• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони)

Завершена

8 787 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 877.40 UAH
Номер: 278262af753e494e8daee8061dedad84
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-10-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.09.2024 18:29 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2024 № 156 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2024 № 156 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 18. UA-2024-02-22-010285-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; надання роз`яснення до процедури; правомірності відхилення тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; надання роз`яснення до процедури; правомірності відхилення тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Зміїв – сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-22-010285-a, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.02.2024 №31/24; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», роз`яснення до процедури; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі – ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», учасник, учасник - переможець); протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» від 27.03.2024 355/24, вимога про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» від 08.04.2024 №62/24; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 08.04.2024; договір про закупівлю від 17.04.2024 №1504-2 на загальну суму 8 602 000.00 грн (далі – Договір), додаткові угоди: від 23.05.2024 №1, від 25.06.2024 №2, від 31.07 2024 №3, від 16.09.2024 №4; пояснення Замовника, отримане 17.09.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторингом відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям встановлено, що Додатком 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони))» до тендерної документації встановлено для учасників вимогу з надання ними у складі тендерної пропозиції документа, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Проте, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління, впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Однак, відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність в документах, які надані учасником на вимогу Технічної специфікації, обов’язкових показників щодо одиниці виміру предмету закупівлі не є невідповідністю у розумінні Особливостей, яка може бути виправлена, оскільки подібне виправлення призведе до зміни технічних (габаритних) показників предмету закупівлі, які встановлені технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі. Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби 12.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, щодо оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей з порушенням вимоги абзацу другого пункту 43 Особливостей. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 17.09.2024 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Вимоги абзацу другого пункту 43 Особливостей, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, не були порушені, оскільки виправлення Учасником помилки у вигляді ненадання документа, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління, впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По-друге, Учасник на вимогу Замовника надав документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління, впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України (файли ISO екологія.pdf, його підписана КЕП версія ISO екологія.pdf.p7s, завантажені 05 квітня 2024 року).» Однак, зазначене пояснення не спростовує факти порушення вимог пункту 43 Особливостей та як наслідок абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки Замовником самостійно в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління, впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено наступне. Вимогами пункту 5 розділу «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника:» Додатку 2 до тендерної документації обумовлено надання Учасником у тендерній пропозиції Довідку (таблиця в довільній формі щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск Товару, що вимагається Замовником, яка повинна містить наступну інформацію: адреса розташування (вказати адресу); навтозаправної станції ( АЗС); право користування АЗС; час роботи ( обов’язково вказується час технологічних перерв або їх відсутність); засоби зв’язку (телефон); пальне що відпускається. Також, до вищевказаної довідки необхідно надати наступні документи: якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2024 року; якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2024 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами Учасника. Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в тендерній пропозиції надано Довідку про АЗС від 05.04.2024 №19, в якій містяться адреси АЗС такі як: пункт 7 «Харківська обл. смт. Васищеве, в`їзд Орєшкова, 9», пункт 8 «Харківська обл., м. Ізюм, вул. Харківська,53», пункт 9 «Харківська обл., смт. Рогань, вул. Харківська,23». Для підтвердження партнерських взаємовідносин ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в тендерній пропозиції надано договір поставки від 14.08.2023 №ССС-69/МЕД, укладений з ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» та договір поставки від 01.11.2023 №01/11-23, укладений з ТОВ «Торговий дім «НАФТА-ПЛЮС». Проте, в додатках до вищевказаних договорів не містяться адреси АЗС, такі як: «Харківська обл. смт. Васищеве, в`їзд Орєшкова, 9», «Харківська обл., м. Ізюм, вул. Харківська,53», «Харківська обл., смт. Рогань, вул. Харківська,23». На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо вищевикладеного 12.09.2024 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «У Довідці про АЗС від 05.04.2024 №19 заначено, що АЗС за адресами: Харківська обл., смт. Васищеве, в`їзд Орешкова, 9, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Харківська, 53, Харківська обл., смт. Рогань, вул. Харківська, 23, належать до партнерської мережі АЗС SUN OIL/СВОЇ. Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено договір поставки № ССС-69/МЕД від 14 серпня 2023 року (файл партнерський договір ССС.pdf), укладений із Товариством з обмеженою відповідальністю «САН СТРІМ СИСТЕМС», що надає Учаснику право використовувати АЗС мережі SUN OIL/СВОЇ для відпуску бензину А-92, дизельного палива та авіаційного гасу (JET А1). Крім того, інформація щодо приналежності зазначених АЗС опублікована на офіційному сайті мережі SUN OIL/СВОЇ за посиланням: https://azs-svoi.com/ . Враховуючи, що Замовник не може вимагати від Учасника інформацію, що наявна у відкритому доступі та/або доступ до якої є вільним, вважаємо, право користування Учасником АЗС мережі SUN OIL/СВОЇ було підтверджено наданням з його боку партнерського договору». Отже, зазначене пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки, Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не виконано вимогами пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника щодо надання до Довідки щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск Товару, що вимагається Замовником копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2024 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами Учасника. Однак, Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 08.04.2024 №62/24 визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю від 17.04.2024 №1504-2.
Період усунення порушень: 27.09.2024 22:14 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 22:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 27 вересня 2024 року о 22:14 годині у електронній системі закупівель «Prozorro» (за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-010285-a) за результатами моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби був опублікований висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-22-010285-a (надалі — Висновок). Згідно з пунктом 3 розділу II Висновку «Констатуюча частина» КП «Зміїв-сервіс» як замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. КП «Зміїв-сервіс» здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, а саме, надіслало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» лист № 830 від 01.10.2024 р. щодо зменшення обсягів закупівлі та розірвання договору з проєктом відповідних додаткових угоди (копії додаються). Наразі підприємство очікує відповідь від контрагента з підписаними примірниками додаткових угод про зменшення обсягів закупівлі та розірвання договору. Після одержання відповіді від контрагента КП «Зміїв-сервіс» додатково опублікує відповідну інформацію.
Дата публікації звіту: 04.10.2024 14:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Укладено додаткову угоду від 05.11.2024 щодо розірвання договору про закупівлю товару від 17.04.2024 №1504-2
Дата публікації: 07.11.2024 11:09

Запити/Пояснення