-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
3 532 496.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 324.96 UAH
мін. крок: 1% або 35 324.96 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 10:24 - 06.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
d3c983370d5a4d0d861f58ec556cd74f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-002255-a.a2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу № 71 уповноваженої особи НОВОПРАЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 НОВОПРАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо організації та проведення процедур закупівель від 21.03.2024 року, про відхилення нашої (ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС») пропозиції, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf.asice.zip 26.03.2024 21:03
- Скарга АМКУ.pdf 26.03.2024 21:03
- sign.p7s 26.03.2024 21:05
- Скарга АМКУ.pdf.asice.zip 02.04.2024 20:57
- Пояснення.pdf 02.04.2024 20:58
- договір_поставки_ЕВА_ПРОМТОП.pdf 02.04.2024 20:59
- рішення від 28.03.2024 №5603.pdf 28.03.2024 17:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 №6205.pdf 09.04.2024 15:52
- рішення від 08.04.2024 №6205.pdf 11.04.2024 12:26
- Пояснення на скаргу АМКУ.pdf 01.04.2024 20:54
- Пояснення на скаргу АМКУ.doc 01.04.2024 20:54
- Протокол 81.pdf 15.04.2024 15:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 21:59
Дата розгляду скарги:
08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.04.2024 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №6205-р/пк-пз від 08.04.2024р, уповноважена особа Остаповець Оксана Сергіївна вирішила скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМТОПРЕСУРС".
Також за результатами розгляду прийнято рішення оприлюднити в електронній системі закупівель необхідну інформацію згідно законодавства. Враховуючи норми пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, за результатами усунення порушень, зазначених у скарзі, повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі підтвердження
Пункт скарги
Номер:
e8b52da73ae44ae8b22a2142b460b045
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Опис заперечення:
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу № 71 уповноваженої особи НОВОПРАЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 НОВОПРАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо організації та проведення процедур закупівель від
21.03.2024 року, про відхилення нашої (ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС») пропозиції, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
21.03.2024 року, про відхилення нашої (ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС») пропозиції, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
×
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
bf5c3ff1a9c947d488af77bcab0c9959
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-002255-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог ДТ - Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-ори укладений/-і та виконаний не раніше 2021 року на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі (для виконання зазначеної умови учасник може надати декілька договорів) та у у складі якого/-их є постачання вугілля.
Зауважимо, що ст. 16 Закону не передбачає встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності у учасника аналогічного договору на певну суму чи обсяг.
Вимагаємо внести зміни і не звужувати конкуренцію у даних торгах тільки тими учасниками, що мають укладений/-і та виконаний не раніше 2021 року на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі.
У іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2024 22:28
Вирішення:
Шановний учасник, дана вимога Документації не є дискримінаційною у зв’язку з наступним.
Відповідно до пункту 28 Особливостей Документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У Документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). З урахуванням пункту 28 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимога щодо надання аналогічного договору, який виконаний на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі встановлена з метою підтвердження можливості та досвіду учасника щодо постачання вугілля кам'яного саме в тому обсязі (грошовому чи натуральному), який вимагається Документацією. Замовником надано можливість надавати для виконання зазначеної умови ДЕКІЛЬКА ДОГОВОРІВ. Таким чином, вимога Документації не встановлює обмежень чи дискримінацій щодо надання аналогічних договорів на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено