-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мішки для сміття (ДК 021:2015-19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Завершена
1 660 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 302.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 302.00 UAH
Номер:
d4e0bb4ab1b2411a96bf7d4cc54bd9bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 12:46 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-02-29-006760-a, 29.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено..
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій;
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-29-008532-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.03.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Мірося Сергія Валерійовича (далі – ФОП Мірось С.В.); наявну в електронній системі закупівель інформацію про оскарження ФОП Міросем С.В. рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та прийнятого Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) рішення (№6322-р/пк-пз від 09.04.2024) за результатами розгляду такої скарги (про відмову у задоволені скарги); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича (далі – ФОП Ткаченко К.Е.) та від 24.04.2024 – щодо кваліфікації тендерної пропозиції ФОП Ткаченка К.Е.; тендерну пропозицію ФОП Ткаченка К.Е. (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН ОФІС» (далі – ТОВ «СЕВЕН ОФІС»), повідомлення в електронній системі закупівель щодо необхідності обгрунтування аномально низької ціни ТОВ «СЕВЕН ОФІС»; тендерну пропозицію ТОВ «СЕВЕН ОФІС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.05.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бетта-Сервіс» (далі – ТОВ «Бетта-Сервіс»); тендерну пропозицію TOB «Бетта-Сервіс» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» (далі – ТОВ «Епіцентр К») та від 20.05.2024 – щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К»; тендерну пропозицію ТОВ «Епіцентр К» (щодо правомірності її відхилення Замовником); ); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.05.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС»; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Мірось С. В. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення № 6322-р/пк-пз від 09.04.2024), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
04.06.2024 17:07 - 08.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2024 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
27ff009886f34182a471912e82fe7d22
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-29-006760-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
61a783b2bd7d4ccf9bfa84c6b6fe08b5
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
27.05.2024 18:08
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою медустанови з урахуванням стандартів до вказаної продукції. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб закладу охорони здоров’я та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме: на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел та отриманих двох комерційних пропозицій потенційних постачальників мішків для сміття, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. (Документи додаються).