-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до тролейбусів (код ДК 021:2015 –34320000-6: Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів )
Завершена
820 102.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 201.02 UAH
мін. крок: 1% або 8 201.02 UAH
Номер:
0c8283dbe6714dfdaf3bae29b6a8d2f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-15-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.08.2024 00:00
Період моніторингу:
15.08.2024 17:41 - 06.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.08.2024 № 56
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.08.2024 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-02-29-006950-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Рівненської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Органу оскарження від 01.05.2024 № 7754-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 12.04.2024 № 12/04-02, від 17.04.2024 № 17/04-01, від 18.04.2024 № 18/04-01, тендерну пропозицію учасника ФОП «Савро Ганна Олександрівна», в частині правомірності її відхилення, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Будсервіс», повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.05.2024 № 125, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 19.08.2024.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП «Савро Ганна Олександрівна» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Будсервіс» Замовником прийнято рішення про намір укласти з ним договір. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Будсервіс» укладений договір про закупівлю від 09.05.2024 № 125 на загальну суму 720000,00 гривень.
Період усунення порушень:
04.09.2024 15:57 - 10.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2024 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
7024d3f7d7ea4f66b04963ad442b8dcf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2024 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до тролейбусів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-006950-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8391585dd8b2465aa19f2b1c087167ed
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.08.2024 17:11
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для виконання виробничих завдань та для забезпечення власної господарської діяльності КП “РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС” РМР має у власності рухомий склад тролейбуси “Шкода” 14 Тр, ЛАЗ-E183D1. Предмет закупівлі “Запасні частини до тролейбусів” відноситься до механічних запасних частин вищевказаних типів тролейбусів. Згідно Правил експлуатації трамвая та тролейбуса, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України №36 від 03 лютого 2020 року, а саме згідно розділу ІХ, глави7, п.13 : “під час проведення ремонтів рухомого складу використовують тільки ті матеріали, вироби і запасні частини та агрегати, показники якості яких відповідають затвердженій у установленому порядку технічній документації”.
Для правильного вибору механічних запасних частин Замовник керувався Каталогом-специфікацією запасних частин для тролейбусів Шкода 14 Тр, Каталогом деталей і складальних одиниць (довідник) тролейбуса ЛАЗ-E183D1.
Кількість запасних частин визначалась згідно визначеної у виробничій програми кількості проведення технічних обслуговувань та планових ремонтів тролейбусів відповідних типів на 2024 рік КП “РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС” РМР.
2. щодо розміру витрат та визначення очікуваної вартості.
Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 затверджено документ «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі — Методика). Така методика є примірною, а, відповідно, необов’язковою до використання.
В даній процедурі закупівлі Замовником для визначення очікуваної вартості використано спосіб - порівняння ринкових цін, передбаченого означеною Методикою.
Очікувана вартість закупівлі (надалі за текстом ОВ) визначається, зокрема, Методом порівняння ринкових цін − це пріоритетний метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за відкритими торгами з особливостями Ідентифікатор UA-2024-02-29-006950-a здійснено шляхом направлення запиту цінових пропозицій постачальникам конкретного товару ("бажано мінімум 3 ціни, але допускається менше у випадку відсутності 3-х пропозицій з аргументованих причин") та на підставі подальшої оцінки комерційних/цінових пропозицій та прайсу, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі – від потенційних постачальників:
- ФОП ВЕРЕЩАКА І.М. (код ЄДРПОУ 2765407050),
- ФОП МОСКАЛЮК І.П. (код ЄДРПОУ 3320718353),
- ТОВ “БУДСЕРВІС” (код ЄДРПОУ 21745856)
(копії комерційних/цінових пропозицій та прайсу додаються).
Очікувана ціна за одиницю, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розрахована за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі − власний бюджет ( кошти від господарської діяльності підприємства ) склала - 820 102,00 грн з ПДВ.
Висновок щодо пунктів 1 та 2.
Таким чином, розмір витрат, технічні та якісні характеристики «Запасні частини до тролейбусів (код ДК 021:2015 –34320000-6: Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів)» обґрунтовані потребою Замовника у закупівлі.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми для задоволення потреб Замовника і відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обов'язок щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, покладається лише на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з п. 47 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
ст. 22 Бюджетного кодексу України визначає, що за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Відповідно до рішення Рівненської міської ради від 22.12.2023 р. №4312 “Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2024 рік” КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР не є головним розпорядником коштів. Також, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно статті 10 Бюджетного кодексу України Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Згідно інформації з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка розміщена на сайті Державної казначейської служби України за посиланням https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search, станом на 19.08.2024 р. КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР є одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Засновником КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР є Рівненська міська рада, статутний капітал формується за рахунок внесків (майнових, грошових) Засновника (частка Рівненської міської ради є 100%).
Тобто, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги встановлені п. 4-1 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" не поширюються на дане підприємство.