся до Учасника за підтвердженням наданої ним інформації та інформації оприлюдненої у відкритих джерелах». Отже, Замовник не реалізовував своє право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником АТ КІЕП у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та не отримував достовірної інформації, яка дозволяє відхилити тендерну пропозицію учасника АТ КІЕП відповідно до пунктів 42 і 44 Особливостей. Разом з тим, в пункті 2 рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз визначено, що відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП з підстави підтвердження кваліфікації Сівко Л.В. було неправомірним і Замовник не повинен був звертатись до Скаржника на підставі вимог пункту 43 Особливостей, оскільки Замовник не довів та документально не підтвердив, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника АТ КІЕП кваліфікаційний сертифікат від 08.11.2012 Серія АА № 000635 є нечинним, недіючим тощо, у зв’язку з чим відсутні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей. Отже, на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник фактично не виконав рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз в частині, яка стосується відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП з вищезазначеної підстави. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника АТ КІЕП згідно з пунктом 1 протоколу уповноваженої особи Замовника від 15.05.2024 № 163. Згідно з протоколом уповноваженої особи від 15.05.2024 № 163 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника АТ КІЕП також з іншої підстави, а саме: «Таким чином, документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції не відповідають відомостям зазначеним Учасником у оборотно-сальдовій відомості по рахунку 127 від 21.12.2023. Виходячи з наданої підстави на підтвердження виключного ліцензійного права на програмне забезпечення, та керуючись принципом верховенства права – Замовником не встановлено документального підтвердження наданої Учасником в інших документах інформації щодо безстрокової дії наданого ліцензійного договору». Разом з тим, в пункті 1 рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз визначено, що відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП з наведеної підстави було неправомірним і Замовник не повинен був звертатись до Скаржника на підставі вимог пункту 43 Особливостей, оскільки враховуючи документи, надані учасником АТ КІЕП у складі тендерної пропозиції, зокрема, наявну інформацію про ANSYS Mechanical CFD (безстрокову ліцензію ПП) в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 127 від 21.12.2023, Скаржником підтверджено наявність вищезазначеного програмного комплексу, у зв’язку з чим відсутні невідповідності визначені пунктом 43 Особливостей. Отже, на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник фактично не виконав рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз в частині, яка стосується відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП з вищенаведеної підстави. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника АТ КІЕП в частині документального підтвердження майнових прав на програмний комплекс ANSYS Mechanical CFD. Аналіз та зміст рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз свідчить про те, що комісія АМКУ всі підстави, зазначені в протоколі від 15.04.2024 № 117, визначила неправомірними. Як наслідок, прийнявши новий протокол від 15.05.2024 № 163 про безпідставне відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП, підстави якого за суттю є аналогічними пунктам 1 і 2 протоколу уповноваженої особи від 15.04.2024 № 117, який Замовник скасував на підставі рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз, Замовник фактично на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону не виконав рішення комісії АМКУ від 30.04.2024 № 7665-р/пк-пз та на порушення пункту 44 Особливостей за відсутності відповідних підстав відхилив тендерну пропозицію АТ КІЕП з ціновою пропозицією 9 950 000,00 грн та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника СО ПАТ «Донбасенерго» Донецький проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут «Теплоелектропроект» з ціновою пропозицією 13 850 000,00, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 16.06.2024 № 468 на суму 11 772 500,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.06.2024 11:57 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-03-04-009920-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-05-27-000070, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 у 16:41 год., за результатом якого органами фінансового контролю 20.06.2024 у 11:57 год. в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області необхідно здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 16.06.2024 № 468, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень. Таким чином необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель наступні документи : Додаткову угоду №1 від 24.06.2024р. до договору № 468 від 16.06.2024р. та лист звернення № 04-011/1/1695 від 24.06.2024р. щодо розірвання укладеного договору № 468 від 16.06.2024р.) та інформацію такого змісту: "З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — № UA-2024-03-04-009920-a , Договір № 468 від 16.06.2024р. року укладений між СО ПАТ «ДОНБАСЕНЕРГО» Донецький проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут «ТЕПЛОЕЛЕКТРОПРОЕКТ» та Приватним акціонерним товариством «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» розірвано (припинено). Додаткова угода №1 від 24 червня 2024 року та лист звернення № 04-011/1/1695 від 24.06.2024р щодо розірвання Договору 468 від 16.06.2024р за результатом проведенного моніторінгу та протокол рішення Уповноваженої особи щодо усунення порушення додаються. Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту: 25.06.2024 16:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionUntimely: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
  • notComplyDecisionACU: Так
Опис: -
Дата публікації: 26.06.2024 16:24

Запити/Пояснення