• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Д фракції 25-200)

Завершена

799 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 995.00 UAH
Номер: 1a9a29f3d0c54fff9882af49b859d4d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000158
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.05.2024 17:36 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 № 27-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.05.2024 № 27-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-02-23-004116-a від 23.02.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних ТОВ «ПраймСелл», ФОП Щербакова Д. А., ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» та наявності підстав щодо їх відхилення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОМ І ДЕН», оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону під час надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Вишнівецький професійний ліцей» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024, тендерну документацію зі змінами від 01.03.2024 та від 13.03.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПраймСелл», (далі – ТОВ «ПраймСелл»), фізичної особи-підприємця Щербакова Дмитра Андрійовича (далі – ФОП Щербаков Д. А.), Приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» (далі – ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») та Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМ І ДЕН», (далі – ТОВ «РОМ І ДЕН»), протоколи щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ПраймСелл» від 22.03.2024, ФОП Щербаков Д. А. від 22.03.2024, ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» від 11.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2024, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2024 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.03.2024 №4340-р/пк-пз, від 08.03.2024 за №4339-р/пк-пз, від 08.04.2024 за №6228-р/пк-пз, та від 25.04.2024 за №7419-р/пк-пз, договір про закупівлю від 30.04.2024 за №30/4-24, додаткову угоду від 30.04.2024 за №1, пояснення Замовника від 24.05.2024 та 27.05.2024 отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону пояснення через електронну систему закупівель надав несвоєчасно (24.05.2024 – на четвертий робочий день).
Період усунення порушень: 03.06.2024 14:33 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2024 14:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» під час надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо порядку здійснення моніторингу процедур публічних закупівель та обов’язків замовника (уповноваженої особи згідно посадових обов’язків) під час моніторингу. Уповноважена особа поінформована про обов’язок надання пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а також про обов’язок оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку. В подальшому з метою підвищення кваліфікації передбачається проведення навчання уповноваженої особи щодо законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.06.2024 16:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 14.06.2024 10:35

Запити/Пояснення