-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
папір
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
1609ea1522f24ff3ab1f1a4906b1f18e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 16:20 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2024-02-27-012130-a, 27.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ромус-Поліграф» та ТОВ «ТВГ Український папір», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення Комісії АМКУ - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ). .
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 лютого 2024 року, тендерні пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» та ТОВ «ТВГ Український папір», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18, 19 березня 2024 року та від 10 квітня 2024 року, рішення Комісії АМКУ від 02 квітня 2024 року №5879-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 23 квітня 2024 року №23/04/2024, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23 квітня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30 травня 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.06.2024 16:10 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
b8a326457bc64ed888bddcada76a5768
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі паперу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-27-012130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e15dbd4cd4bf47a49d4cad3add0c6a89
Назва:
Пояснення з додатками
Дата опублікування:
30.05.2024 18:39
Опис:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
ПОЯСНЕННЯ
(інформація)
по моніторингу закупівлі паперу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-27-012130-a)
На виконання вимоги у межах проведення моніторингу закупівлі паперу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-27-012130-a) надаємо наступні пояснення:
1. Очікувана вартість до предмета закупівлі паперу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-27-012130-a) була розрахована з врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка має рекомендаційний характер.
Очікувана вартість закупівлі в розмірі 400000,00 грн. з ПДВ, була визначена шляхом розрахунку середньої ціни за результатами наданими відповідно до комерційної пропозиції потенційного постачальника ФОП Зінчук А.А., вартості товару по попередній закупівлі (UA-2023-06-07-015198-a), а також збору інформації, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників з урахуванням коливання цін на ринку, індексу інфляції, зміни курсу іноземних валют. (документи додаються)
Як інформаційні джерела замовником використовувались: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
2. Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код ЄДРПОУ 00692127) не фінансується з державного бюджету. Фінансування підприємства здійснюється внаслідок його господарської діяльності.
Згідно даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код ЄДРПОУ 00692127) не являється розпорядником бюджетних коштів, а отже виконання вимог Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» для нього не є обов`язковим. (витяг додається)
Перевірити, чи є таким розпорядником Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код ЄДРПОУ 00692127) можна за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search.
Крім того, повідомляю, що 28 січня 2024 р. Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», як єдиний майновий комплекс, було виставлено на продаж шляхом приватизації.
За результатами аукціону, який відбувся 23 лютого 2024 року, з переможцем (покупцем) ТОВ «ІВАЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП» укладено Договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою».
На даний час ТОВ «ІВАЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП» виконуються умови приватизації та все приватизоване майно знято з обліку ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою».