-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Д фракції 25-200)
Завершена
799 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 995.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 995.00 UAH
Номер:
1a9a29f3d0c54fff9882af49b859d4d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000158
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:36 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 27-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2024 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2024-02-23-004116-a від 23.02.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних ТОВ «ПраймСелл», ФОП Щербакова Д. А., ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» та наявності підстав щодо їх відхилення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОМ І ДЕН», оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону під час надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Вишнівецький професійний ліцей» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024, тендерну документацію зі змінами від 01.03.2024 та від 13.03.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПраймСелл», (далі – ТОВ «ПраймСелл»), фізичної особи-підприємця Щербакова Дмитра Андрійовича (далі – ФОП Щербаков Д. А.), Приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» (далі – ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») та Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМ І ДЕН», (далі – ТОВ «РОМ І ДЕН»), протоколи щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ПраймСелл» від 22.03.2024, ФОП Щербаков Д. А. від 22.03.2024, ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» від 11.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2024, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2024 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.03.2024 №4340-р/пк-пз, від 08.03.2024 за №4339-р/пк-пз, від 08.04.2024 за №6228-р/пк-пз, та від 25.04.2024 за №7419-р/пк-пз, договір про закупівлю від 30.04.2024 за №30/4-24, додаткову угоду від 30.04.2024 за №1, пояснення Замовника від 24.05.2024 та 27.05.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону пояснення через електронну систему закупівель надав несвоєчасно (24.05.2024 – на четвертий робочий день).
Період усунення порушень:
03.06.2024 14:33 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 14:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» під час надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо порядку здійснення моніторингу процедур публічних закупівель та обов’язків замовника (уповноваженої особи згідно посадових обов’язків) під час моніторингу.
Уповноважена особа поінформована про обов’язок надання пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а також про обов’язок оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку.
В подальшому з метою підвищення кваліфікації передбачається проведення навчання уповноваженої особи щодо законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.06.2024 16:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
14.06.2024 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
22209a4715fd43a5910b073a913150d4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2024 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Д фракції 25-200)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-004116-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c67e71e824e5421c9ab68ebf984f4053
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.05.2024 16:14
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення надаємо пояснення з відповідною інформацією та документами.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовником здійснено керуючись ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та в частині показників виходу летких речовин - ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Замовником встановлено, що якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля, що є предметом закупівлі та запропоновані учасником, повинні відповідати вимогам, передбаченим згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та в частині показників виходу летких речовин - ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Усі технічні та якісні показники товару, передбачені тендерною документацією, встановлені стандартами, зазначеними вище.
Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі замовником визначено методом порівняння ринкових цін з урахуванням видатків замовника на здійснення відповідної закупівлі в 2024 році у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни, що міститься у відкритому доступі в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель вугілля кам’яного марки Д фракції 25-200 з урахуванням доставки на території України. Ціна перебуває в межі середньо ринкової вартості, актуальної на момент оприлюднення закупівлі на території України.
Щодо запиту про надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положенням п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, Державний навчальний заклад "Вишнівецький професійний ліцей" (ЄДРПОУ: 02547576) є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно, Державний навчальний заклад "Вишнівецький професійний ліцей" не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на Державний навчальний заклад "Вишнівецький професійний ліцей" не поширюються.
Номер:
a254c15606074ebfbe55fb85f7d7c932
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.05.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Д фракції 25-200)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-004116-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
До банківської гарантії додаються наступні документи:
- завірена копія ліцензії банку, що видав банківську гарантію та/або витяг з державного реєстру банків;
- завірена копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію;
- оригінал листа чи іншого документу, виданого банком, з інформацією про те, що банківська гарантія оформлена з повним грошовим покриттям на всю її суму, та зазначенням реквізитів рахунку, на якому розміщена вся сума такого грошового покриття та строку такого покриття, а також підтвердженням того, що кошти покриття розміщені на рахунку покриття весь строк дії такої банківської гарантії.
У зв’язку з вище викладеним, прошу надати інформацію та скан-копії документів, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТОВ «РОМ І ДЕНТ».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
53a5f232c70b45389a811ef541a8b40a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.05.2024 09:19
Опис:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надав забезпечення виконання договору, а саме:
- оригінал банківської гарантії;
- завірена копія ліцензії банку, що видав банківську гарантію, та витяг з державного реєстру банків;
- завірена копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію;
- оригінал листа, виданого банком, з інформацією про те, що банківська гарантія оформлена з повним грошовим покриттям на всю її суму, та зазначенням реквізитів рахунку, на якому розміщена вся сума такого грошового покриття та строку такого покриття, а також підтвердженням того, що кошти покриття розміщені на рахунку покриття весь строк дії такої банківської гарантії.
Додаємо зазначені вище документи.