-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин та дизельне паливо, код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Номенклатурна позиція товару 09132000-3 – Бензин та 09134200-9 - Дизельне паливо).
Завершена
856 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 560.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 560.00 UAH
Номер:
3c6758da3a0343e2a40da9bd1a01f4dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2024 00:00
Період моніторингу:
26.07.2024 15:14 - 17.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2024 Одеса № 156
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2024 № 156
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2024-02-29-010087-a 29.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, виконання рішення Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Житлово-комунального підприємства «Драгнава» Авангардівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.02.2024 № 11/1, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.03.2024 № 11/2, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-СЕРВІС», рішення Комісії як органу оскарження від 15.03.2024 № 4768-р/пк-пз, протоколи від 21.03.2024 № 11/2, від 26.03.2024 № 11/3, від 11.04.2024 № 11/4 та № 11/5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.04.2024, договір про закупівлю бензину та дизельного палива від 17.04.2024 № 41ТЛБЗ-4916/24 (далі – Договір), додаткову угоду від 10.07.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.07.2024, пояснення та документи отримані 30.07.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.08.2024 15:47 - 15.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2024 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
842a76ea50c54c5faaad136770d06cb3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.07.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cad2c39aeede4c448e824fe425d278cc
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ.
Дата опублікування:
30.07.2024 10:43
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розмір очікуваної вартості наведено у доданих файлах.