-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)
Джерело фінансування - власні надходження. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер:
699e3fd5a99b44f0ad981b448316a6c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2024 00:00
Період моніторингу:
29.04.2024 15:08 - 21.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 № 23-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.04.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2024-02-23-011813-a від 23.02.2024 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Ігнатьєва А.О. та наявності підстав щодо її відхилення, розгляду тендерної пропозиції ФОП Стука В.В., оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024 за №34/1, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Стука Володимира Вікторовича (далі – ФОП Стук В.В.) та фізичної особи-підприємця Ігнатьєва Анатолія Олександровича (далі – ФОП Ігнатьєв А.О.), протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Ігнатьєва А.О. від 12.03.2024 за №34/3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2024 за №34/4, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2024 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 27.03.2024 №5577-р/пк-пз та від 17.04.2024 за №6892-р/пк-пз, договір про закупівлю від 24.04.2024 за №293, додаткову угоду від 30.04.2024 за №1, пояснення Замовника від 03.05.2024 та 13.05.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.05.2024 14:13 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2024 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
3f21fe3c8df5411f8edde2415e98a656
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.04.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-011813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
29065128dc254e79944c51383a8df295
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 30.04.2024 року
Дата опублікування:
03.05.2024 13:19
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Столу для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) (UA-2024-02-23-011813-a) від 30.04.2024 р. повідомляє наступне:
Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру витрат: Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок власних надходжень. Розмір фінансових призначень визначений виходячи з потреб Замовника та відповідає фінансовому плану Замовника на 2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, вимог щодо надання медичних послуг, затверджених Національною службою здоров’я України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю.
Зокрема, у додатку 3 до ТД ID UA-2024-02-23-011813-a «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)» зазначено:
1. Стіл секційний призначений для аутопсії ― на центральній, прямокутній опорі, виготовлений з нержавіючої сталі.
2. Робоча поверхня обмежена бортом. Раковина прилягає до робочої поверхні без зварного шва. Всі комунікації заховані в опорі. Центральна опора з сервісним вікном.
3. Живлення – 220В, вологостійкі розетки.
4. Вагове навантаження не більше 200кг.
5. Обладнаний висувною полицею, ванною зі спеціальним зливом, що дозволяє уникнути розбризкування, поверхнею для більш ретельного доопрацювання біоматеріалів.
6. Повинен бути: каркас профільна труба 40х40;40х20;25х25 нерж. сталь AISI 201; стільниця-піддон нерж. сталь AISI 304(1,5 мм.); отвір для зливу д.42; мийка зварна AISI 304(1,5 мм.) 500х400х300; облицювання нерж.сталь AISI 304.
7. Повинен комплектуватись: Столик інструментальний 692х450х335, що встановлюється на стіл секційний, виготовлений із нерж. сталі AISI 304 (1.5 мм.) та має отвір для зливу; Підкладка під голову 360х150х100, що встановлюється на стіл секційний, виготовлена із нерж. сталі AISI 304 (1.5 мм.); Підкладка під тіло 880х90х90, що встановлюється на стіл секційний, виготовлена із нерж. сталі AISI 304 (1.5 мм.).
8. Обов’язково прикріпити у своїй пропозиції фото запропонованого товару, щоб замовник міг об’єктивно оцінювати запропоновані учасником товари.
9. Країна виробник Україна.
Загальні вимоги до Учасника:
1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та на підтвердження своєчасного постачання товару у необхідній кількості та відповідної якості, Учасник повинен бути, або виробником товару, або офіційним представником виробника товару. На підтвердження цієї вимоги учасник подає відповідний документ: оригінал (сканована копія з оригіналу) авторизаційного листа (чи авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.
2. Інформація про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника підтверджується шляхом надання Учасником у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Також відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (інструкція та/або паспорт та/або керівництво з експлуатації українською мовою) в якому міститься ця інформація. Вищевказаний документ повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції в форматі PDF.
3. Виробник повинен мати Висновок ДСЕЕ на меблі для виробничих потреб згідно з додатком до висновку. Надати у складі тендерної пропозиції.
4. Виробник повинен мати Сертифікат на систему управління якістю, стосовно виробництва готових металевих виробів, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO-9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції.
5. Виробник повинен мати Сертифікат на систему екологічного управління, стосовно виробництва металевих виробів з нержавіючої сталі, медичного та ветеринарного обладнання, теплового та холодильного обладнання промислового призначення, обладнання для моргу (камери холодильні для зберігання тіл, столи аутопсійні, візки підйомні). Коди КВЕД 31.01, 31.02, 28.25, 31.09, 27.90, 25.99, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції.
6. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України
7. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні. Упаковка має бути заводською з відповідним маркуванням, бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах.
8. У разі поставки неякісного товару, товар повертається Постачальнику.
9. Товар, запропонований Учасником, повинен бути вітчизняного виробництва, новим та виготовлений не раніше 2024 року і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.
10. Ціна запропонована учасником в пропозиції повинна враховувати всі витрати, пов'язані із сплатою податків, обов'язкових платежів, страхування, витрат, пов'язаних з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, доставки.
11. Якщо Учасник запропоновує еквівалент або аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Товар повинен мати інструкцію (паспорт), гарантійний талон (гарантійний термін не менше 12 місяців).
Потреба та технічні вимоги для оголошення процедури закупівлі на 2024 рік доведені до відома Уповноваженої особи завідувачем патологоанатомічним відділенням лікарні (копія додається).
Обґрунтування очікуваної вартості:
Джерелами інформації для визначення очікуваної вартості були:
1. Інформація з маркетплейсів через які здійснюється реалізація товарів, що є предметом закупівлі, різними реалізаторами товарів.
2. Інтернет ресурси. Система Prozorro зробила відкритим доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати реальні договори інших Замовників.
3. Комерційні пропозиції закупівлі на 2024 рік ТОВ «Глобал Еко Ресурс», ФОП «Кузнецова Анастасія Юріївна», ФОП «Колісніченко Валентина Миколаївна»
Додатки:
1. Потреба та технічні вимоги для оголошення процедури закупівлі на 2024 рік
2. Комерційні пропозиції закупівлі на 2024 рік ТОВ «Глобал Еко Ресурс», ФОП «Кузнецова Анастасія Юріївна», ФОП «Колісніченко Валентина Миколаївна»
Посилання на обгрунтування на сторінку власного вебсайту https://tokkpnl.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-11/
Номер:
1a84e5bdef8f4e1abc7ca848261de1ed
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2024 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-011813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Стук В.В. встановлено:
1. Згідно пункту 6 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу до учасників торгів: «Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України»
ФОП Стук В.В. в складі пропозиції подав Звіт екологічного аудитора (файл Звіт та висновок екологічного аудиту для ФОП Стук В.В..pdf) в якому на сторінці 2 розділу 3 Завдання екологічного аудиту зазначено «Провести аналіз діяльності підприємства у розрізі:
1. Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
2. Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»;
3. Закон України «Про відходи»;
4. Закон України «Про охорону атмосферного повітря»;
5. Закон України «Про екологічний аудит»;
6. Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»».
Також у розділі 10 Висновок Звіту екологічного аудитора зазначено «…Діяльність ФОП відповідає вимогам діючого екологічного законодавства України, а саме вимогам таких базових законодавчих актів, як Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закон України «Про відходи»; Закон України «Про охорону атмосферного повітря»; Закон України «Про екологічний аудит»; Закон України «Про оцінку впливу на довкілля», Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», та іншого чинного екологічного законодавства України…».
Виходячи з наведеного вище, Звіт екологічного аудитора не містить даних про те, що ФОП Стук В.В. здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України.
Оскільки, Звіт екологічного аудитора не містить зазначеної вище інформації, то відповідно Довідка від екологічного аудитора щодо заходів із захисту довкілля, яка видається згідно з проведеним аудитом не відповідає вимогам пункту 6 додатку 3 до тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Стук В.В. вимогам пункту 6 додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
00b7a5f9687d400e8aea7268b46905ef
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 08.05.2024 року
Дата опублікування:
13.05.2024 16:23
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Столу для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) (UA-2024-02-23-011813-a) від 08.05.2024 р., щодо дотримання вимог наведених у пункті 6 додатку 3 до тендерної документації,повідомляємо наступне:
Згідно з встановленими вимогами тендерної документації, кожен учасник зобов'язаний надати детальний звіт екологічного аудиту, який включає висновки про відповідність діяльності учасника основним екологічним нормам та законодавчим актам України. Серед вказаних актів: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської..
ФОП Стук В.В. у рамках своєї тендерної пропозиції подав документацію, що включає звіт екологічного аудиту, проведеного кваліфікованим аудитором. У вступній частині звіту, а саме у пункті «1 ВСТУП» вказано перелік законів і кодексів, згідно з якими було проведено аудит, він включає в себе Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської. Цей перелік вичерпно покриває усі вимоги, зазначені у тендерній документації.
В контексті проведеного аудиту, вважаємо, що ФОП Стук В.В. відповідає вимогам екологічного законодавства України. Методологія аудиту, кваліфікація екологічного аудитора та об'єктивність звіту є достатніми для підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам, визначеним в тендерній документації.