-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок ) Витратні матеріали для гемодіалізу.
Завершена
16 824 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 168 246.00 UAH
мін. крок: 1% або 168 246.00 UAH
Номер:
24a8a22013e4449b9efcd144fc593b5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 10:57 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-02-29-003443-a 29.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.02.2024 (протокол №2) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.03.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» та «ФРЕЗЕНІУС МЕДИКАЛ КЕР УКРАЇНА», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.03.2024 №3 та від 19.03.2024 №5, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2024, договір від 28.03.2024 № K-083-24D, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2024 та від 13.06.2024.
Період усунення порушень:
20.06.2024 13:58 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2024 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
457888ecf76e4423a049f6388f258349
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок ) Витратні матеріали для гемодіалізу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-003443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eea5e6fb76074148b3de293820a14b37
Назва:
Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
07.06.2024 14:30
Опис:
Висловлюємо Вам свою повагу та у відповідь на запит про надання пояснення Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області повідомляємо наступну інформацію.
Зміст запиту полягає у наступному:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі - Замовник) здійснювало проведення закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу за кодом ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму очікуваною вартістю 16824600,00 грн., ID: UA-2024-02-29-003443-a відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням чинних на момент проведення вимог, передбачених Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Нами як Замовником було дотримано протягом здійснення даної закупівлі положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Ми провели ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку запиту цінової пропозиції з описом необхідних вимог із зазначенням технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. За результатами консультацій було отримано письмову цінову пропозицію від учасника ринку, з яким було укладено договір в минулому році.
Окрім зазначених дій Замовника, спрямованих на визначення обґрунтованої та об’єктивної очікуваної вартості, було здійснено аналіз ринку (через систему Prozorro), проведено збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на ідентичні товари, що містяться в мережі інтернету у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах.
При організації Закупівлі обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, розрахованої відповідальними особами замовника на основі фактичного використання витратних матеріалів для проведення процедури гемодіалізу у закладі у попередньому році та обсягу фінансування.
Технічні і якісні характеристики, визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, розроблялись комісією та затверджувалися відповідальними особами лікарні відповідно до наявної потреби закладу та пацієнтів враховуючи специфіку захворювань, що підлягають лікуванню.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститися в тендерній документації, а саме Додатку 2 до Тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель .
Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено зміни до річного плану № UA-P-2024-02-29-003574-a.
2. Додатково інформація розміщується на офіційному веб-сайті КНП «Клінічна лікарня № 5» Сумської міської ради https://smkl5.sumy.ua/ в розділі «Публічна інформація» відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) .
Номер:
17ed1322b0184f0fbd9de3a71a769adb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.06.2024 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок) Витратні матеріали для гемодіалізу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-003443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» містяться, зокрема:
1. Інструкція із застосування «Капілярний діалізатор FX classix»;
2. Інструкція із застосування «Кровопровідні магістралі 5008»;
3. Інструкція із застосування «Порошок для приготування рідкого бікарбонатного концентрату для бікарбонатного гемодіалізу;
4. Інструкція із застосування «Сухий кислотний концентрат для бікарбонатного гемодіалізу GRANUDIAL AF10, AF11, AF13, AF14, AF15, AF70, AF80, AF81, AF82, AF83, AF84»;
5. Інструкція із застосування «Фільтр для діалізної рідини DIASAFE®plus».
Просимо вказати, на яких сторінках вище перелічених інструкцій міститься інформація про їх дату випуску або дату їх останнього перегляду відповідно до вимог Додатку 1 до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2023 р. №753.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5ed4145d2e114ba8a801fda7d4e51bf6
Назва:
Відповідь на запит 2
Дата опублікування:
18.06.2024 09:17
Опис:
Висловлюємо Вам свою повагу та у відповідь на запит про надання пояснення Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області повідомляємо наступну інформацію.
Зміст запиту полягає у наступному: У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» містяться, зокрема: 1. Інструкція із застосування «Капілярний діалізатор FX classix»; 2. Інструкція із застосування «Кровопровідні магістралі 5008»; 3. Інструкція із застосування «Порошок для приготування рідкого бікарбонатного концентрату для бікарбонатного гемодіалізу; 4. Інструкція із застосування «Сухий кислотний концентрат для бікарбонатного гемодіалізу GRANUDIAL AF10, AF11, AF13, AF14, AF15, AF70, AF80, AF81, AF82, AF83, AF84»; 5. Інструкція із застосування «Фільтр для діалізної рідини DIASAFE®plus». Просимо вказати, на яких сторінках вище перелічених інструкцій міститься інформація про їх дату випуску або дату їх останнього перегляду відповідно до вимог Додатку 1 до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2023 р.
1.Відповідно до вимог Додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року № 753 « Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»: Інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про: дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування. Ці відомості є обов’язковими для інструкцій до медичних виробів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» містяться інструкції із застосування медичних виробів, які містять інформацію про дату їх останнього перегляду.
Дата останнього перегляду зазначена в правому нижньому куті першої сторінки інструкції із застосування.
Сканкопії інструкцій із застосування, з виділеною маркером датою останнього перегляду додаються.