• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мішки для сміття (ДК 021:2015-19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття)

Завершена

1 660 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 302.00 UAH
Номер: d4e0bb4ab1b2411a96bf7d4cc54bd9bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.05.2024 12:46 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2024 № 106 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-02-29-006760-a, 29.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено..
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-29-008532-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.03.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Мірося Сергія Валерійовича (далі – ФОП Мірось С.В.); наявну в електронній системі закупівель інформацію про оскарження ФОП Міросем С.В. рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та прийнятого Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) рішення (№6322-р/пк-пз від 09.04.2024) за результатами розгляду такої скарги (про відмову у задоволені скарги); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича (далі – ФОП Ткаченко К.Е.) та від 24.04.2024 – щодо кваліфікації тендерної пропозиції ФОП Ткаченка К.Е.; тендерну пропозицію ФОП Ткаченка К.Е. (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН ОФІС» (далі – ТОВ «СЕВЕН ОФІС»), повідомлення в електронній системі закупівель щодо необхідності обгрунтування аномально низької ціни ТОВ «СЕВЕН ОФІС»; тендерну пропозицію ТОВ «СЕВЕН ОФІС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бетта-Сервіс» (далі – ТОВ «Бетта-Сервіс»); тендерну пропозицію TOB «Бетта-Сервіс» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» (далі – ТОВ «Епіцентр К») та від 20.05.2024 – щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К»; тендерну пропозицію ТОВ «Епіцентр К» (щодо правомірності її відхилення Замовником); ); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.05.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС»; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Мірось С. В. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення № 6322-р/пк-пз від 09.04.2024), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 04.06.2024 17:07 - 08.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2024 17:07

Запити/Пояснення