• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)

Джерело фінансування - власні надходження. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2024 17:52 - 01.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

скарга про скасування рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір

Номер: eb3068fe564847939ef0ac381bb34a16
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-011813-a.c5
Назва: скарга про скасування рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради (ЄДРПОУ 02001280) про визначення ФОП Стук Володимира Вікторовича переможцем за лотом «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)» Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-011813-а та повідомлення про намір укласти договір.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.04.2024 17:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.04.2024 15:50
Автор: ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Ігнатьєв Анатолій Олександрович +380676142899 tnd.ignatevaa@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 2905790c82024f559215d7428d184651
Заголовок пункту скарги: скарга
Опис заперечення: оскарження рішення рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради (ЄДРПОУ 02001280) про визначення ФОП Стук Володимира Вікторовича переможцем за лотом «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)» Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-011813-а та повідомлення про намір укласти договір.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 17 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Невідповідність вимогам ФОП Стук В.В, тендерної документації Замовника 1) Відповідно до Тендерної Документації , розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» В кінці пункту 1: Учасник надає лист-згоду з переліком вищезазначених формальних помилок. Натомість зазначений «лист-згода» відсутній в пропозиції ФОП СТУК Володимира Вікторовича. 2) Згідно Додатку № 3 до Тендерної Документації (МТВ_стіл) Загальні вимоги п.3: «Виробник повинен мати Висновок ДСЕЕ на меблі для виробничих потреб згідно з додатком до висновку. Надати у складі тендерної пропозиції.» В свою чергу ФОП Стук Володимир Вікторович надав файл "Висновок ДСЕС" - Назва документа точно відповідає тому, що вимагався, в той же час Сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи: Громадські та офісні приміщення, оптова та роздрібна торгівля. Таким чином зазначений документ не має жодного відношення до предмету закупівлі . Перелік в додатку, теж не має жодного відношення до предмету закупівлі 3) Додаток № 3 до Тендерної документації (МТВ_стіл) Загальні вимоги п.4: Виробник повинен мати Сертифікат на систему управління якістю, стосовно виробництва готових металевих виробів, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO-9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції. П. 5. Виробник повинен мати Сертифікат на систему екологічного управління, стосовно виробництва металевих виробів з нержавіючої сталі, медичного та ветеринарного обладнання, теплового та холодильного обладнання промислового призначення, обладнання для моргу (камери холодильні для зберігання тіл, столи аутопсійні, візки підйомні). Коди КВЕД 31.01, 31.02, 28.25, 31.09, 27.90, 25.99, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування", згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції. В свою чергу ФОП СТУК Володимира Вікторовича надав файл "Сертифікати ISO"- ... Сертифікат ISO 9001 та ISO 14001 видається від 2 до 5 років, залежно від складності виробництва. Незалежно від терміну його дії є обов'язкова щорічна процедура підтвердження відповідності, що підтверджується відповідним Рішенням, що надається Органом з сертифікації. Сертифікат ISO 9001 (від 21 липня 2021р.), наданий учасником ФОП СТУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, відповідного щорічного Рішення немає, а отже сертифікат є недійсним, та до розгляду прийматись не повинен, що дорівнює відсутності необхідного документа. 4) Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) Таблица, п.2: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)... ФОП СТУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ надав файл " Аналогічний договір" . Натомість наданий договір, не має відношення до предмету закупівлі (згідно назви предмета закупівлі): Ні по типу (найменуванню), ні по коду ДК 021:2015 ТД - Загальні положення - п.4.1: Назва предмета закупівлі Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії). Натомість згідно «аналогічного договору», а саме специфікації що є додатком до договору Продавець здійснював продаж «Столик інструментальний СІ-5, Шафа ШМ-1С». За наведених вище обставин можливо дійти до висновку, що надані ФОП Стук Володимиром Вікторовичем не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а тому рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради (ЄДРПОУ 02001280) про визначення ФОП Стук Володимира Вікторовича переможцем за лотом Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-011813-а та повідомлення про намір укласти договір підлягають скасуванню.
Опис суті пункту скарги: Невідповідність пропозиції переможця Тендерній документації Замовника
1) Відповідно до Тендерної Документації , розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» В кінці пункту 1: Учасник надає лист-згоду з переліком вищезазначених формальних помилок.
Натомість зазначений «лист-згода» відсутній в пропозиції ФОП СТУК Володимира Вікторовича.

