• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок ) Витратні матеріали для гемодіалізу.

Завершена

16 824 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 168 246.00 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 11:36 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

додаток 3

Номер: 01ede8a9a2f84c0abf7984982d619ef6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-003443-a.a3
Назва: додаток 3
Вимога:
ВИМОГА (на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі») Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» висловлює Вам свою повагу та звертається до Вас з наступним. Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням є основоположними принципами публічних закупівель, Станом на зараз, після надсилання двох вимог відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо аргументацію Замовника щодо відхилення нашої пропозиції недостатньою та, відповідно, звертаємося. до Вас з наступним на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі». Право на звернення до правоохоронних органів, а також оскарження до уповноваженого органу, суду залишаємо за собою протягом наступних днів відповідно до строків, встановлених у Законі України «Про публічні закупівлі». Наше товариство прийняло участь у публічній закупівлі UA-2024-02-29-003443-a (далі – публічна закупівля), що була оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради (далі - Замовник), та за результатами аукціону перемогло з найнижчою ціновою пропозицією у сумі 12 462 392,72 грн. 12.03.2024 року о 14:29 було проведено аукціон серед двох учасників, за результатами якого Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» (далі – Учасник 1) перемогло з найнижчою ціновою пропозицією 12 462 392,72 грн., що на 2 833 375 грн нижче пропозиції другого учасника ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» (далі - Учасник 2) у сумі 15 295 767,70 та забезпечує Замовнику значну економію бюджетних коштів. 15.03.2024 року о 13:54 нашу пропозицію було відхилено на підставі (!) наявності сумнівів у уповноваженої особи Замовника Вороніної Л.Ю. (далі – уповноважена особа) у достовірності інформації, наданої Учасником 1. Відповідно до протокольного рішення (протокол) №3 від 15.03.2024 року уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР (далі – Протокол №3) уповноважена особа аргументує відхилення нашої пропозиції тим, що в неї виникли сумніви у достовірності інформації, наданої ТОВ «А-СІНЕРЖІ». Зокрема, уповноважена особа стверджує, що характеристики товару гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) були змінені для участі у публічний закупівлі для відповідності вимогам умов закупівельника, що є розповсюдженням неправдивих відомостей. Учасником 1 направлено через платформу публічних закупівель вимогу №03-15-01 від 15.03.2024 (далі – Вимога 1) на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою отримання роз’яснень про причини невідповідності його пропозиції та щодо дій уповноваженої особи, що суперечать п. 42, 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі- Особливості), з метою скасування неправомірно складеного Протоколу №3, яким уповноважена особа розповсюдила публічно неправдиві відомості щодо Учасника 1, а також надано згідно переліку додатків до звернення ТОВ «А-СІНЕРЖІ» під №1 ОРИГІНАЛ інструкції із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) до сертифікату відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р., що не є копією документу, та відповідно не потребує завірення. Окрім того Вимога 1 містить вичерпне спростування висновків та тверджень уповноваженої особи, зазначених у Протоколі №3, підтверджене доданими до нього доказами. 19.03.2024 Замовник відхилив вимогу з відповідним додатком - рішення (протокол) №4 від 19.03.2024 року уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР (далі – Протокол №4), обґрунтовуючи тим, що Учасник 1 не завірив доданий до вимоги ОРИГІНАЛ інструкції із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) до сертифікат відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р., (!) що не є копією документу, та відповідно не потребує завірення: «… Вивчивши вимогу і додатки до неї повідомляємо, що Учасник до вимоги додає сертифікат відповідності та «нову» інструкцію із застосування, де вже наявна дата останнього перегляду інструкції із застосування, але при цьому відсутнє засвідчення вірності копій Учасником ТОВ «А-СІНЕРЖІ», що не дає нам можливості бути впевненими в достовірності інформації наданої Учасником (абзац дев’ятий першої сторінки Протоколом №4 )…» Учасником 1 направлено через платформу публічних закупівель вимогу №03-20-01 від 20.03.2024 (далі – Вимога 2 ) на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою отримання роз’яснень про причини невідповідності його пропозиції та щодо дій уповноваженої особи, що суперечать п. 42, 43 Особливостей, з метою скасування неправомірно складених Протоколів №3 та №4, якими уповноважена особа розповсюдила публічно неправдиві відомості щодо Учасника 1, а також надано згідно переліку додатків до звернення ТОВ «А-СІНЕРЖІ» під №1 завірену копію ОРИГІНАЛУ інструкції із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) до сертифікату відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р.. Окрім того Вимога 2 містить вичерпне спростування висновків тверджень уповноваженої особи, зазначених у протоколі №3 та №4 щодо порушення уповноваженою особою законодавства про публічні закупівлі, підтверджене доданими до нього доказами. Окрім цього додано оригінал та завірену копію відповіді Органу оцінку відповідності (далі - ОВВ) №158 від 19.03.2024 (далі – відповідь ОВВ), що провів процедуру оцінки відповідності (сертифікат відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р.) у якого Учасником 1 витребувано проект інструкції із застосування, що подавався для отримання зазначеного сертифікату. Зауважуємо, що копія інструкції з урахуванням невідповідності внаслідок технічної помилки під час копіювання, що спростована нашою попередньою вимогою, відповідає копії інструкції із застосування, поданої в тендерній пропозиції. (1) Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» дискредитацію суб’єкту господарювання є поширення у будь-якій формі неправдивих відомостей, пов’язаних з діяльністю суб’єкта господарювання, у тому числі щодо його товарів, які завдали шкоди діловій репутації суб’єкта господарювання. Завідомо неправдиві відомості, поширені у Протоколі №3 (уповноваженою особою щодо Учасника 1, що не спростовані Протоколом №4: «…використання гемодіалізатору з характеристиками, які міняються в одній і тій же інструкції в залежності від вимог закупівельника може привести до тяжких ускладнень стану пацієнту, а саме: зуд шкіри, тошнота, рвота, гіпертермія, задишка у стані спокою, зниження артеріального тиску, зниження сатурації, що може призвести до необхідності переведення пацієнта до відділення інтенсивної терапії на центральний кисень…» (), що не відповідає дійсності. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», вчинення дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Законом Відповідно до ст.21 вищезгаданого Закону, вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф. Якщо доходу (виручки) немає або відповідач на вимогу органів Антимонопольного комітету України, голови його територіального відділення не надав відомостей про розмір доходу (виручки), штраф, передбачений частиною першою цієї статті, накладається у розмірі до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Відповідно до ч.1, ч.2 ст.15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства. Згідно з ч.1 ст.16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Відповідно до ч.2 ст.302 ЦК України фізична особа, яка поширює інформацію, зобов`язана переконатися в її достовірності. Відповідно до ч.1 ст.94 ЦК України юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Твердження уповноваженої особи з неправдивими відомостями вже завдали Учаснику 1 збитків у вигляді упущеної вигоду від неправомірного відхилення його тендерної пропозиції, оплаченої комісії за участь в електронній системі закупівель, витрат пов’язаних з захистом своєї ділової репутації, спричинених моральних страждань внаслідок публічного поширення неправдивих відомостей, а також можуть принести збитки Учаснику 1 в майбутньому, а також уповноваженому представнику Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд. (2) Відповідно до абзацу третього пп. 1 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим п. 42 цих особливостей. Відповідно до абзацу першого, другого п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної (тобто – підтвердженої відповідями уповноважених органів, підприємств, організацій, установ, а не заснованої на припущеннях уповноваженої особи) інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених п. 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. (!) Протокол №3 уповноваженої особи не містить жодних посилань на те, що уповноважена особа зробила свої висновки щодо недостовірності інформації у інструкції із застосування, наданої Учасником 1, на підставі інформації, отриманої від органу оцінки відповідності або посадової особи іншої установи, яка уповноважена на це. Тобто уповноважена особа Замовника порушила права та законні інтереси Учасника 1 шляхом неправомірного посилання на норми абзацу третього пп. 1 п.44 Особливостей, порушили п. 42, 43 Особливостей, а також публічно поширила неправдиві відомості на загальнодоступній електронній системі закупівель, зокрема твердження як факту що характеристики діалізатора змінили для участі у публічний закупівлі відповідно до абзацу третього сторінки 2 Протоколу №3, що вже завдало шкоду діловій репутації Учасника 1. Аргументації щодо обґрунтування підстав порушення Замовником п. 42, 43 Особливостей Протокол №4 не містить. Отже наявне видиме порушення уповноваженою особою своїх обов’язків та зловживання своїми повноваженнями по відношенню до Учасника 1. Учасником 1 подано вимогу 2 на підставі ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». На момент подання цієї вимоги з долученням відповіді ОВВ з наданим проектом інструкції із застосування, що подавався під час проходження процедуру оцінки відповідності у 2024 році з новим технічним файлом. Надана ООВ інструкція відповідає тій, яку додано до Вимоги 1, а також поданій у тендерній пропозиції Учасника 1 з ідентичними технічними характеристиками. Але Замовником, не дивлячись, на публічне викриття його порушень та зловживань своїми правами на користь Учасника 2, не вжито жодних дій задля відновлення порушених прав Учасника 1, а навпаки, визнано всупереч нормам чинного законодавства переможцем Учасника 2. (3) Протоколом №5 від 19.03.2024 року уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР (далі – протокол №5), яким визначено переможцем закупівлі Учасника 2, із зазначенням наміру щодо укладання договору з ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» (Учасник 2), тендерна пропозиція якого у сумі 15 295 767,70 грн. на 2 833 375 грн дорожче пропозиції Учасника 1, призводить до розтрати Замовником бюджетних коштів в особливо великих розмірах в умовах воєнного стану та зловживанням службовим становищем уповноваженою особою. Також в цьому протоколі уповноважена особа стверджує, що пропозиція Учасника 2 відповідає всім кваліфікаційним критеріям тендерної документації та підстави для її відхилення відсутні. Проаналізувавши уважно тендерну пропозицію Учасника 2 нами виявлено, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав. 1) Жоден документ, поданий Учасником 2 не містить відповідно до п.5.26 ДСТУ 4163:2000 відмітки про засвідчення копій документів. Тобто, інформацію, отриману в тендерній пропозиції Учасника 2 Замовник не може вважати достовірною та повинен був би звернутися до уповноваженого органу з оцінки відповідності ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» щодо отримання достовірної інформації відповідно до положень п. 42 Особливостей. Докази про те, що Замовник до когось звертався на підставі п. 42 – відсутні. Така позиція Замовника міститься у Протоколі №4 по відношенню до Учасника 1. 2) У Протоколі №3 основним обґрунтуванням невідповідності тендерної пропозиції Учасника 1 було твердження Замовника, що на копії інструкції із застосування не відобразилася дата останнього перегляду інструкції із застосування, що відповідно до положень Технічного Регламенту щодо медичних виробів, з затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2023 №753 (далі – Технічний регламент) є обов’язковим реквізитом інструкції. А отже на думку уповноваженої особи, інформації в поданій інструкції Учасником не є достовірною. Також у Протоколі №4 Замовником зазначено: «Комісією по оснащенню підготовлено відповідь: «Однією з причин відхилення тендерної пропозиції була інструкція із застосування гемоаналізатора порожнисто-волокнистого, оформлена з порушенням Додатку 1 Постанови КМУ від 02 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», а саме: Інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про: дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування, що була подана Учасником у складі тендерної пропозиції. Вивчивши вимогу і додатки до неї повідомляємо, що Учасник до вимоги додає сертифікат відповідності та «нову» інструкцію із застосування, де вже наявна дата останнього перегляду інструкції із застосування, але при цьому відсутнє засвідчення вірності копій Учасником ТОВ «А-СІНЕРЖІ», що не дає нам можливості бути впевненими в достовірності інформації наданої Учасником…» (абзаци сьомий, восьмий, дев’ятий сторінки 1 Протоколу№4). Звертаємо увагу, що жодного додатку, що містить інформації про загадкову комісію з оснащення Замовником не надано. Окрім того, згідно з тверджень Замовника, відсутність дати останнього перегляду інструкції із застосування є підставою для визнання інформації, вказаної в інструкції із застосування – недостовірної, та відповідно, підставою для відхилення тендерної пропозиції. Проаналізувавши інструкцію із застосування на діалізатори FX classix, подану Учасником 2 (додається), ми не знайшли в ній також (!) дату останнього перегляду. Тобто обов’язковий реквізит інструкції відсутній і відповідно дій Замовника, відображених у Протоколах №3 та №4, Замовник мав би відхилити так само пропозицію Учасника 2 на підставі подання неправдивих відомостей Учасником 2, бо інструкція із застосування на діалізатори FX classix не містить дати останнього перегляду і не підтверджує заявлені характеристики виробу. Але замість цього Замовник визнає Учасника 2 переможцем закупівлі. Відповідно до абзацу другого пп.2 п. 3 Розділу 5 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 особливостей. (!) Тобто Учасник 2, так само як і Учасник 1 (за твердженнями та висновками уповноваженої особи у Протоколі №3), не підтвердив відповідність товару вимогам Замовника не надавши відповідну достовірну інструкцію із застосування. Але його все одно Замовник в особі уповноваженої особи Вороніної Л.Ю. визнає переможцем та висловлює намір про укладання з ним договору Такі дії уповноваженої особи є нічим іншим, аніж відкритим зловживанням своїми повноваженням на користь Учасника 2, що також відображають наявність конфлікту інтересів між приватним інтересом уповноваженої особи Вороніної Л.Ю., пов’язаним з визнанням Учасника 2 переможцем закупівлі будь-якими засоби, в т.ч. порушеннями чинного законодавства, та її посадовими обов’язками і нормами, якими вона повинна керуватися. Відповідно до ч.5 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Для цілей цього Закону конфліктом інтересів вважається наявність приватного інтересу у працівника замовника чи будь-якої особи або органу, які діють від імені замовника і беруть участь у проведенні процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або можуть вплинути на результати цієї процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та/або наявність суперечності між приватним інтересом працівника замовника чи будь-якої особи або органу, які діють від імені замовника і беруть участь у проведенні процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до вищевикладеного принципи щодо рівного ставлення до учасників об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, встановлені законодавством про публічні закупівлі, зухвало порушені заради видимого приватного інтересу уповноваженої особи, пов'язаний з перемогою Учасника 2 - ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна», тендерна пропозиція якого майже на 3 млн грн. дорожча неправомірно відхиленої тендерної пропозиції Учасника 1. Одними із принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. У протоколі №3 уповноважена особа посилається на те, Замовнику важливо, щоб товар був найвищої якості. На ринку є багато інших високопоточних діалізаторів різних виробників, що мають вищі показники (в т.ч. коефіцієнти ультрафільтрації), а отже і більш кращі відповідно до власних технічних характеристик, ніж діалізатори запропоновані Учасником 2. Вбачається наявність конфлікту між підходами Замовника до різних етапів процедури закупівлі: (і) під час складання тендерної документації, зокрема прописані вимоги так, щоб діалізатори FX classix під них чітко проходили, з посиланням на їх запатентований матеріал мембрани, що запропоновані Учасником 2, та (іі) щодо підходу до складання протоколів уповноваженої особи щодо відхилення Учасника 1 та її твердження щодо наміру отримати найкращий товар. На підставі ст.8, 20 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», п. 42, 43, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО - офіційно та публічно спростувати Замовником за його рахунок публічно поширенні неправдиві відомості на загальнодоступній електронній системі закупівель, зокрема твердження що характеристики товару були змінені для участі Учасником 1 у публічний закупівлі для відповідності вимогам умов закупівельника відповідно до абзацу третього сторінки 2 протоколу №3 від 15.03.2024 уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР, які вже завдали шкоди діловій репутації Учасника 1 з наданням у відповідь на цю вимогу відповідних доказів про таке спростування. (У випадку відмови або бездіяльності щодо спростування поширених неправдивих відомостей залишаємо за собою право звернутися до суду та уповноваженого органу з метою захисту ділової репутації); - припинити порушення прав Учасника 1 на користь Учасника 2 шляхом скасування протоколів №3 від 15.03.2024, №4 від 19.03.2024 та №5 від 19.03.2024 уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР. (у випадку відмови або бездіяльності щодо скасування зазначених протоколів та укладання договору з Учасником 2 залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів, а також до громадськості з метою ініціювання моніторингу закупівлі); - з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції Учасника 2 вимогам тендерної документації надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з нашою тендерною пропозицією. Додатки: - Вимога ТОВ «А-Сінержі» № 03-15-01 від 15.03.2024 на 12 арк.; - Вимога ТОВ «А-Сінержі» № 03-20-01 від 20.03.2024 на 30 арк.; - Інструкція застосування на діалізатори FX classix, подана в тендерній пропозиції ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» на 2 арк.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу № 03-21-01 від 21.03.2024 Учасника 1 у закупівлі № UA-2024-02-29-003443-a «ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок ) Витратні матеріали для гемодіалізу».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА №2 на підставі ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 286c4c1c32c54469a8ef98eb3076196a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-003443-a.c2
Назва: ВИМОГА №2 на підставі ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них є одним з принципів публічних закупівель, Станом на зараз вважаємо аргументацію Замовника щодо відхилення нашої пропозиції недостатньою та, відповідно, звертаємося до Вас з наступним на підставі ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Право звернення на підставі ч.4 ст.33, а також право на оскарження до уповноваженого органу залишаємо за собою протягом наступних днів відповідно до строків, встановлених у Законі України «Про публічні закупівлі». Наше товариство прийняло участь у публічній закупівлі UA-2024-02-29-003443-a (далі – публічна закупівля), що була оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради (далі - Замовник), та за результатами аукціону перемогло з найнижчою ціновою пропозицією у сумі 12 462 392,72 грн. 12.03.2024 року о 14:29 було проведено аукціон серед двох учасників, за результатами якого Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» (далі – Учасник 1) перемогло з найнижчою ціновою пропозицією 12 462 392,72 грн., що на 2 833 375 грн нижче пропозиції другого учасника ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» (далі - Учасник 2) у сумі 15 295 767,70 та забезпечує Замовнику значну економію бюджетних коштів. 15.03.2024 року о 13:54 нашу пропозицію було відхилено на підставі (!) наявності сумнівів у уповноваженої особи Замовника Вороніної Л.Ю. (далі – уповноважена особа) у достовірності інформації, наданої Учасником 1. Відповідно до протокольного рішення (протокол) №3 від 15.03.2024 року уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР (далі – протокол №3) уповноважена особа аргументує відхилення нашої пропозиції тим, що в неї виникли сумніви у достовірності інформації, наданої ТОВ «А-СІНЕРЖІ». Зокрема, уповноважена особа стверджує, що характеристики товару гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) були змінені для участі у публічний закупівлі для відповідності вимогам умов закупівельника, що є розповсюдженням неправдивих відомостей. Учасником 1 направлено через платформу публічних закупівель вимогу №03-15-01 від 15.03.2024 (далі – Вимога 1) на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою отримання роз’яснень про причини невідповідності його пропозиції та щодо дій уповноваженої особи, що суперечать п. 42, 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі- Особливості), з метою скасування неправомірно складеного Протоколу №3, яким уповноважена особа розповсюдила публічно неправдиві відомості щодо Учасника 1, а також надано згідно переліку додатків до звернення ТОВ «А-СІНЕРЖІ» під №1 ОРИГІНАЛ інструкції із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) до сертифікату відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 , що не є копією документу, та відповідно не потребує завірення. Окрім того вимога містить вичерпне спростування висновків тверджень уповноваженої особи, зазначених у протоколі №3, підтверджене доданими до нього доказами. 19.03.2024 Замовник відхилив вимогу з відповідним додатком - рішення (протокол) №4 від 19.03.2024 уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР (далі – протокол №4), обґрунтовуючи тим, що Учасник 1 не завірив доданий до вимоги ОРИГІНАЛ інструкції із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) до сертифікат відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024, (!) що не є копією документу, та відповідно не потребує завірення. (1) Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» дискредитацію суб’єкту господарювання є поширення у будь-якій формі неправдивих відомостей, пов’язаних з діяльністю суб’єкта господарювання, у тому числі щодо його товарів, які завдали шкоди діловій репутації суб’єкта господарювання. Завідомо неправдиві відомості, поширені у протоколі №3 уповноваженою особою щодо Учасника 1: … використання гемодіалізатору з характеристиками, які міняються в одній і тій же інструкції в залежності від вимог закупівельника може привести до тяжких ускладнень стану пацієнту, а саме: зуд шкіри, тошнота, рвота, гіпертермія, задишка у стані спокою, зниження артеріального тиску, зниження сатурації, що може призвести до необхідності переведення пацієнта до відділення інтенсивної терапії на центральний кисень…, що не відповідає дійсності. Учасник 1 не змінював технічні характеристика гемодіалізаторів під вимоги закупівельника, такі твердження є помилковими та наслідком неуважності уповноваженої особи, адже нею було порівняно інструкції, що мають відношення до двох різних процедур оцінки відповідності (сертифікат відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 та №PR.1060-21 від 17.05.2021), зокрема на нову процедуру оцінки відповідності Виробником надано оновлений технічний файл на продукцію, а також відповідну інструкцію до нього. Детальне обґрунтування описане у Вимозі 1. (1) Відповідно до ст. 20 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», вчинення дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Законом Відповідно до ст.21 вищезгаданого Закону, вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф. Якщо доходу (виручки) немає або відповідач на вимогу органів Антимонопольного комітету України, голови його територіального відділення не надав відомостей про розмір доходу (виручки), штраф, передбачений частиною першою цієї статті, накладається у розмірі до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Відповідно до ч.1, ч.2 ст.15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства. Згідно з ч.1 ст.16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Відповідно до ч.2 ст.302 ЦК України фізична особа, яка поширює інформацію, зобов`язана переконатися в її достовірності. Відповідно до ч.1 ст.94 ЦК України юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Твердження уповноваженої особи з неправдивими відомостями вже завдали Учаснику 1 збитків у вигляді упущеної вигоду від неправомірного відхилення його тендерної пропозиції, оплаченої комісії за участь в електронній системі закупівель, витрат пов’язаних з захистом своєї ділової репутації, спричинених моральних страждань внаслідок публічного поширення неправдивих відомостей, а також можуть принести збитки Учаснику 1 в майбутньому, а також уповноваженому представнику Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд. (2) Відповідно до абзацу третього пп. 1 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим п. 42 цих особливостей. Відповідно до абзацу першого, другого п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених п. 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. (!) Протокол №3 уповноваженої особи не містить жодних посилань на те, що уповноважена особа зробила свої висновки щодо недостовірності інформації у інструкції із застосування, наданої Учасником 1, на підставі інформації, отриманої від органу оцінки відповідності. Тобто уповноважена особа Замовника порушила права та законні інтереси Учасника 1 шляхом недотримання норм абзацу третього пп. 1 п.44 Особливостей, а також публічно поширила неправдиві відомості на загальнодоступній електронній системі закупівель, зокрема твердження як факту що характеристики діалізатора змінили для участі у публічний закупівлі відповідно до абзацу третього сторінки 2 протоколу, що вже завдало шкоду діловій репутації Учасника 1. Аргументації щодо обґрунтування підстав порушення Замовником п. 42, 43 Особливостей Протокол №4 не містить. Отже наявне видиме порушення уповноваженою особою своїх обов’язків та зловживання своїми повноваженнями по відношенню до Учасника 1. Наше Товариство самостійно звернулося до Органу оцінки відповідності, що провів процедуру оцінки відповідності (сертифікат відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р.) у якого Учасником 1 витребувано проект інструкції із застосування, що подавався для отримання зазначеного сертифікату. Листом №158 від 19.03.2024 Органом оцінки відповідності надано відповідь Учаснику 1 з доданим до неї проектом інструкції із застосування, що подавалася на проведення процедури оцінки відповідності (ОРИГІНАЛ листа додається). Все технічні характеристики гемодіалізаторів абсолютно ідентичні тим, що Учасником 1 заявлено у тендерній пропозиції. Зауважуємо, що копія інструкції з урахуванням невідповідності внаслідок технічної помилки під час копіювання, що спростована нашою попередньою вимогою, відповідає копії інструкції із застосування, поданої в тендерній пропозиції. На підставі ст.8, 20 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», п. 42, 43, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО - офіційно та публічно спростувати Замовником за його рахунок публічно поширенні неправдиві відомості на загальнодоступній електронній системі закупівель, зокрема твердження що характеристики товару були змінені для участі Учасником 1 у публічний закупівлі для відповідності вимогам умов закупівельника відповідно до абзацу третього сторінки 2 протоколу №3 від 15.03.2024 уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР, які вже завдали шкоди діловій репутації Учасника 1 з наданням у відповідь на цю вимогу відповідних доказів про таке спростування. (У випадку відмови або бездіяльності щодо спростування поширених неправдивих відомостей право звернутися до суду та уповноваженого органу з метою захисту ділової репутації та стягнення спричинених збитків з уповноваженої особи Замовника Вороніної Л.Ю. залишаємо за собою); - припинити дискримінацію Учасника 1 шляхом скасування протоколів №3 від 15.03.2024, №4 від 19.03.2024 уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР; - надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям з урахуванням викладеного у цій вимозі та вимозі ТОВ «А-Сінержі» №03-15-01 від 15.03.2024. Додатки: - ОРИГІНАЛ листа №158 від 19.03.2024 Органу оцінку відповідності, адресованого Учаснику 1 на 5 арк. - завірена копія ОРИГІНАЛУ листа №158 від 19.03.2024 Органу оцінку відповідності, адресованого Учаснику 1 на 5 арк.; - Вимога ТОВ «А-Сінержі» №03-15-01 від 15.03.2024 на 12 арк.; - Завірена копія інструкції із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні.
Вирішення: . Відхилити вимогу № 2 ТОВ «А-Сінержі» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-СІНЕРЖІ» у закупівлі № UA-2024-02-29-003443-a «ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок ) Витратні матеріали для гемодіалізу».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА згідно ч.4 ст.33 / ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b51d6cf157cf483ebffc328517d35166
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-003443-a.c1
Назва: ВИМОГА згідно ч.4 ст.33 / ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» висловлює Вам свою повагу та звертається до Вас з наступним. Наше товариство прийняло участь у публічній закупівлі UA-2024-02-29-003443-a (далі – публічна закупівля), що була оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради (далі - Замовник), та за результатами аукціону перемогло з найнижчою ціновою пропозицією у сумі 12 462 392,72 грн. 12.03.2024 року о 14:29 було проведено аукціон серед двох учасників, за результатами якого Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» (далі – Учасник 1) перемогло з найнижчою ціновою пропозицією 12 462 392,72 грн., що на 2 833 375 грн нижче пропозиції другого учасника ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» (далі - Учасник 2) та забезпечує Замовнику значну економію бюджетних коштів. 15.03.2024 року о 13:54 нашу пропозицію було відхилено на підставі (!) наявності сумнівів у уповноваженої особи Замовника у достовірності інформації, наданої Учасником 1. Відповідно до протокольного рішення (протокол) №3 від 15.03.2024 року уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР уповноважена особа аргументує відхилення нашої пропозиції тим, в неї виникли сумніви у достовірності інформації, наданої ТОВ «А-СІНЕРЖІ». Зокрема, уповноважена особа посилається, що інструкція із застосування на гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) (далі – попередня інструкція із застосування), надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Д. Компані» в іншій публічний закупівлі попереднього року разом з сертифікатом відповідності №PR.1060-21 від 17.05.2021 р., зазначений уповноважений представник ТОВ «Біомедтрейдінг», що наразі є нечинним внаслідок проведеної нової процедури оцінки відповідності, (закупівля №UA-2023-12-27-011522-a, опублікована 27.12.2023 року) не відповідає інструкції із застосування, поданої в тендерній пропозиції ТОВ «А-Сінержі» (далі - чинна інструкція із застосування). Уповноважена особа Замовника, порівнюючи попередню і чинну інструкції із застосування, прийшла до хибного висновку тому що не врахувала під час аналізу документів, що Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд., змінив уповноваженого представника на ТОВ «ПРОМЕДІКАЛ РЕПРЕЗЕНТЕТІВ ОФІС» (який вказаний у чинній інструкції із застосування, що подана Учасником 1) та провів нову процедуру оцінки відповідності і отримав новий сертифікат відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р. (наданий у тендерній пропозиції Учасника 1), під час якого в орган оцінки відповідності було надано проект оновленої інструкції із застосування, а також відповідний оновлений технічний файл на медичні вироби, в т.ч. звіти про клінічні випробування, що є підставою для інформації, що міститься в чинній інструкції із застосування. Виробники продукції, що запропонована до закупівлі, постійно ведуть роботу над вдосконаленням медичних виробів та їх складових, модернізації засобів виробництва, що підтверджується останніми клінічними звітами, які є складовими технічного файлу на медичний виріб. Жодні нормативні документи чи вказівки інших осіб не обмежують Виробника вдосконалювати свою продукцію, окрім того високі вимоги Замовників та пацієнтів, конкуренція на ринку неодмінно сприяють такому вдосконаленню. Таким чином уповноважена особа Замовника не звернула увагу на те, що порівнювані нею інструкції із застосування містять посилання на різних уповноважених представників, і відповідно, мають відношення до різних процедур оцінки відповідності, в ході яких оцінювалися різні версії документів, що входять до складу технічних файлів на медичний виріб, і різних сертифікатів відповідності, поданих у складі тендерних пропозиції ТОВ «Д. Компані» (закупівля №UA-2023-12-27-011522-a, 2023 рік) та пропозиції ТОВ «А-Сінержі» (закупівля № UA-2024-02-29-003443-a, 2024 рік). Також звертаємо увагу, що технічні характеристики гемодіалізаторів порожнисто-волоконних (Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.), як оновленні, так і ті, що були до оновлення клінічних звітів (!) набагато кращі, ніж показники аналогічних товарів, запропонованих Учасником 2. Окрім того запропоновані гемодіалізатори порожнисто-волоконні не містять шкідливий для пацієнтів Бісфенол А, на відміну від багатьох аналогів, в т.