-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, томати, огірки, яблука, капуста, виноград, черешня, персики, абрикоси, полуниця
Завершена
628 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 141.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 141.00 UAH
Номер:
d3d90411416f4f6a910844dc123be034
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-16-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2024 00:00
Період моніторингу:
16.05.2024 17:18 - 07.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 16.05.2024 № 37-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
7. UA-2024-02-28-010200-a; 28.02.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Виноградівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2024 № 09/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сімєнкова Ірина Вікторівна (далі – ФОП Сімєнкова І.В.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Сімєнкова І.В., документи, завантажені учасником ФОП Сімєнкова І.В. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 28.03.2024 б/н, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сімєнкова І.В. від 02.04.2024 № 19/23, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Чепенко Діана Олександрівна (далі – ФОП Чепенко Д.О.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Чепенко Д.О., документи, завантажені учасником ФОП Чепенко Д.О. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 05.04.2024 № 21/23, скаргу до процедури від 05.04.2024 за номером ID: UA-2024-02-28-010200-a.c3, рішення органу оскарження від 15.04.2024 № 6654-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 19.04.2024 № 1/22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.04.2024, договір про закупівлю товару від 02.05.2024 № 70Т, пояснення та документи від 21.05.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.06.2024 16:33 - 12.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
bf4c765f65554bc2b21a5f1c83146d80
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.05.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
93910e82ca564e5198447b9d7381398a
Назва:
Відповідь на запит моніторингу закупівлі послуг: «Морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, томати, огірки, яблука, капуста, виноград, черешня, персики, абрикоси, полуниця (ДК 021:2015: 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-28-010200-a.)
Дата опублікування:
21.05.2024 14:32
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі комерційних пропозицій від постачальників аналогічного товару.
Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів.
За результатами направлених запитів було отримано наступні комерційні пропозиції:
- №1/02 від 01.02.2024 від Фізичної особи – підприємця Роїк Людмили Василівни,
- №КП від 20.01.2024 від Фізичної особи – підприємця Лук’янова Олександра Миколайовича.
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 2208 від 30.10.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи відсутність власного веб-сайту, посилання оприлюднено в розпорядника бюджетних коштів.
Посилання на сайт :
https://hmsoczahist.com.ua/2024/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%96/05/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%87%D1%96%20c.pdf .
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.