2) Згідно Додатку № 3 до Тендерної Документації (МТВ_стіл) Загальні вимоги п.3: «Виробник повинен мати Висновок ДСЕЕ на меблі для виробничих потреб згідно з додатком до висновку. Надати у складі тендерної пропозиції.»
В свою чергу ФОП Стук Володимир Вікторович надав файл "Висновок ДСЕС"
- Назва документа точно відповідає тому, що вимагався, в той же час Сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи: Громадські та офісні приміщення, оптова та роздрібна торгівля. Таким чином зазначений документ не має жодного відношення до предмету закупівлі .
Перелік в додатку, теж не має жодного відношення до предмету закупівлі
3) Додаток № 3 до Тендерної документації (МТВ_стіл)
Загальні вимоги п.4: Виробник повинен мати Сертифікат на систему управління якістю, стосовно виробництва готових металевих виробів, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO-9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції.
П. 5. Виробник повинен мати Сертифікат на систему екологічного управління, стосовно виробництва металевих виробів з нержавіючої сталі, медичного та ветеринарного обладнання, теплового та холодильного обладнання промислового призначення, обладнання для моргу (камери холодильні для зберігання тіл, столи аутопсійні, візки підйомні). Коди КВЕД 31.01, 31.02, 28.25, 31.09, 27.90, 25.99, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування", згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції.
В свою чергу ФОП СТУК Володимира Вікторовича надав файл "Сертифікати ISO"- ... Сертифікат ISO 9001 та ISO 14001 видається від 2 до 5 років, залежно від складності виробництва. Незалежно від терміну його дії є обов'язкова щорічна процедура підтвердження відповідності, що підтверджується відповідним Рішенням, що надається Органом з сертифікації.
Сертифікат ISO 9001 (від 21 липня 2021р.), наданий учасником ФОП СТУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, відповідного щорічного Рішення немає, а отже сертифікат є недійсним, та до розгляду прийматись не повинен, що дорівнює відсутності необхідного документа.

4) Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії)
Таблица, п.2: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)...
ФОП СТУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ надав файл " Аналогічний договір" .
Натомість наданий договір, не має відношення до предмету закупівлі (згідно назви предмета закупівлі): Ні по типу (найменуванню), ні по коду ДК 021:2015
ТД - Загальні положення - п.4.1:
Назва предмета закупівлі Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії).
Натомість згідно «аналогічного договору», а саме специфікації що є додатком до договору Продавець здійснював продаж «Столик інструментальний СІ-5, Шафа ШМ-1С».
За наведених вище обставин можливо дійти до висновку, що надані ФОП Стук Володимиром Вікторовичем не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а тому рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня» Тернопільської обласної ради (ЄДРПОУ 02001280) про визначення ФОП Стук Володимира Вікторовича переможцем за лотом Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-011813-а та повідомлення про намір укласти договір підлягають скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована

скарга про скасування рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір

Номер: c6edbb14e2ec4e809133f33c97ef66aa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-011813-a.c4
Назва: скарга про скасування рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
скарга про скасування рішення про визначення переможця ФОП Стук Володимира Вікторовича за та повідомлення про намір укласти договір (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-23-011813-а)
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 08.04.2024 16:24
Автор: ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Ігнатьєв Анатолій Олександрович +380676142899 tnd.ignatevaa@gmail.com
Скарга
Відхилено
КЕП

Відхилення тендерної пропозиції з порушенням Закон України "Про публічні закупівлі"

Номер: 7125ca2af59847bcbfeb72407e09060d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-011813-a.c3
Назва: Відхилення тендерної пропозиції з порушенням Закон України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Мою пропозицію було відхилено, посилаючись на відсутність документів, що вимагались згідно п.6 додатку №3 «Про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД, а саме: довідки від екологічного аудитора та звіту з екологічного аудиту. Що є порушенням Закон України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 18:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.04.2024 13:11
Автор: ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Ігнатьєв Анатолій Олександрович +380676142899 tnd.ignatevaa@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 77d0d095edcf49d89543d9c66aa7c28c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Згідно Тендерної документації п.1, розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", цитата: "документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення." Я не маю можливості отримати та надати довідку від екологічного аудитора та звіт з екологічного аудиту, бо ці документи не передбачені законодавством для мене, адже я не маю і не зобов'язаний мати жодного господарського об'єкту щодо якого ця процедура застосовується.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Закону України «Про підприємництво», для ведення підприємницької діяльності Фізична Особа-Підприємець не зобов'язаний мати власне або орендоване майно (господарські об'єкти). Згідно вимог Тендерної документації Замовник не вимагає від Учасника підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник не вимагає щоб Учасник мав власне або орендоване майно (господарські об'єкти). Довідка від екологічного аудитора та звіт з екологічного аудиту надається щодо господарських об'єктів, які використовуються при впровадженні господарської діяльності. Я не маю і не зобов'язаний мати жодного господарського об'єкту щодо якого ця процедура застосовується. Тому я не маю можливості отримати та надати довідку від екологічного аудитора та звіт з екологічного аудиту, ці документи не передбачені законодавством для мене.
Опис суті пункту скарги: На вимогу про усунення невідповідностей, мною надана довідка, про те що вище зазначені документи не передбачені законодавством для мене, як учасника процедури закупівлі. Замовник, спотворивши зміст довідки, прийняв рішення про дискваліфікацію і відхилив мою тендерну пропозицію. В період оскарження, я подав детальне роз'яснення щодо наданих мною документів, з вимогою ретельно вивчити подану мною інформацію, та скасувати рішення про дискваліфікацію. На що Замовник, посилаючись на "своє прагнення", а не на Закон України "Про публічні закупівлі", оприлюднив відповідь: Відхилено.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

Відхилення тендерної пропозиції з порушенням Закон України "Про публічні закупівлі"

Номер: 805c8a55a9a64e04bc3912c02cddd77e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-011813-a.c2
Назва: Відхилення тендерної пропозиції з порушенням Закон України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Мою пропозицію було відхилено, посилаючись на відсутність документів, що вимагались згідно п.6 додатку №3 «Про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД, а саме: довідки від екологічного аудитора та звіту з екологічного аудиту.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.03.2024 17:07
Автор: ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Ігнатьєв Анатолій Олександрович +380676142899 tnd.ignatevaa@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 6271d55b73a84971b34d598c11f494c7
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Згідно Тендерної документації п.1, розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", цитата: "документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення."
Я не маю можливості отримати та надати довідку від екологічного аудитора та звіт з екологічного аудиту, бо ці документи не передбачені законодавством для мене, адже я не маю і не зобов'язаний мати жодного господарського об'єкту щодо якого ця процедура застосовується.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Закону України «Про підприємництво», для ведення підприємницької діяльності Фізична Особа-Підприємець не зобов'язаний мати власне або орендоване майно (господарські об'єкти). Згідно вимог Тендерної документації Замовник не вимагає від Учасника підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник не вимагає щоб Учасник мав власне або орендоване майно (господарські об'єкти). Довідка від екологічного аудитора та звіт з екологічного аудиту надається щодо господарських об'єктів, які використовуються при впровадженні господарської діяльності. Я не маю і не зобов'язаний мати жодного господарського об'єкту щодо якого ця процедура застосовується. Тому я не маю можливості отримати та надати довідку від екологічного аудитора та звіт з екологічного аудиту, ці документи не передбачені законодавством для мене.
Опис суті пункту скарги: На вимогу про усунення невідповідностей, мною надана довідка, про те що вище зазначені документи не передбачені законодавством для мене, як учасника процедури закупівлі.
Замовник, спотворивши зміст довідки, прийняв рішення про дискваліфікацію і відхилив мою тендерну пропозицію.

