• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери.

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)

Завершена

610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
Номер: 50bb2b23490d4ab6a06367f3dc2f80cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.08.2024 17:59 - 29.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.08.2024 № 130 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 № 130 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3. UA-2024-02-22-006653-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 443-41-90, lena.mailbox@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Фролов Сергій Вікторович встановлено порушення абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710 За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; розгляду звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна організація «Комбінат «Світанок» Державного агентства резерву України (далі - ДО «Комбінат «Світанок», Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої: Кондиціонери, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 01.03.2024 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.03.2024, тендерну пропозицію ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2024, договір поставки від 22.03.2024 № 22/24, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.08.2024, 14.08.2024 року (далі – Пояснення). За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ встановлено наступне. Пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації та Додатком 7 Тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ Замовник оприлюднив 15.03.2024. При цьому, ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ як переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Однак, на порушення абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей, та укладено з ним Договір. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно причини не відхиленя переможця процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.08.2024 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…15.03.2024 року на підставі службової записки від головного енергетика Олександра Колісника, ФОП Фролов Сергій Вікторович визнан переможцем процедури закупівлі оскільки його пропозиція повністю відповідала вимогам Тендерної документації. Запит на витяг про несудимість Фоп Фролов Сергій Вікторович подано на портал Дія 15.03.2024 року, про що він засвідчив в гарантійному письмі, та надав скриншот як підтвердження своїх дій. Некоректна робота сайту з надання електронних послуг призвела до того що витяг про несудимість не був сформований вчасно, тому можливості завантажити цей документ не було. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» був отриманий уповноваженою особою в паперовому вигляді». До пояснення Замовником додано скорочений ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 28.03.2024. Однак, зазначене пояснення не спростовує порушення Замовником абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки в електронній системі закупівель на момент укладання договору про закупівлю були відсутні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до інформації, наданої Замовником 14.08.2024, зобов’язання по Договору виконані сторонами в повному обсязі. За результатами моніторингу питання дотримання вимог Постанова №710, встановлено, що відповідно пункту 4-1 вказаної постанови Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2024 року щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710, отримано відповідь від 18.08.2024 року, в якій Замовник зазначив «На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів офіційний веб – сайт головного розпорядника бюджетних коштів не працював з причин постійних неконтрольованих аварійних відключень електроенергії та довгих за тривалістю повітряних тривог. ДО «Комбінат «Світанок» не має власного сайту, тому було прийняте рішення оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у річному плані закупівель на 2024 рік, в розділі «Обґрунтування закупівлі», а саме: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-22-002473-a». Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 22.08.2024 13:56 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2024 13:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Дата публікації звіту: 26.08.2024 13:44

Запити/Пояснення