-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
659 847 158.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 299 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 299 240.00 UAH
Номер:
b19dea171dc846849275d01ed60654a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:47 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-02-29-004445-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АМСТРУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 29.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМСТРУД» (далі – ТОВ «АМСТРУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»), протоколи уповноваженої особи від 19.03.2024 № 4 та від 16.04.2024 № 6, рішення комісії АМКУ від 05.04.2024 № 6163-р/пк-пз, від 30.04.2024 № 7666-р/пк-пз, від 27.05.2024 № 9199-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2024, договір № 605-24 від 31.05.2024 на загальну суму 520 000 000,00 грн, додаткові угоди № 1 від 01.07.2024, № 2 від 05.08.2024, № 3 від 06.09.2024, № 4 від 10.09.2024, № 5 від 13.09.2024, № 6 від 30.10.2024, № 7 від 06.11.2024, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 30.10.2024 та 06.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.11.2024 18:22 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 18:22
Запити/Пояснення
Номер:
4d287e6b5d164410ba5d9a4bdfdf47ee
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-004445-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати копії додаткових угод № 1 та № 2 до договору № 605-24 від 31.05.2024 та надати пояснення щодо причини їх не оприлюднення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7cdc6471364c4ae0a4a69ca22b3e7fc0
Назва:
Пояснення по моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-004445-a послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата опублікування:
30.10.2024 14:42
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 29.10.2024, керуючись частиною 5 статті 8 закону України «Про публічні закупівлі», у межах своєї компетенції надаю пояснення (інформацію та документи) про таке.
1-2. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) закупівля послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відповідно до цих Особливостей, здійснена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Служба) на підставі наявної потреби та включена до річного плану закупівель за обрахованою очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Після укладення договору від 31.05.2024 № 605-24 на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір) згідно зі статтею 48 Бюджетного Кодексу України реєстрація бюджетних зобов’язань по Договору здійснена в межах бюджетних асигнувань, доведених головним розпорядником коштів – Агентством відновлення та розвитку інфраструктури України (далі – головний розпорядник), та відповідно до додатку 6 «Календарний графік фінансування» до Договору.
На виконання вимог статті 22 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 28.02.2002 № 57 «Про затвердження документів, що використовуються в процесі виконання бюджету» (зі змінами) бюджетні асигнування головним розпорядником бюджетних коштів доведені Службі, як одержувачу бюджетних коштів, за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм», як то передбачено пунктом 1.5 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (зі змінами), за такими документами, які використовуються в процесі виконання бюджету (зі змінами):
1) План фінансування дорожнього господарства на 2024 рік.
2) Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік.
3) План використання бюджетних коштів на 2024 рік.
Відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753, зі змінами, (далі – Методика) та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, зі змінами, вартість послуг з експлуатаційного утримання доріг загального користування державного значення розраховується за дефектним актом (пункт 3.10 розділу ІІІ Методики), а договірна ціна є кошторисом вартості дорожніх послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (пункт 6.6 розділу VI Методики).
Дотримуючись принципів максимальної економії і ефективності використання бюджетних коштів, як то передбачено пунктом 2 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись пунктом 4.11 розділу IV Методики (в редакції, що діяла під час проведення відкритих торгів з особливостями, тобто зі змінами, внесеними 23.03.2023), при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі поточні ціни на матеріальні ресурси Службою прийняті на рівні середніх цін у регіоні, що склалися під час складання інвесторської кошторисної документації, визначених на підставі бази даних цін ДП «НІРІ» (за посиланням: https://prices.nіdi.org.ua/sum/) та на підставі проведеного комісією Служби моніторингу (аналізу) ринкових цін (протокол засідання комісії № 18 від 22.02.2024).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю про таке.
Згідно п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
«оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Відтак, відповідальною особою Служби, 01.03.2024 розміщено на власному вебсайті таку інформацію за посиланням: https://zp.restoration.gov.ua/diialnist/7230/59564.html.
3. Пунктом 19 Особливостей передбачені випадки, коли у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
У зв’язку з тим, що додатковими угодами № 1 та № 2 до Договору не вносилися зміни до істотних умов Договору, передбачені пунктом 19 Особливостей, зазначені додаткові угоди не оприлюднювалися (копії додаються).
Номер:
48e4058d1b874cdf8e93367c9819d72f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-004445-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
Надайте інформацію та відповідні документи, щодо обґрунтування внесення змін до договору від 31.05.2024 № 605-24, шляхом укладання додаткової угоди від 01.07.2024 № 1, позаяк в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «АМСТРУД» надав довідку про те, що не планує залучати суб’єктів господарювання як субпідрядника/співвиконавця до надання послуг в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6b33e2f9c04744c6b3f2ebe4f3c83fd7
Назва:
Пояснення на запит від 04.11.2024 щодо залучення Генпідрядником – ТОВ «АМСТРУД» субпідрядних організацій в процесі виконання договору від 31.05.2024 № 605-24 на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата опублікування:
06.11.2024 12:49
Опис:
Тендерна документація за ідентифікатором закупівлі UA-2024-02-29-004445-а Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Тендерна документація) сформована уповноваженою особою Замовника відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
У складі Тендерної документації в додатку № 4 міститься проєкт договору, який є невід’ємною частиною Тендерної документації, на закупівлю вищезазначених послуг, яким передбачена можливість залучення субпідрядних організацій і порядок такого залучення в процесі виконання договору, зокрема:
«1.1. Генпідрядник зобов'язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати Замовнику послуги, зазначені у пункті 1.2, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.
1.2. Найменування послуг: послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - послуги).
6.4.4. Інші права:
Генпідрядник має право залучати для надання послуг Субпідрядників за погодженням із Замовником у порядку встановленому чинним законодавством. Укладання субпідрядних договорів не створює будь-яких правових відносин між Замовником і Субпідрядниками. Субпідрядник має обов’язково виконувати п 1.2 цього договору та несе відповідальність, згідно Розділу 7 цього договору.
Субпідрядники, що залучаються до надання послуг, повинні відповідати таким вимогам:
- наявність ліцензії (дозволу) на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання договору підряду;
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Документи, що підтверджують відповідність Субпідрядника вищезазначеним вимогам подаються Замовнику Генпідрядником одночасно із зверненням стосовно погодження залучення Субпідрядника, а саме:
- копія ліцензії (дозволу) Субпідрядника на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- копія інформаційної довідки Субпідрядника про наявність необхідного обладнання для надання послуг відповідно до технології надання послуг, вимог технічної специфікації, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг;
- копія інформаційної довідки Субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг;
- копія довідки Субпідрядника про надання аналогічних послуг протягом 2020- 2023 років із зазначенням обсягів та замовника (повне найменування підприємства) цих послуг.
У зверненні стосовно погодження Субпідрядника Генпідрядник обов’язково зазначає інформацію щодо виду та вартості послуг у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються Субпідряднику.
Перелік Субпідрядників, визначений між Сторонами в Додатку 3 до цього Договору, може змінюватися та уточнюватися в процесі виконання зобов’язань.».
Отже, Тендерною документацією не вимагалося виконання Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них тільки власними силами Генпідрядника, а й з можливістю залучення субпідрядних організацій.
Відтак, договір укладено Сторонами відповідно до тендерних пропозицій учасника ТОВ «АМСТРУД», а вже при виконанні договору Сторони діють відповідно до умов договору, при цьому додатковою угодою № 1 ДУ/605-24 від 01.07.2024 істотні умови договору не змінені.
Слід зауважити, що в процесі реалізації договору можуть виникнути різні обставини, які зумовлюють необхідність залучення Генпідрядником субпідрядних організацій при виконанні умов договору.
Підсумовуюче сказане, зазначаю, що тендерна пропозиція учасника – ТОВ «АМСТРУД» відповідає умовам Тендерної документації, договір укладений Сторонами відповідно до тендерних пропозицій учасника та норм законодавства і нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, Бюджетного, Цивільного та Господарського кодексів України. Виконання договору здійснюється Сторонами відповідно до умов договору та норм законодавства і нормативно-правових актів України.
