-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з утеплення стін (заходи з енергозбереження) Попівської гімназії Комишнянської селищної ради за адресою: Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, вул. Центральна, 96
Завершена
6 721 926.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 609.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 609.63 UAH
Номер:
4b204288c4264544b3ae4bb3edb8a393
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 16:48 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24. UA-2024-02-22-007808-a, 22.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних та з огляду на неможливість його усунення закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Комишнянської селищної ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024 № 49; тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; відповіді учасника на умови участі у закупівлі ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ»; відповіді учасника на умови участі у закупівлі ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ»; роз’яснення до процедури від 23.02.2024 (о 09:42 год., о 17:01 год. та о 17:00) на запитання до процедури від 22.02.2024 о 16:04 год. та від 23.02.2024 о 11:05 год. та о 15:35; вимоги учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» про усунення порушення: № UA-2024-02-22-007808-a.a1 від 06.03.2024 з рішенням замовника від 08.03.2024 (вимога відхилена), № UA-2024-02-22-007808-a.c2 від 14.03.2024 з рішенням замовника від 15.03.2024 (вимога відхилена), № UA-2024-02-22-007808-a.c3 від 14.03.2024 з рішенням замовника від 15.03.2024 (вимога відхилена); протокол уповноваженої особи від 05.03.2024 № 50 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; протокол уповноваженої особи від 11.03.2024 № 54 щодо прийняття рішення про визначення учасника ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» переможцем; повідомлення про наміри укласти договір від 11.03.2024; Договір від 19.03.2024 № 34 на суму 6601491,42 грн. з ПДВ, укладений між замовником та ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 21.06.2024 (з додатками); веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Комишнянської селищної ради Миргородського району Полтавської області за посиланням https://komyshnyanska-gromada.gov.ua/news/1710856698/.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником чинного законодавства пункту 4-1 Постанови № 710 в частині не дотримання строків оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
В ході моніторингу встановлено, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Комишнянської селищної ради Миргородського району Полтавської області за посиланням https://komyshnyanska-gromada.gov.ua/news/1710856698/ оприлюднено замовником 19.03.2024 о 15:55 год., а саме на 18 робочий день з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-22-007808-a.
Отже, замовником на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не дотримано строки оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
26.06.2024 18:09 - 11.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2024 18:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо здійснення заходів в сфері державних закупівель, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, повідомляємо, що в електронній системі закупівель завантажено наказ відділу освіти Комишнянської селищної ради від 01.07.2024 року №04-р «Про здійснення заходів щодо недопущення встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому» і протокол уповноваженої особи щодо розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення стін (заходи з енергозбереження) Попівської гімназії Комишнянської селищної ради за адресою: Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, вул. Центральна, 96» та зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку.
Дата публікації звіту:
02.07.2024 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
8fc7bdbabd084277bcd44dc65dc4b35f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 20:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення стін (заходи з енергозбереження) Попівської гімназії Комишнянської селищної ради за адресою: Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, вул. Центральна, 96» - за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-007808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0ffc5608cf96465cbc161582c3d96da2
Назва:
Пояснення на Запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18 червня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення стін (заходи з енергозбереження) Попівської гімназії Комишнянської селищної ради за адресою: Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, вул. Центральна, 96»
Дата опублікування:
21.06.2024 15:26
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення.
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затвердило Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Разом з тим, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратило чинність, та йому на заміну затверджена «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендував замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Відповідно до Настанови, проєктної документації PD01:0125-9150-9464-8645 №03/2023 від 2023-10-24 (виданої ТОВ "АРХБУДПРОЕКТСЕРВІС") пройдено експертизу: EX01:5715-9046-6266-8760. Напрямом експертизи було: з питань міцності, надійності, довговічності, з питань кошторисної частини проектної документації, з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, з питань охорони праці, з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, з питань пожежної безпеки, з питань техногенної безпеки, з питань енергозбереження, з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Архітектурно-планувальні рішення. Класом наслідків (відповідальності) об’єкту визначено СС2 (середні наслідки).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт, що підтверджується також позитивним експертним звітом (додається).
Відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Як наслідок, очікувана вартість склала 6 721 926,70 грн. (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додається), відповідно до експертного звіту №231018-02/А від 03.11.2023, виданого ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) за № 231004-04/А від 20.10.2023 та з врахуванням тендерної пропозиції переможця відкритих торгів з особливостями.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Комишнянської селищної ради Миргородського району Полтавської області за посиланням https://komyshnyanska-gromada.gov.ua/news/1710856698/