-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери.
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
Завершена
610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
Номер:
50bb2b23490d4ab6a06367f3dc2f80cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 17:59 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2024-02-22-006653-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Фролов Сергій Вікторович встановлено порушення абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; розгляду звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710)
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна організація «Комбінат «Світанок» Державного агентства резерву України (далі - ДО «Комбінат «Світанок», Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої: Кондиціонери, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 01.03.2024 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.03.2024, тендерну пропозицію ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2024, договір поставки від 22.03.2024 № 22/24, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.08.2024, 14.08.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ встановлено наступне.
Пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації та Додатком 7 Тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ Замовник оприлюднив 15.03.2024.
При цьому, ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ як переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Однак, на порушення абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей, та укладено з ним Договір.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно причини не відхиленя переможця процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.08.2024 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…15.03.2024 року на підставі службової записки від головного енергетика Олександра Колісника, ФОП Фролов Сергій Вікторович визнан переможцем процедури закупівлі оскільки його пропозиція повністю відповідала вимогам Тендерної документації. Запит на витяг про несудимість Фоп Фролов Сергій Вікторович подано на портал Дія 15.03.2024 року, про що він засвідчив в гарантійному письмі, та надав скриншот як підтвердження своїх дій. Некоректна робота сайту з надання електронних послуг призвела до того що витяг про несудимість не був сформований вчасно, тому можливості завантажити цей документ не було. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» був отриманий уповноваженою особою в паперовому вигляді».
До пояснення Замовником додано скорочений ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 28.03.2024.
Однак, зазначене пояснення не спростовує порушення Замовником абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки в електронній системі закупівель на момент укладання договору про закупівлю були відсутні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до інформації, наданої Замовником 14.08.2024, зобов’язання по Договору виконані сторонами в повному обсязі.
За результатами моніторингу питання дотримання вимог Постанова №710, встановлено, що відповідно пункту 4-1 вказаної постанови Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2024 року щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710, отримано відповідь від 18.08.2024 року, в якій Замовник зазначив «На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів офіційний веб – сайт головного розпорядника бюджетних коштів не працював з причин постійних неконтрольованих аварійних відключень електроенергії та довгих за тривалістю повітряних тривог. ДО «Комбінат «Світанок» не має власного сайту, тому було прийняте рішення оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у річному плані закупівель на 2024 рік, в розділі «Обґрунтування закупівлі», а саме: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-22-002473-a».
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
22.08.2024 13:56 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2024 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Дата публікації звіту:
26.08.2024 13:44
Запити/Пояснення
Номер:
22459f9a02c2464e85634a11db77168e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2024 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кондиціонери», (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), очікуваною вартістю 610000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-22-006653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від по-тенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде до-ступна для перегляду.
3. Пунктом 6, розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропо-зицій Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої: Кондиціонери, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 01.03.2024 Дроботенко О.І., передбачено для переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Єлектронною системою публічних закупівель Prozoro (далі- Prozoro) Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 15.03.2024, Договір поставки №22/24 від 22.03.2024 року (далі – Договір) опубліковано 25.03.2024 року.
Проте, учасником ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель ВИТЯГ з інформа-ційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (повний) Департаменту інформатизації МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ стосовно переможця процедури закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
4. Відповідно пункту 5.1 розділу V «Поставка товару» Договору визначено строк поставки товару до 27.03.2024 року. Одночасно, п. 11.1, розділу XI «Строк дії договору» Договору встановлено, що строк дії договору до 31.12.2024 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтвер-джують виконання сторонами умов Договору поставки №22/24 від 22.03.2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e8a65436abfd4a7a84802274e3248745
Назва:
Закупівля ДК 021:2015 : 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Кондиціонер за ідентифікатором : UA-2024-02-22-006653-a
Дата опублікування:
13.08.2024 10:57
Опис:
ПРОТОКОЛ
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Харків « 13 » серпня 2024 р.
Фахівець з публічних закупівель ДО «Комбінат «Світанок» Державного агентства України, уповноважена особа, керуючись Положенням про уповноважену особу ДО «Комбінат «Світанок» Державного агентства України (далі - Положення), яке затверджене наказом від 14.09.2020 № 84 розглянув наступні питання:
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015 : 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Кондиціонер (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацією, документи) через електронну систему закупівель.
