-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мітла березова (вищого ґатунку) ДК 021:2015 39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Завершена
1 125 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 259.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 259.00 UAH
Номер:
636be0fc671448b8851b155d56d475dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 17:30 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2024 № 171
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-02-22-001745-a 22.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.03.2024, тендерні пропозиції ФОП Гікавий Сергій Іванович, ФОП Левицька Олена Петрівна та ТОВ «НЬЮВЕКС», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮВЕКС», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 07.03.2024 № 19, від 08.03.2024 № 21 та від 11.03.2024 № 25, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.03.2024 № 5551-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.07.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП Гікавий Сергій Іванович з остаточною ціною пропозиції 799 470,00 грн, ФОП Левицька Олена Петрівна з остаточною ціною пропозиції 865 080,00 грн та ТОВ «НЬЮВЕКС» з остаточною ціною пропозиції 1 091 070,00 грн.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «НЬЮВЕКС» з ціновою пропозицією 1 091 070,00 грн з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.08.2024 17:51 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2024 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
2e756ecba5134f75b2c0677b926f281b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мітли березової (вищого ґатунку) ДК 021:2015 39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (код ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-22-001745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e83348f6a298470d96cf96ed2c45a57c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.07.2024 09:36
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України Північний офіс від 25.07.2024 по моніторингу UA-M-2024-07-15-000083 про надання пояснень щодо закупівлі мітли березової (вищого ґатунку) ДК 021:2015 39220000-0 – Кухонне приладдя, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» повідомляє наступне.
Всі закупівлі проводяться за ініціативи відповідного підрозділу (відділу) із зазначенням обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, відповідно до рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту обґрунтування очікуваної вартості закупівлі складається із пропозицій інтернет-ресурсів та останніх укладених договорів в системі «ПРОЗОРРО». Розмір бюджету закупівлі формується, як добуток необхідної кількості та очікуваної вартості.
Окремо зазначаємо, що всі підприємства комунальної форми власності в місті Києві на виконання Розпорядження виконавчого органу Київради (КМДА) №1036 (зі змінами) «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» публікують інформацію про технічні, кількісні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість на інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Додаток 1 на 2 аркушах Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни.