-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ДЕРЕВИНА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
0596e4d004f848818c00bf39ae001ac1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 15:47 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2024 № 64-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-29-002292-a, 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги; розгляду тендерних пропозицій ФОП Омельченко Р.О. та Скрипник А. В.; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.03.2024 (зі змінами); зміни до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та відповіді на них; вимоги про усунення порушення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Омельченка Романа Олександровича (далі – ФОП Омельченко Р.О.); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченко Р.О.; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Скрипник Алли В'ячеславівни (далі – ФОП Скрипник А. В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Скрипник А. В. у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 18.09.2024 в електронній системі закупівель; договір від 21.03.2024 № 39; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода до договору від 17.09.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
24.09.2024 16:14 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
ecc13a91ed5941f48add12680ec30abd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2024 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-29-002292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-02-29-002292-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9cb7ac743d5a411ea32e4031b86ea132
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.09.2024 11:30
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме: методом порівняння ринкових цін шляхом запитів цінових пропозицій до учасників ринку.
Замовник звернувся до потенційних постачальників деревини щодо цін, на момент оголошення закупівлі на підставі яких і розраховано очікувану вартість предмета закупівлі в межах кошторисних призначень на 2024 рік. Отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників додаються.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником в межах кошторисних призначень на 2024 рік по КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» на закупівлю деревини.
Загальна кількість необхідного для закупівлі обсягу деревини сформована виходячи із розрахунку потреби закладів, підпорядкованих замовнику на 2024 рік: 400 м3.
Закупівлю внесено до річного плану закупівель на 2024 рік.
Розмір бюджетних призначень становить 800 000,00 грн. за кошти місцевого бюджету.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Деревина повинна відповідати державним стандартам, технічним умовам, сертифікатам якості, іншим документам, передбаченими чинним законодавством України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а також оприлюднені на веб-сайті.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://selyshenska-gromada.gov.ua/news/1726470358/
В зв’язку із здійсненням зустрічної звірки розрахунків з постачальником за укладеним договором з ФОП Скрипник А.В. укладено додаткову угоду №1 від 17.09.2024 р. Звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» буде здійснено замовником одразу після завершення моніторингу, оскільки оприлюднення звіту про виконання під час проведення моніторингу унеможливить подальше надання пояснень та відповідей замовником на запити аудитора.