Розгляд питань:
По першому питанню порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та ії міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором : UA-2024-02-22-006653-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2024-08-07-000037.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацією, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльність, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
08.08.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Визначення потреби в товарі, а саме в кондиціонерах (номенклатура, кількісні показники із зазначенням технічних і якісних характеристик) здійснюється уповноваженою особою на підставі аналізу фактичного використання товару, для забезпечення безперебійної діяльності підприємства та підготовки службових приміщень до опалювального сезону в осінньо-зимовий період та на підставі службових записок від головного енергетика Колісник Олександра та провідного інженер-енергетика Терованесова Юрія.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено згідно з пунктом 4 статті 4 Закону та відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням інформації отриманої з Інтернет - ресурсів. Визначення очікуваної вартості відбувалось на основі загальнодоступної інформації на сайтах постачальників, а саме: https://bt.rozetka.com.ua/air_conditioners/c80133/ , https://cooper-hunter.com/ ,
https://pn.com.ua/ct/2191/ . Очікувана вартість сформована методом порівняння Ринкових цін.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів офіційний веб – сайт головного розпорядника бюджетних коштів не працював з причин постійних неконтрольованих аварійних відключень електроенергії та довгих за тривалістю повітряних тривог. ДО «Комбінат «Світанок» не має власного сайту, тому було прийняте рішення оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у річному плані закупівель на 2024 рік, в розділі «Обґрунтування закупівлі», а саме: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-22-002473-a .
3. Чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП ФРОЛОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
15.03.2024 року на підставі службової записки від головного енергетика Олександра Колісника, ФОП Фролов Сергій Вікторович визнан переможцем процедури закупівлі оскільки його пропозиція повністю відповідала вимогам Тендерної документації. Запит на витяг про несудимість Фоп Фролов Сергій Вікторович подано на портал Дія 15.03.2024 року, про що він засвідчив в гарантійному письмі, та надав скриншот як підтвердження своїх дій. Некоректна робота сайту з надання електронних послуг призвела до того що витяг про несудимість не був сформований вчасно, тому можливості завантажити цей документ не було. Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" був отриманий уповноваженою особою в паперовому вигляді.
4. Прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору поставки №22/24 від 22.03.2024 року.
Видаткова накладна №26/03-1 від 26.03.2024 року додається як підтвердження виконання сторонами умов Договору поставки №22/24 від 22.03.2024 року.
По другому питанню порядку денного:
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШЕНО:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
ДОДАТКИ:
1. Заявка UA-P-2024-02-22-002473-a – 1 арк.
2. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі – 1 арк.
3. Гарантійний лист від ФОП Фролов Сергій Вікторович - 1 арк.
4. Скриншот- 2 арк.
5. Видаткова накладна №26/03-1 від 26.03.2024 року – 1 арк.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель
ДО «Комбінат «Світанок»
Державного агентства України _________ КЕП О.І. Дроботенко
Номер:
d832fca5a02f427fac3965bc77a8e314
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2024 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кондиціонери», (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), очікуваною вартістю 610000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-22-006653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Прошу надати документи, щодо оплати товару згідно видаткової накладної №26/03-1 від 26.03.2024 року на виконання умов Договору поставки №22/24 від 22.03.2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
59b99dd0d6ef4aa1993d51785e0b6f90
Назва:
Документи, щодо оплати товару
Дата опублікування:
14.08.2024 10:12
Опис:
ПРОТОКОЛ
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Харків « 14 » серпня 2024 р.
Фахівець з публічних закупівель ДО «Комбінат «Світанок» Державного агентства України, уповноважена особа, керуючись Положенням про уповноважену особу ДО «Комбінат «Світанок» Державного агентства України (далі - Положення), яке затверджене наказом від 14.09.2020 № 84 розглянув наступні питання:
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015 : 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Кондиціонер (далі – Закупівля), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-22-006653-a) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацією, документи) через електронну систему закупівель.
Розгляд питань:
По першому питанню порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та ії міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацією, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльність, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
13.08.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
1. Прошу надати документи, щодо оплати товару згідно видаткової накладної №26/03-1 від 26.03.2024 року на виконання умов Договору поставки №22/24 від 22.03.2024 року.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Для підтвердження правомірності рішень надаємо документи, щодо оплати товару згідно видаткової накладної №26/03-1 від 26.03.2021 року на виконання умов Договору поставки №22/24 від 22.03.2024 року, а саме: виписку з рахунка на 29.03.2024 року, платіжну інструкцію №182 від 27.03.2024 року.
По другому питанню порядку денного:
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШЕНО:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
ДОДАТКИ:
1. Виписка з рахунка на 29.03.2024 року – 4 арк.
2. Платіжна інструкція №182 від 27.03.2024 року. – 1 арк.