-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони)
Завершена
8 787 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 877.40 UAH
мін. крок: 1% або 87 877.40 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 15:42 - 28.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного відхилення
Номер:
1f3a5f4ae902475ca0388fbb1f0e58bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-010285-a.a2
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Товариства на підставі підпункту 2 пункту 44 затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022, зі змінами (далі -Особливості), та не забезпечив об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції учасника, в результаті чого вчинив порушення законодавства про закупівлі, передбачене частиною другою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення),
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення.pdf 03.04.2024 16:14
- Протокол №61-24 від 05.04.2024.pdf 05.04.2024 17:12
Дата подачі:
03.04.2024 16:14
Вирішення:
Тендерна пропозиція ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ» була відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями, далі — Особливості):
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;».
1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме:
— у додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони))» вимагалося:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: …
4.Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість кожної позиції товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, а саме: Паспорт якості, який має бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції з урахуванням гарантійного терміну зберігання пального, встановленого законодавством, а також надати Сертифікати відповідності кожної позиції товару вимогам чинного законодавства, які повинні відповідати наданим Паспортам якості.».
Крім того, у пункті 3 Переліку необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника у додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони))» зазначено:
«3. Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1) повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до авіаційного бензину та палив для реактивних двигунів затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 № 523 (далі – Технічний регламент) та відповідати вимогам Національного стандарту України ДСТУ 4796:2007 Паливо авіаційне для газотурбінних двигунів ДЖЕТ А-1. Технічні умови. – для JET А1,або вимогам ГСТУ 320.00149943.011-99 ( для ТС – 1).».
Учасник у складі тендерної пропозиції надав паспорт якості № 168700_5451739 на паливо для реактивних двигунів марки JET A-1, який посвідчує відповідність палива стандарту ASTM D 1655-23a. У цьому паспорті якості відсутні посилання на відповідність палива ДСТУ 4796:2007 Паливо авіаційне для газотурбінних двигунів ДЖЕТ А-1. Технічні умови.
Також цей паспорт якості містить посилання на сертифікат відповідності
10ХЦ.00060-21, який не було надано Учасником у складі тендерної пропозиції.
При цьому Учасником було надано сертифікат відповідності серія АА № 006550, посилання на який відсутні у паспорті якості на паливо для реактивних двигунів марки JET A-1, що був наданий у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що паспорти якості, надані Учасником на паливо дизельне Energy ДП-З-Євро5-В0, на паливо дизельне Energy ДП-Л-Євро5-В0, на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0, містять посилання на сертифікати відповідності № UA.056.П.00156-21, № UA.056.П.00055-23, № UA.056.П.00125-21 відповідно, які Учасником були надані.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до пункту 7 Технічного регламенту щодо вимог до авіаційного бензину та палив для реактивних двигунів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 523, документ про якість (паспорт якості) повинен містити:
дату видачі і номер документа;
назву, марку авіаційного палива;
найменування та місцезнаходження підприємства-виробника;
дату виготовлення авіаційного палива;
дату відбирання проби та дату проведення випробування;
гарантійний строк зберігання;
знак відповідності технічним регламентам;
нормативні значення та фактичні результати випробувань, що підтверджують відповідність марки авіаційного палива вимогам цього Технічного регламенту;
відомості щодо декларації про відповідність;
посилання на національні стандарти на правила і методи випробування;
номер партії (резервуара);
дані про вид та кількість додатків (присадок);
підпис керівника лабораторії або уповноваженої особи, скріплений печаткою (за її наявності).
Паспорт якості № 168700_5451739 на паливо для реактивних двигунів марки JET A-1, який посвідчує відповідність палива стандарту ASTM D 1655-23a не відповідає вимогам пункту 7 Технічного регламенту, а саме:
відсутня інформація про дату виготовлення авіаційного палива;
відсутня інформація про гарантійний строк зберігання;
відсутні посилання на національні стандарти на правила і методи випробування (українські);
відсутня інформація про номер партії (резервуара).
Зазначене дозволяє стверджувати, що Учасником не були виконані умови тендерної документації щодо надання документа (документів), що підтверджує (підтверджують) якість кожної позиції товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування закупівлі з підстав, що не передбачені законодавством у сфері публічних закупівель.
Номер:
e6fc9520fd904220b6ecc9d66e233e4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-010285-a.b1
Назва:
Скасування закупівлі з підстав, що не передбачені законодавством у сфері публічних закупівель.
