-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробітку земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу) (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 77110000-4 - послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 399 робочих днів
6 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 800.00 UAH
Номер:
66f831eab2d64668a548e735e412464d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 17:43 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024 № 36-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.05.2024 № 36-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-29-009689-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено неузгодженість інформації, викладеної у вимогах тендерної документації.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішень органу оскарження, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому виявлених неузгодженостей інформації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанобрідського професійного аграрного ліцею (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.02.2024 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2024 № 20, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 27.03.2024 № 5567-р/пк-пз, пояснення надані від 31.05.2024, Замовником через електронну систему закупівель та додана до пояснень сканована копія позовної заяви
від 26.04.2024 № 120 про визнання протиправним та скасування рішення Комісії, направлена Замовником до Київського окружного адміністративного суду.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Проведеним аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Так, згідно пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, в Додатку 5 до тендерної документації Замовником визначено форму «тендерна пропозиція» згідно якої пунктом 2 передбачено наступне: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Замовником у будь-який час до закінчення зазначеного терміну».
Отже, враховуючи вищевикладене встановлено неузгодженість інформації, викладеної у вимогах тендерної документації та додатку 5 до неї.
Період усунення порушень:
17.06.2024 17:45 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2024 17:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, замовник зазначає, що вживатиме заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, в майбутніх закупівлях виявлені порушення не допускатимуться.
Дата публікації звіту:
18.06.2024 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
65a7063f8fc84ea1b3423cc2ab6b514e
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2024 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробітку земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 77110000-4 - послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-29-009689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fd362a87a7bd43b9a127f86e81a2e81d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
31.05.2024 13:32
Опис:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
У наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі враховані Замовником за результатами статистичного аналізу та згідно діючими ринковими цінами, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/. Тому очікувана вартість предмету закупівлі становить 6 160 000,00 грн.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://www.ppal.com.ua/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Номер:
1bae8513bdfb490a91abb22b89898876
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2024 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробітку земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 77110000-4 - послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-29-009689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Чому Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про усунення порушень, зазначених у рішенні органу оскарження від 27.03.2024 № 5567-р/пк-пз, чим недотримано вимоги частини 22 статті 18 Закону, що призвело до не відміни торгів на даний час?
2. Чому Вами перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Нива-Н», чим порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4f23f1c55cd44dda92676e86b357515f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
31.05.2024 13:33
Опис:
Пунктом 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно пункту 23 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішенням органу оскарження від 27.03.2024 № 5567-р/пк-пз опубліковане в електронній системі закупівель 01.04.2024.
25.04.2024 Замовник направив послугами АТ «Укрпошта» до Київського окружного адміністративного суду Позовну заяву про визначення протиправним та скасування рішення органу оскарження від 27.03.2024 № 5567-р/пк-пз. Відповідно трекінгу відправлення АТ «Укрпошти» позовну заяву вручено 30.04.2024.
Копія позовної заяви, квитанції про відправлення та відомостей про отримання позовної заяви адресатом додається у складі пояснень.
Тобто, Замовник в визначені строки подав документи про оскарження рішення органу оскарження.
Оскарження відповідно до статті 18 цього Закону на період призупиняє процедуру закупівлі. Оскільки, рішення органу оскарження від 27.03.2024 № 5567-р/пк-пз оскаржується Замовником в Київському адміністративному суді і процедура на цей час призупинена, тому вчиняти будь-які , в тому числі розглядати тендерну пропозицію ТОВ «Нива-Н» Законом Замовнику заборонено.