-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Вугілля кам’яне
Завершена
3 532 496.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 324.96 UAH
мін. крок: 1% або 35 324.96 UAH
Номер:
a28f5b19f973432bbcbd46c1876b2056
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 13:05 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2024 № 35-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.05.2024 № 35-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-01-002255-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новопразького ліцею № 1 Нопопразької селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2024 № 48, роз’яснення від 04.03.2024 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 01.03.2024, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРС ПРОФГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТОПРЕСУРС», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАРД ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно - виробнича компанія «Вугілля ДОН ПРАЙМ», фізичної особи – підприємця «Арсірій Оксани Вікторівни» (далі – ФОП Арсірій О.В.), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 08.04.2024 № 6205-р/пк-пз, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 18.03.2024 № 22, від 21.03.2024 № 71, від 25.03.2024, від 19.04.2024 № 86, від 23.04.2024 № 106, від 25.04.2024 № 109, від 29.04.2024 № 112, від 03.05.2024 № 114, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.05.2024, договір поставки від 09.05.2024 № ВТ-3, укладений між Замовником та ФОП Арсірій О.В. на суму 2 937 600,00 грн, пояснення надані 24.05.2024, 27.05.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.05.2024 17:29 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2024 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
d398e373344746d2968bb77284d553e7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.05.2024 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам'яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-01-002255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b3e8c40ad1b04048843713f7088595ab
Назва:
ВІДПОВІДЬ Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-05-21-000050
Дата опублікування:
24.05.2024 11:53
Опис:
1. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення -
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі, що визначалися з клопотань відповідальних осіб. (Додатки до відповіді)
2. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –
Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даних фракцій, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів
3. яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість –
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлінадаємо -
https://drive.google.com/file/d/1Vj2mMTCcX3bSEemNF6vyigOSEU8WP0Aj/view?pli=1
Номер:
f2893d98aebc4125b0f5ff6d630754ee
Назва:
Пронадання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам'яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-01-002255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 6 розділу 6 тендерної документації, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Постанови КМУ №1178, учасник – переможець надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Надайте документи, підтверджуючі надання переможцем торгів фізичною особою – підприємцем Арсірій О.В. забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. З якою причини, згідно з протоколом уповноваженої особи від 23.04.2024 № 106 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» як такого, що на виконання вимог пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації не підтверджено у спосіб, визначений тендерною документацією відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності», а саме в складі тендерної пропозиції не надано фінансової звітності, що свідчить про наявність в учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2023 рік) (якщо учасник був платником єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, то обсяг річного доходу (виручки) сумується за всі місяці перебування учасника таким платником в 2023 році) у розмірі не менше 99 % очікуваної вартості даної закупівлі, на виконання вимог пункту 7 п.п. 1.2 п.1 розділу 3 тендерної документації не надано фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансоовї звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), в той час, як під час надання інформації та документів на усунення невідповідностей, ТОВ «Легард ГРУП» надано лист, яки повідомлено про те, що ТОВ «Легард ГРУП» є новоутвореною компанією, зареєстрованою в 2024 році та по неможливість подання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності згідно із законодавством, вперше підприємство буде звітувати на початку 2025 року?
2. З якої причини згідно з протоколом уповноваженої особи від 23.04.2024 № 106 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» як такого, що не надано документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в той час, як учасником ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» надано на усунення невідповідностей тендерної пропозиції вимогам тендерної документації договір від 19.03.224 № 3 на суму 3 834 000,00 грн, видаткову накладну від 27.03.2024 № 5, платіжну інструкцію від 27.03.2024 № 38, затверджену підписом та печаткою фінансової установи, якими підтверджено часткове виконання вищевказаного договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2823ebe5695f4029bd563298f8bcaef0
Назва:
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-05-21-000050
Дата опублікування:
27.05.2024 17:09
Опис:
1. Надаємо документи, підтверджуючі надання переможцем торгів фізичною особою – підприємцем Арсірій О.В. забезпечення виконання договору про закупівлю. (Платіжна інструкція ФОП Арсірій)
2. Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Положеннями пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Положеннями пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива положення лише пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються.
Відповідно до норм пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Тобто положення пункту 29 Особливостей в даному випадку не поширюються на дану закупівлю.
Додатково додаємо, що нормами частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тобто нормами Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі застосування кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» замовник повинен вимагати надання підтвердження обсягу саме річного доходу (виручки), ніяких виключень стосовно новостворених підприємств Закону не містить.
Підсумовуючи наведене вище зауважимо, що замовник цілком законно вимагав від учасників, в тому числі і ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» підтвердження їхньої відповідності установленому критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» саме за 2023 рік.
Отже ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» для прийняття участі у торгах повинне було мати та надати в складі пропозиції фінансову звітність за 2023 рік. Всупереч вимогам тендерної документації ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» не надало в складі пропозиції фінансову звітність за 2023 рік, а тому замовник вимушений був відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника.
3. Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Положеннями пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Положеннями пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива положення лише пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються.
Відповідно до норм пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
На виконання положень пункту 28 Особливостей, замовник в тендерній документації встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та зазначив інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленому критерію. Зокрема положеннями п.1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен подати:
1.1. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору.
1.2. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (частково/повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.1.1. п.1 Додатку 4 до тендерної документації (товарна накладна або видаткова накладна або накладна або акт приймання-передачі) та документальне підтвердження здійснення розрахунків за аналогічним (-и) договором (-ами) яке має бути завірене зі сторони фінансової установи підписом та печаткою (у разі наявності), уповноваженої(их) особи(іб) фінансової установи.
При цьому приміткою 1 передбачено, що «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-ори укладений/-і ТА ВИКОНАНИЙ не раніше 2021 року на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі (для виконання зазначеної умови учасник може надати декілька договорів) та у у складі якого/-их є постачання вугілля.
Отже тендерною документацією було встановлено, що аналогічний договір повинен був бути виконаний на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі.
В свою чергу наданий ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» договір від 19.03.224 № 3 згідно видаткової накладної та платіжної інструкції виконаний лише в обсязі 25 тон або 270 000 грн., що є невідповідністю вимогам тендерної документації.