ч. і тих, що запропоновані Учасником 2. Технічні характеристики запропонованих медичних виробів гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) відповідають умовам технічної специфікації, викладеним Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження чого Учасником 1 надана довідка про відповідність медико-технічним вимогам щодо предмету закупівлі. Відповідно абзацу першого до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі- Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність дати останнього перегляду в копії інструкції із застосування є помилкою в поданій інформації, що сталася під час технічного процесу копіювання за допомогою технічних засобів оригінальної чинної інструкції із застосування, що містить всі необхідні реквізити, в т.ч. дату останнього перегляду. Виправлення такої помилки не призведе до зміни предмета закупівлі чи до його технічних характеристик, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник 1 мав би усунути таку невідповідність у відповідь на повідомлення Замовника, подавши оновлену копію інструкції, що міститиме інформацію, відображення якої було спотворено під час технічного процесу копіювання. Таким чином Замовник повинен був би керуватися абзацом першим п.43 Особливостей відповідно до якого він зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (аналогічна норма викладена у частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»). Такого повідомлення Замовником наразі не розміщено, чим грубо порушуються забезпечені законодавством України про публічні закупівлі права Учасника 1. Крім того, відповідно до абзацу 2 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Цим правом замовник не скористувався, безпідставно зробивши висновок про застосування абзацу 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим порушено права нашого підприємства. Якщо брати до уваги технічну реалізацію електронної системи закупівель, замовник технічно не має можливості відмінити рішення про визначення переможця, тому що в системі рішення про відхилення пропозиції учасника самостійно технічно неможливо скасувати. Отже наразі наявне очевидне порушення законних прав та інтересів Учасника 1, тендерна пропозиція якого була безпідставно відхилена внаслідок дій Замовника, що порушують законодавство України про публічні закупівлі. Законних технічних механізмів для усунення такого порушення самим Замовником наразі не передбачено. Відповідно до пп.2 п.1 ст.32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Задля самостійного усунення виявленого порушення Замовником законодавства України про публічні закупівлі та, у разі бездіяльності Замовника, що спричинить необхідність оскарження публічної закупівлі іншими учасниками до уповноваженого органу, у зв’язку з недостатнею аргументацією, зазначеною в протоколі №3 від 15.03.2024 року уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР, на підставі ст.ст. 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ПРОСИМО - надати додаткову інформацію про причини невідповідності запропонованого товару гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) умовам технічної специфікації тендерної документації, враховуючи те, що уповноважена особа допустила хибні припущення під час аналізу наших документів щодо недостовірності поданої нами інформації щодо предмету закупівлі гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.), які повністю відповідають умовам технічної специфікації Тендерної документації. - скасувати протокол №3 від 15.03.2024 уповноваженої особи КНП «Клінічна лікарня №5» СМР та відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення виявленого порушення. Додатки: оригінал інструкції із застосування на медичні вироби гемодіалізатори порожнисто-волоконні (Виробник Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд,, уповноважений представник ТОВ «ПРОМЕДІКАЛ РЕПРЕЗЕНТЕТІВ ОФІС»); - копія Сертифікату відповідності №PR.1368-24 від 29.02.2024 р., зазначений уповноважений представник ТОВ «ПРОМЕДІКАЛ РЕПРЕЗЕНТЕТІВ ОФІС»; - копія Сертифікату відповідності №PR.1060-21 від 17.05.2021 р., що наразі вже є нечинним, зазначений уповноважений представник ТОВ «Біомедтрейдінг», подана ТОВ «Д.Компані» в тендерній пропозиції щодо закупівлі №UA-2023-12-27-011522-a від 27.12.2023 року).
Вирішення: Відхилення вимоги ТОВ "А-СІНЕРЖІ" щодо закупівлі № UA-2024-02-29-003443-a «ДК 021:2015 – 33180000-5-Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33181000-2-Апарати для підтримування функції нирок ) Витратні матеріали для гемодіалізу».
Статус вимоги: Відхилено