Номер:
8f0677f361f1450c8cb8f2910eddcc77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2024 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-004445-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна розраховуватися відповідно доМетодики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, яка затверджена наказом Міністерством інфраструктури України від 07.10.2022 №753, зі змінами, (далі –Методика).
Відповідно до пункту 6.2 розділу VI для визначення ціни тендерних пропозицій Замовник повинен надати, зокрема, перелік основних матеріальних ресурсів, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначив перелік основних матеріальних ресурсів та ціни з урахуванням ПДВ та транспортної складової, з посиланням на протокол № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації.
Враховуючи зазначене, надайте пояснення щодо включення до ціни матеріальних ресурсів транспортної складової та надайте протокол № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fea12406295f49e7b45e69981e0e9092
Назва:
Пояснення на запит від 08.11.2024 щодо включення до ціни матеріальних ресурсів транспортної складової при оголошенні відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-02-29-004445-а Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата опублікування:
13.11.2024 11:28
Опис:
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначив Перелік основних матеріальних ресурсів з цінами з урахуванням ПДВ та транспортної складової, так як згідно з нормативно-правовим актом - Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, яка затверджена наказом Міністерством інфраструктури України від 07.10.2022 № 753, зі змінами, внесеними від 25.11.2022 № 887 і від 23.06.2023 № 538, (далі – Методика) абзац п’ятий пункту 6.2 розділу IV Методики на момент оголошення відкритих торгів з особливостями (29 лютого 2024 року) чинний у такій редакції:
«перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваної вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до цієї Методики.».
За редакцією Додатку 28 Методики, чинною на дату оголошення відкритих торгів з особливостями, назва колонки 5 цього Додатку викладена у такій редакції:
«Ціна з урахуванням ПДВ та транспортної складової, грн».
Отже, уповноважена особа процедури закупівлі та профільні фахівці Замовника, що є відповідальними за повноту та достовірність інформації, наданої в межах своєї компетенції в документах, необхідних для формування Тендерної документації, неухильно дотримувалися Законів України та нормативно-правових актів, що діяли на час проведення конкурентної процедури закупівлі.
2. На Вашу вимогу від 08.11.2024 надаю сканкопію Протоколу № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації.
Окрім цього, зазначаю, що у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області розроблено Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси, затверджений наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області від 07.02.2024 № 27 (далі – Порядок).
Цей Порядок створений на виконання вимог пункту 4.11 Методики. На час проведення відкритих торгів з особливостями на вищезазначені послуги, пунктом 3.3 Порядку передбачено, що під час встановлення обґрунтованості рівня цін на матеріальні ресурси обов’язково враховуються транспорті витрати. Для визначення об’єктивного розміру транспортних витрат використовуються різні джерела інформації, зокрема: комерційні пропозиції або інша інформація, надана виробниками та/або постачальниками матеріальних ресурсів, та/або надавачами послуг по перевезенню вантажів; бази даних цін; усереднені показники провізної плати, визначені базовими організаціями з ціноутворення Мінінфраструктури; інші відкриті джерела інформації.
Також пунктом 5.1 Порядку зазначено, що результатом аналізу цін на матеріальні ресурси є відображення знайдених за результатами аналізу відповідних джерел, розрахунок середньої поточної ціни на відповідний матеріальний ресурс із урахуванням транспортних витрат, а також заготівельно-складських витрат, розрахованих відповідно до вимог Методики, визначення обґрунтованої ціни у встановлених цим Порядком значеннях на кожний відповідний ресурс. Вартість витрат на транспортування матеріальних ресурсів та вартість заготівельно-складських витрат обчислюється методами, встановленими пунктами 4.12-4.13 Методики.
Відтак, для формування Переліку основних матеріальних ресурсів ціна (колонка 5) на відповідний матеріальний ресурс розраховувалася згідно Протоколу № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації за формулою:
Ц = К12-К10 х 1,2 (ПДВ),
де:
К12 – обґрунтована поточна ціна на матеріальний ресурс;
К10 – заготівельно-складські витрати.