-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до тролейбусів (код ДК 021:2015 –34320000-6: Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів )
Завершена
820 102.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 201.02 UAH
мін. крок: 1% або 8 201.02 UAH
Період оскарження:
29.02.2024 14:54 - 05.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
299bb21806c8439391dc92a2c80f436d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-006950-a.c2
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Скарга на тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- 17-04-01 Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.doc.zip 22.04.2024 23:47
- 17-04-01 Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.docx 22.04.2024 23:47
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 22.04.2024 23:47
- 18 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 22.04.2024 23:47
- sign.p7s 22.04.2024 23:48
- рішення від 24.04.2024 № 7248.pdf 24.04.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 № 7754.pdf 02.05.2024 14:09
- рішення від 01.05.2024 № 7754.pdf 03.05.2024 16:59
- Тендерна документація за Особливостями 29.02.2024.docx 26.04.2024 17:19
- 18 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 26.04.2024 17:19
- 17-04-01 Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.docx 26.04.2024 17:19
- 17-04-01 Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.doc.zip 26.04.2024 17:19
- Пояснення АМКУ 26.04.2024.docx 26.04.2024 17:19
- Пояснення АМКУ 26.04.2024.docx.p7s.zip 26.04.2024 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 23:52
Дата розгляду скарги:
01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 16:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.05.2024 17:00
Пункт скарги
Номер:
063e0afeeadc4f959548dfa0766ca449
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги
Опис заперечення:
Технічні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає Рішення Протокол №17/04-01 від 17.04.2024р. безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
На підставі зазначенного Скаржник наголошує, що Замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив зазначення учасником недостовірної інформації, учасник на відподідність вимогам Замовника Додатку 2 надав наступний документ, який цілком відповідає вимогам Замовника:
18 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі pdf. містить, учасником зазначена наступна інформація - Технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником, товаровиробник, країна походження товару, окремих вимог тендерна документація Додатку 2 не містить:
На підставі зазначенного Скаржник наголошує, що Замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив зазначення учасником недостовірної інформації, учасник на відподідність вимогам Замовника Додатку 2 надав наступний документ, який цілком відповідає вимогам Замовника:
18 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі pdf. містить, учасником зазначена наступна інформація - Технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником, товаровиробник, країна походження товару, окремих вимог тендерна документація Додатку 2 не містить:
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати протокол виданий уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №17/04-01 від 17.04.2024р., незаконним та скасувати його.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконна відміна тендеру
Номер:
2bc59c09bb774053be7735988ba47df3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-006950-a.c1
Назва:
Незаконна відміна тендеру
Скарга:
Незаконна відміна тендеру
Пов'язані документи:
Замовник
- 12-04-01 Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx.p7s.zip 12.04.2024 18:30
- 12-04-01 Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx.p7s.zip 12.04.2024 18:26
- 12-04-01 Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 12.04.2024 18:30
- 12-04-01 Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 12.04.2024 18:26
- Рішення від 04.04.2024 № 6094.pdf 09.04.2024 14:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6094.pdf 05.04.2024 15:41
- Рішення від 27.03.2024 № 5503.pdf 27.03.2024 16:19
- sign.p7s 25.03.2024 23:42
- 15-03-04 Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.docx.xml.zip 25.03.2024 23:40
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 25.03.2024 23:40
- 15-03-04 Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.docx 25.03.2024 23:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 23:43
Дата розгляду скарги:
04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.03.2024 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2024 14:06
Дата виконання рішення Замовником:
12.04.2024 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 15.03.2024р. №15/03-04 (далі – Рішення), згідно з яким було відмінено Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024р. №6094-р/пк-пз зобов’язано КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР скасувати Рішення.
Отже, Замовником було прийнято рішення скасувати Рішення від 15.03.2024р. №15/03-04 про відміну закупівлі.
Пункт скарги
Номер:
58279c00dbf249feaf389541e64857cc
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна тендеру
Опис заперечення:
Незаконна відміна тендеру
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 15/03-04 від 15.03.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 15/03-04 від 15.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 15/03-04 від 15.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 15/03-04 від 15.03.2024р).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 15/03-04 від 15.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 15/03-04 від 15.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 15/03-04 від 15.03.2024р).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
5. Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 15/03-04 від 15.03.2024р ). про відміни торгів.