• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з перевезення учнів та вчителів, код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»

Завершена

357 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 570.00 UAH
Номер: 1ce00fc10caa439d9396b6a9c6aed32c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 30.04.2024 15:06 - 22.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.04.2024 № 38-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.04.2024 № 38-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-03-01-007433-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація складена з порушенням норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 та абзацу 3 пункту 17 Особливостей, та як наслідок відповідно до норм підпункту 1 пункту 21 Особливостей укладений договір про закупівлю від 26.03.2024 № 66 є нікчемним правочином. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 26.03.2024 № 66, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.03.2024 № 57/1, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «САВ-ТРАНС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2024 № 57/2, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2024, договір про закупівлю від 26.03.2024 № 66 (далі-Договір), пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.05.2024, 10.05.2024 та 17.05.2024. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при тому що предметом закупівлі є послуги. Слід відмітити, що відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Крім того, відповідно до вимог пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Абзацом 3 пункту 17 Особливостей передбачено, що забороняється укладання договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги / використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. Слід зазначити, що за результатами проведеної процедури закупівель між Замовником та учасником ТОВ «САВ-ТРАНС» укладено договір про закупівлю від 26.03.2024 № 66. Пунктом 1.2. розділу 1 укладеного договору від 26.03.2024 № 66 передбачено, що «Послуги надаються лише у навчальнi днi з 01 січня 2024 року по 31 грудня 2024 року «IIослуги з перевезення учнiв та вчителiв код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спецiалiзованих автомобiльних перевезень пасажирiв» (далi - Послуга), а Замовник прийняти i оплатити таку Послугу». Також, в пункті 10.1. розділу 10 договору зазначено, що «Договiр набирає чинностi з моменту пiдписання сторонами цього Договору та скрiплення його печатками cтopiн та дiє до 31 грудня 2024 року, але в будь - якому випадку до моменту повного виконання Сторонами cвoїx зобов’язань за Договором, у тому числi до моменту повного здiйснення розрахункiв». На запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо надання документів, Замовник 17.05.2024 зазначив: «Відповідно до запиту про надання пояснень надаємо документи, що свідчать про фактичний обсяг наданих послуг з 01.01.2024, акти надання послуг та фактичнi данi по кiлькостi перевезених учнiв та вчителiв». Таким чином, за результатами наданих Замовником документів (акти наданих послуг, інформації про підвіз вчителів та учнів) встановлено, що ТОВ «САВ-ТРАНС» послуги щодо перевезення вчителів та учнів фактично надаються з 01 січня 2024 року, тобто почали надаватись до проведення процедури закупівлі відкриті торги, яка завершилась укладанням договору про закупівлю від 26.03.2024 № 66, чим при укладанні договору порушено вимоги пункту 5 та абзацу 3 пункту 17 Особливостей. Разом з тим, підпунктом 1 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей, а відтак договір про закупівлю від 26.03.2024 № 66 є нікчемним правочином.
Період усунення порушень: 22.05.2024 12:56 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2024 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що послуги з перевезення учнів та вчителів згідно Договору № 66 від 26.02.2024 року буде припинено Додатковою угодою № 1 від 29.05.2024 року. Термін дії Договору діятиме до 31.05.2024 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання. Порушення усунуто.
Дата публікації звіту: 29.05.2024 16:40

Запити/Пояснення