• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ_24Т_019_ВО: Матрац (39140000-5 меблі для дому) (Лот 1 - матрац для плацкартних вагонів, Лот 2 - матрац для вагонів габариту РІЦ, Лот 3 - матрац для купейних та спальних вагонів)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

39 155 554.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 5 407.00 UAH
Номер: d6986a5eb4124dc781fd3ed3c9d19d49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 11:42 - 26.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-02-22-012949-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» за лотом № 1 установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Березанська суконна фабрика» та ТОВ «Поділля Трейдком», своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 1, № 2, № 3 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2024 б/н, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотах № 1, № 2 та № 3, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК-Домашній Текстиль») по лоту № 1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Березанська суконна фабрика» (далі – ТОВ «Березанська суконна фабрика» за лотами № 1, № 2 та № 3 та товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Трейдком» (далі – ТОВ «Поділля Трейдком») за лотом № 2 та № 3, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотах № 1, № 2 та № 3, повідомлення про усунення невідповідностей до 23.04.2024 та до 22.05.2024 по лотах № 2 та № 3, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.03.2024 № 019_24_ВО по лотах №№ 1, 2, 3, від 05.04.2024 № 019_24_ВО по лоту № 1, від 22.04.2024 № 019_24_ВО, від 25.04.2024 № 019_24_ВО, від 30.04.2024 № 019_24_ВО, від 21.05.2024 № 019_24_ВО та від 23.05.2024 № № 019_24_ВО по лоту № 2 та № 3, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 07.05.2024 № 8146-р/пк-пз (лот № 1), рішення Комісії АМКУ від 12.04.224 № 6580-р/пк-пз та від 14.05.2024 № 8528-р/пк-пз (лот № 2), рішення Комісії АМКУ від 12.04.2024 № 6569-р/пк-пз та від 14.05.2024 № 8498-р/пк-пз (лот № 3), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.04.2024 по лоту № 1 та від 23.05.2024 по лотах № 2 та № 3, договір поставки від 29.05.2024 № ЦЗВ-02-02324-01 на суму 21 000 000,00 грн з ПДВ по лоту № 1, договір поставки від 07.06.2024 № ЦЗВ-02-02724-01 на суму 1 042 800,00 грн з ПДВ по лоту № 2 та договір поставки від 07.05.2024 № ЦЗВ-02-02824-01 на суму 16 647 363,60 грн з ПДВ по лоту № 3, пояснення та документи, надані Замовником 12.06.2024 та 14.06.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимоги підпункту 1 пункту 3 таблиці «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» (далі – таблиця) додатку 2 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за період 2021-2024 роки за підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). За результатами моніторингу по лоту № 1 установлено, що на виконання вимог пункту 3 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 тендерної документації учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 04.03.2024 б/н (файл «Довідка про аналогічний договір.pdf»), копію аналогічного договору від 28.09.2020 № 2210-279 (файл «Копія аналогічного договору матраци.pdf») та документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, а саме видаткова накладна від 19.10.2020 № 4262 (файл «Видаткова 4267 матраци.pdf»). Отже учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» не надав інформацію та документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2021-2024 роки (вищезазначений аналогічний договір 2020 року), чим не дотримався вимог пункту 3 таблиці додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На запит Держаудитслужби з питання відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 3 таблиці додатку 2, Замовник надав, зокрема наступні пояснення: «…у замовника існують додаткові факти підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за відповідним предметом, оскільки замовником неодноразово укладалися договори за результатами проведення торгів, які були оприлюднені в електронній системі закупівель та знаходяться у відкритому доступі. Як приклад, надається копія договору поставки від 11.12.2023 р. № ЦЗВ-02-08123-01, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю матраців, а також копія звіту про його повне виконання.» При цьому, вищезазначені пояснення не спростовують того, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у складі наданої тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 24.06.2024 17:35 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2024 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-02-22-012949-a Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 24 червня 2024 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі «Матрац (39140000-5 меблі для дому) (Лот 1 - матрац для плацкартних вагонів, Лот 2 - матрац для вагонів габариту РІЦ, Лот 3 - матрац для купейних та спальних вагонів)» (номер закупівлі в ЦБД UA-2024-02-22-012949-a). Згідно з висновком, за результатами моніторингу по лоту № 1 установлено, що на виконання вимог пункту 3 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 тендерної документації учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 04.03.2024 б/н (файл «Довідка про аналогічний договір.pdf»), копію аналогічного договору від 28.09.2020 № 2210-279 (файл «Копія аналогічного договору матраци.pdf») та документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, а саме видаткова накладна від 19.10.2020 № 4262 (файл «Видаткова 4267 матраци.pdf»). Отже учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» не надав інформацію та документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2021-2024 роки (вищезазначений аналогічний договір 2020 року), чим не дотримався вимог пункту 3 таблиці додатку 2 тендерної документації. А Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у складі наданої тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Як зазначалось у відповіді на запит Держаудитслужби від 11.06.2024 Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2021-2024 роки. Для підтвердження відповідності кваліфікаційний вимозі учасник надає довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» надав довідку від 04.03.2024 р., в якій зазначив, що має досвід виконання аналогічного договору з Управлінням освіти краматорської міської ради із зазначенням дати та номеру цього договору. Також надані: копія зазначеного договору поставки № 2210-279 від 28.09.2020 р. з усіма додатками, видаткова накладна від 19.10.2020 №4267 та лист-відгук від Управлінням освіти краматорської міської ради № 01-26/214 від 17.02.2021 р., в якому підтверджується виконання зазначеного договору. Учасник ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору завантажуючи вищеперелічені документи у складі своєї тендерної пропозиції. Також, зазначаємо, що у замовника існують додаткові факти підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за відповідним предметом, оскільки замовником неодноразово укладалися договори за результатами проведення торгів, які були оприлюднені в електронній системі закупівель та знаходяться у відкритому доступі. Як приклад, надається копія договору поставки від 11.12.2023 р. № ЦЗВ-02-08123-01, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю матраців, а також копія звіту про його повне виконання. Тобто, замовник володів на момент кваліфікації учасника інформацією про виконання аналогічних договорів у період 2021-2024 роки. Отже, замовником для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції враховано інформацію щодо договору постачання, який був укладений в 2023 році, як достатнє підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам. Також слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Крім цього, замовник звертав увагу, на те, що процедура закупівлі почалась 22.02.2024, а до моменту визначення переможця (22.04.2024) пройшло два місяця. Відбулось затягування процедури через обставини, що не залежали від замовника, такі як відхилення переможця (ТОВ «БЕРЕЗАНСЬКА СУКОННА ФАБРИКА») та оскарження визначення переможцем наступного учасника (ТОВ «ТК-Домашній Текстиль»). Додатково наголошуємо, що на рішення щодо визначення переможцем відкритих торгів процедури ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» було подано скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Проте, скаржнику було відмовлено в задоволенні. Таким чином, враховуючи: Необхідність збереження найбільш економічно вигідної пропозиції, нагальність потреби у закупівлі матраців, власний числений позитивний досвід співпраці з ТОВ «ТК-Домашній Текстиль», замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: - максимальної економії (переможцем визнано учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією); - ефективності (власний числений позитивний досвід виконання аналогічних договорів); - відкритості та прозорості на всіх етапах закупівлі; - добросовісної конкуренції між учасниками тощо. У будь-якому разі, в подальшому, замовником будуть враховувати зауваження Держаудитслужби!
Дата публікації звіту: 01.07.2024 13:19

Запити/Пояснення