Скарга:
№1 від 11.03.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37083454
Адреса: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 24
E-mail: zmiiv-service@meta.ua
Телефон +380574731414
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
61045,м. Харків, вул .Отакара Яроша, б. 18-Г
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-22-010285-a
Назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони))
Ідентифікатор закупівлі: 5c4b474992354bc4b60c8504e513a69b (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
07 березня 2024 року
СКАРГА
на ПРОТОКОЛ №45/24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовником – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо (талони), Бензин А 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони)).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Скаржник)
3. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
04.03.2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К».
07.03.2024 року Замовник прийняв протокольне рішення №45/24 про відміну закупівлі UA-2024-02-22-010285-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «під час підготовки тендерної документації було невірно визначено загальну кількість (обсяг) товару (нафтопродуктів), що планується закупити. Кількість відповідно впливає на очікувану вартість закупівлі, показник, який неможливо змінити і/або виправити у річному плані у електронній системі закупівель.», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Замовник не обґрунтував та не довів неможливості внесення змін до річного плану закупівель та обсягів закупівлі зважаючи, що законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено здійснювати внесення до такого плану.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ПРОШУ:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-02-22-010285-a Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Код ЄДРПОУ: 37083454) ст. ст. 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі UA-2024-02-22-010285-a
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Замовник
- КП Зміїв-сервіс. №218 від 15.03.2024. Над. пояснень для ком. АМК.pdf 15.03.2024 11:19
- Протокол 54-24 від 27.03.2024. Скасування ріш. про відміну проц. зак-лі.pdf 27.03.2024 10:30
- КП Зміїв-сервіс. 2023.03.06. Служб. зап-ка. Відміна закуп. палива.doc 15.03.2024 11:19
- КП Зміїв-сервіс. 2023.03.15. Пояснення для ком. АМК.doc 15.03.2024 11:19
- рішення від 21.03.2024 № 5166.pdf 26.03.2024 14:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5166.pdf 22.03.2024 15:47
- рішення від 13.03.2024 № 4580.pdf 13.03.2024 17:22
- Скарга_ЗМІЇВ - СЕРВІС відміна торгів.pdf.asice.zip 11.03.2024 12:34
- sign.p7s 11.03.2024 12:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2024 12:48
Дата розгляду скарги:
21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2024 14:36
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2024 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5166-р/пк-пз від 21.03.2024 КП "Зміїв-сервіс" скасовує рішення про відміну процедури закупівлі
Пункт скарги
Номер:
2732c968701f4c8d83abe70004388473
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «під час підготовки тендерної документації було невірно визначено загальну кількість (обсяг) товару (нафтопродуктів), що планується закупити. Кількість відповідно впливає на очікувану вартість закупівлі, показник, який неможливо змінити і/або виправити у річному плані у електронній системі закупівель.», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
Опис заперечення:
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «під час підготовки тендерної документації було невірно визначено загальну кількість (обсяг) товару (нафтопродуктів), що планується закупити. Кількість відповідно впливає на очікувану вартість закупівлі, показник, який неможливо змінити і/або виправити у річному плані у електронній системі закупівель.», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Замовник не обґрунтував та не довів неможливості внесення змін до річного плану закупівель та обсягів закупівлі зважаючи, що законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено здійснювати внесення до такого плану.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Замовник не обґрунтував та не довів неможливості внесення змін до річного плану закупівель та обсягів закупівлі зважаючи, що законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено здійснювати внесення до такого плану.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «під час підготовки тендерної документації було невірно визначено загальну кількість (обсяг) товару (нафтопродуктів), що планується закупити. Кількість відповідно впливає на очікувану вартість закупівлі, показник, який неможливо змінити і/або виправити у річному плані у електронній системі закупівель.», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Замовник не обґрунтував та не довів неможливості внесення змін до річного плану закупівель та обсягів закупівлі зважаючи, що законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено здійснювати внесення до такого плану.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає таке порушення «під час підготовки тендерної документації було невірно визначено загальну кількість (обсяг) товару (нафтопродуктів), що планується закупити. Кількість відповідно впливає на очікувану вартість закупівлі, показник, який неможливо змінити і/або виправити у річному плані у електронній системі закупівель.», а в електронній системі закупівель – «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
При цьому, Замовником не зазначено в чому саме полягає порушення законодавства і які норми законодавства були порушені.
Замовник не обґрунтував та не довів неможливості внесення змін до річного плану закупівель та обсягів закупівлі зважаючи, що законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено здійснювати внесення до такого плану.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)