-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ДЕРЕВИНА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
29.02.2024 14:44 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА - щодо встановлення дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Номер:
953aa6a57f454875b8c4346cd6e240ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-002292-a.c3
Назва:
ВИМОГА - щодо встановлення дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи (надалі - Документація), вважаю, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Особливості) та право на участь у цих відкритих торгах.
Відповідно до умов Додаток 1 Технічна специфікація, замовник встановлює наступну вимогу:
«2.8. З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). Такі договори повинні бути укладені на весь період поставки, що визначений Замовником у п.2.1. цього додатку та на об’єм, не менший, ніж закуповується Замовником в даній процедурі закупівлі.»
Отже, такі договори повинні бути укладені на весь період поставки, що визначений Замовником у п.2.1. (це до 31.05.2024р.) та на об’єм (400 м3), не менший, ніж закуповується Замовником в даній процедурі закупівлі.
Я як потенційний учасник даної закупівлі, повідомляю Вас про те що, договори з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем укладаються лише на квартал. Тобто в період проведення закупівлі це з 01.01.24 по 31.03.24. Мною було куплено товар (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід) в даний проміжок часу на 400 м3, частина якого знаходиться на зберіганні у відповідному складському приміщенні до початку постачання. Але залишок згідно укладеного договору ще залишається не забраним. На 31.03.24, спливає строк цих договорів. Як мені прийняти участь? Якщо в мене цей товар є, і я готовий його Вам постачати!
Така вимога штучно і незаконно обмежує коло учасників, тільки тими, хто має такі договори, а учасники, що не заключили нових договорів на ІІ квартал, залишаються з товаром який купили в І кварталі.
Я, як особа, що займається реалізацією товару, прошу Замовника внести зміни до Додатку 1, та виключити «Такі договори повинні бути укладені на весь період поставки, що визначений Замовником у п.2.1. цього додатку та на об’єм, не менший, ніж закуповується Замовником в даній процедурі закупівлі.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2024 17:40
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник! Тендерну документацію Замовника розроблено у відповідності ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі". Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб.
Замовник здійснює закупівлю деревини для потреб опалення у 2024 році. Відповідно до умов договору постачання здійснюється партіями, а не разовою одномоментною закупівлею, що пов’язане із наявністю бюджетних асигнувань Замовника. В зв’язку із виникненням проблем у постачальників щодо поставки деревини у попередніх бюджетних періодах, Замовником заплановано здійснити закупівлю до 31.05.2024 р. та мати достатньо часу для підготовки деревини до опалювального сезону. Замовник має законне право бути впевненим у своєчасній поставці деревини постачальником протягом усього періоду поставки. Крім того, 95% терміну поставки припадає саме на ІІ квартал 2024 року.
В електронній системі закупівель наявна інформація щодо укладених у І кварталі 2024 р. Вами договорів з іншими замовниками, що свідчить про часткову наявність запасу деревини із заявлених Вами 400 м куб. та ставить під сумнів можливість забезпечити Замовника деревиною у ІІ кварталі 2024 року.
Вищезазначена вимога убезпечує Замовника від ризику закупівлі неякісного або нелегального товару та з можливістю вчасної поставки. Замовних хоче бути впевненим у легальності товару, та в тому, що Учасник зможе виконати свої зобов’язання за договором, та даний товар не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
Замовник не вбачає, що дана вимога не відповідає ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Висновок СЕС
Номер:
a0de457a16584abab5816617e6b15293
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-002292-a.b2
Назва:
Висновок СЕС
Вимога:
Шановний Замовник! З 1 жовтня 2023 року скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції на підставі п. 2 Розділу IX. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України "Про систему громадського здоров’я" №2573-IX від 09.08.2023 р. про скасування ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-XII від 24.02.1994 р. Просимо видалити вимогу щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я Учасника та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2024 17:54
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо встановлення дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Номер:
c2c91cdbe3a5456890318a1536f1bb99
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-002292-a.c1
Назва:
ВИМОГА щодо встановлення дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи (надалі - Документація), вважаю, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Особливості) та право на участь у цих відкритих торгах.
Відповідно до умов Додаток 1 Технічна специфікація, замовник встановлює наступну вимогу:
«2.9. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, щодо відповідності предмета закупівлі державному стандарту, що виданий у 2024 році на ім’я учасника закупівлі або постійного лісокористувача (тимчасового лісокористувача), що повинно бути підтверджено згідно п.2.8. цього додатку, та вказаний висновок повинен бути виданий державною установою.»
Згідно п. 29 Особливостей, для закупівлі паливної деревини, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зазначимо, що так як предметом даних торгів є паливна деревина і для даного виду товару наявний національні стандарти ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», ДСТУ 4922:2008 Лісоматеріали та пилопродукція. Методи визначення вологості, ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде», то вимоги до предмета закупівлі повинні бути визначені згідно наявних стандартів.
Вказані стандарти не передбачають надання листів з окремим зімстом, що виданий саме наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, щодо відповідності предмета закупівлі державному стандарту.
Отже, встановлення вимог у наведеній редакції свідчить про порушення порядку проведення торгів Замовником, зокрема п. 29 Особливостей.
Жоден учасник не повинен виконувати безпідставні, надумані вимоги Замовника, що прописані під окремий пакет документів одного виробника, у тому числі і Скаржник. Такою вимогою Замовник намагається штучно і незаконно обмежити коло учасників, тільки тими, хто має такі документи, а учасники, що не отримали такі документи (хоча вони не зобов’язані отримувати такі документи) обмежені в участі у даних торгах (зокрема і Скаржник).
Не зрозуміло чому Замовник встановлює такі вимоги в супереч норм чинного законодавства України. Чому Замовник дозволяє собі беззаконні дії?
Ми просимо встановити порушення порядку проведення торгів Замовником та зобов’язати Замовника виключити незаконні вимоги.
Я, як особа, що займається реалізацією товару, не розуміємо з яких підстав Замовник вирішив обмежити коло потенційних учасників окремим переліком документів, що не узгоджуються за національним стандартом у чинній редакції. Вимоги до предмету закупівлі у вищенаведеній редакції є незаконними, дискримінаційними і суттєво обмежують коло учасників – що свідчить про порушення порядку проведення торгів Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2024 14:28
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено