-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена хек, тушки без голови, потрошена )
Завершена
1 512 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 120.00 UAH
Номер:
993aca6ce9e6445b810d8cdaa239cff3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 14:58 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2024-03-04-003971-a 04.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.03.2024 № 82 (зі змінами), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 04.03.2024, відповідь Замовника на звернення від 05.03.2024, вимоги про усунення порушення від 04.03.2024 та від 06.03.2024 за номерами ID: UA-2024-03-04-003971-a.a1, UA-2024-03-04-003971-a.b2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.03.2024, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «РЕМІШЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ» (далі – ФОП «РЕМІШЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ») та приватного підприємства «БАЛТІКА» (далі – ПП «БАЛТІКА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП «РЕМІШЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 18.03.2024 № 89, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 № 92, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.03.2024, договір про закупівлю товару за бюджетні кошти від 01.04.2024 № 77/110 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 03.09.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Водночас, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Так, моніторингом встановлено, що згідно вимог п.п. 3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації переможець процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» 20.03.2024 о 16:51 завантажив в електронну систему закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл «Витяг про відсутність судимості (1).pdf»), що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника ПП «БАЛТІКА» станом на 01.08.2023, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п.п. 3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, переможець процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
11.09.2024 12:00 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2024 12:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
провулок Маяковського, будинок 19, корпус 1, місто Хмельницький, Хмельницька область 29013
З метою виконання Вашого висновку за результатами проведення моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-04-003971-a, були здійснені заходи, які направлені на недопущення зазначених порушень у подальшому.
Була створена комісія по розгляду цього порушення у складі керівника групи обліку та публічних закупівель управління освіти і науки, заступника головного бухгалтера та юриста, яка заслухала детальні пояснення уповноваженої особи- Володимира Слободяна, провела з ним роз’яснювальну бесіду та прийняла рішення:
- вказати Слободяну Володимиру Борисовичу, уповноваженій особі управління освіти і науки на допущене порушення та в подальшому унеможливити подібні ситуації;
- направити Володимира Слободяна на курси підвищення кваліфікації для поглиблення та вдосконалення знань у сфері публічних закупівель;
- підвищувати свій професійний рівень шляхом самоосвіти відвідуючи онлайн вебінари, семінари і т.д.
Начальник управління Сергій МЕЛЬНИК
Дата публікації звіту:
13.09.2024 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
58dd97ddf1f244d5a1563e655a9ca404
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.08.2024 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена хек, тушки без голови, потрошена) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-003971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно вимог п.п. 3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути НЕ БІЛЬШЕ ТРИДЦЯТИДЕННОЇ ДАВНИНИ ВІД ДАТИ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТА.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації переможець процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» 20.03.2024 о 16:51 завантажив в електронну систему закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл «Витяг про відсутність судимості (1).pdf»), що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника ПП «БАЛТІКА» станом на 01.08.2023.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів переможець процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» підтвердив відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, відповідно до вимог п.п. 3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині виконання вимоги щодо строку дії документу (НЕ БІЛЬШЕ ТРИДЦЯТИДЕННОЇ ДАВНИНИ ВІД ДАТИ ПОДАННЯ)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
04380d4459034c7c94ef2fb59ab0e76d
Назва:
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Анатолію МАРЦИНЮКУ
Дата опублікування:
03.09.2024 20:05
Опис:
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 29.08.2024 р.
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 29.08.2024 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-04-003971-a.
Питання:
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Згідно вимог п.п. 3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути НЕ БІЛЬШЕ ТРИДЦЯТИДЕННОЇ ДАВНИНИ ВІД ДАТИ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТА.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації переможець процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» 20.03.2024 о 16:51 завантажив в електронну систему закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл «Витяг про відсутність судимості (1).pdf»), що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника ПП «БАЛТІКА» станом на 01.08.2023.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів переможець процедури закупівлі ПП «БАЛТІКА» підтвердив відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, відповідно до вимог п.п. 3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині виконання вимоги щодо строку дії документу (НЕ БІЛЬШЕ ТРИДЦЯТИДЕННОЇ ДАВНИНИ ВІД ДАТИ ПОДАННЯ)?.
Відповідь:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. Було визначено потребу в рибі для закладів освіти, що організовують процес харчування, в межах виділеного фінансування, вирішено закупити зазначений у тендерній документації їх перелік для організації процесу харчування в закладах освіти.
Очікувана вартість була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару (середньоринкову ціну на (за 1 шт., в грн.)) на кількість товару, що розраховується (планові показники (в шт.), згідно з показниками в межах виділеного фінансування) за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням запланованих видатків замовника в межах виділених на момент укладення договору кошторисних призначень.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені у Додатку 2 до тендерної документації. Вимоги були визначені відповідно до діючих ГОСТ, ДСТУ ISO або ТУ, що діють на території України та вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
До розрахунку очікуваної вартості було взято до уваги ціни за одиницю товару із договорів, які оприлюдненні в електронній системі закупівель:
-Договір від 19.02.2024 №19/03-22/2024;
-Договір від 05.02.2024 №6;
-Договір від 13.02.2024 №27.
2. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛТІКА" на виконання вимог тендерної документації до закупівлі завантажило в систему документи для переможця, зокрема, файл – «Витяг про відсутність судимості (1).pdf». У файлі міститься скан-копія витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", в якому зазначено, що громадянин(ка) УКРАЇНИ Яковюк Олександр Петрович, 29.12.1959 року народження, уродженець(ка) м. Хмельницький, Хмельницький район, Хмельницька область, Україна на території України станом на 01.08.2023 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Пункт 47 Особливостей не містить підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі у разі, коли переможець процедури закупівлі надав зазначені в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, але датою раніше, ніж, вимагалося Тендерною документацією.
Отже, враховуючи відсутність вищезазначеної підстави для відхилення пропозиції переможця закупівлі в Особливостях, враховуючи, що Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» не визначено строку дії витягу та за результатами самостійної перевірки у відкритих реєстрах даних стосовно заявленої особи, було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Додатки додаються окремими файлами в форматі pdf.
1. Договір від 19.02.2024 №19/03-22/2024;
2. Договір від 05.02.2024 №6;
3. Договір від 13.02.2024 №27.
Уповноважена особа Володимир СЛОБОДЯН