В період оскарження, я подав детальне роз'яснення щодо наданих мною документів, з вимогою ретельно вивчити подану мною інформацію, та скасувати рішення про дискваліфікацію.
На що Замовник, посилаючись на "своє прагнення", а не на Закон України "Про публічні закупівлі", оприлюднив відповідь: Відхилено.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: d96c1fce1ae24731a05ec61f62526985
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-23-011813-a.c1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
Шановний Замовник, Ваше рішення про дискваліфікацію, не має законних підстав, далі по пунктах: 1. Згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Закону України «Про підприємництво», для ведення підприємницької діяльності Фізична Особа-Підприємець не зобов'язаний мати власне або орендоване майно (господарські об'єкти). 2. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник не вимагає щоб Учасник мав власне або орендоване майно (господарські об'єкти). 3. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник не вимагає від Учасника довідку яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 4. Пояснюю, я, Фізична Особа-Підприємець Ігнатьєв Анатолій Олександрович, не зобов'язаний і не використовую жодних господарських об'єктів для ведення підприємницької діяльності, щодо яких застосовується норма екологічного аудиту передбачена законодавством. 5. Згідно Тендерної документації п.1, розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", цитата: "документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції." 6. На вимогу про усунення невідповідностей, згідно розділу тендерної документації описаною в пункті 5 мого роз'яснення, я надав Вам довідку, що я не повинен подавати документи, що не передбачені законодавством для мене. В поясненні причин про дискваліфікацію зазначається, цитата: "Замовник, розмістив в системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей... Замість доручення зазначених документів, учасник долучає ДОВІДКУ ПРО ТЕ ЩО НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З УМОВАМИ ТД." Але надана мною довідка не містить жодного непогодження з умовами ТД. Тобто, надані мною документи були неналежним чином вивченні, або хибно розтлумачені. У Замовника не має законних підстав для відхилення моєї пропозиції. Прошу ретельно вивчити подане мною роз'яснення, та скасувати рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, зазначена норма містить беззаперечну вимогу щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника процесу закупівлі у разі невиконання вимоги замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що були надані у тендерній пропозиції учасником процедури закупівель. Оскільки вами не було виконано відповідну вимогу замовника, останній вимушений був відхилити вашу тендерну пропозицію. При цьому, звертаємо вашу увагу, що згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 вказаного Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. На закупівлю столу для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) згідно п.6 додатку №3 «Про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД Замовником вимагалось, зокрема надання учасником процедури закупівель довідки від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України. Учасник не надав цих документів. Згідно з п. 4 Методичних рекомендацій щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель і можуть передбачати: дотримання постачальником тендерних процедур вимог природоохоронного законодавства; наявність на виробничих потужностях постачальника тендерних процедур функціонуючої системи екологічного керування згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування; досягнення в процесі експлуатації (споживання, використання, будівництва чи реконструкції) предмету закупівлі встановлених показників впливів на довкілля; відповідність хімічних речовин та їх сумішей встановленим показникам впливів на довкілля за класом і категорію небезпеки згідно системи ООН по класифікації та маркуванню хімічних речовин і сумішей (СГС, англ. GHS) наявність у предмета закупівлі певних екологічних характеристик згідно ДСТУ ISO 14021; відповідність предмета закупівлі вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу згідно ДСТУ ISO 14024; досягнення показників екологічної результативності згідно вимог стандарту «Зелений офіс» Таким чином, вимога замовника щодо надання довідки від екологічного аудитора та звіту з екологічного аудиту учасника процедури закупівель зумовлена об'єктивними прагненням замовника співпрацювати виключно з тими учасниками процедури закупівель, які дотримуються критеріїв систем екологічного керування, встановлених показників впливів на довкілля, а також здійснювати закупівлю товарів, які відповідають вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу товару.
Статус вимоги: Відхилено