-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мітла березова (вищого ґатунку) ДК 021:2015 39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Завершена
1 125 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 259.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 259.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 10:00 - 27.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на Протокол про визначення переможцем ТОВ "НЬЮВЕКС"
Номер:
6bdea7ed63c54b448459c1d206aebe38
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-001745-a.b3
Назва:
Скарга на Протокол про визначення переможцем ТОВ "НЬЮВЕКС"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 25_Протокол_про_визначення_учасника_переможцем_та_намір_укласти.docx 16.03.2024 18:00
- СКАРГА АМКУ 14.03.2024 Голосієво.docx 16.03.2024 18:00
- 5. ТУ Мітла господарьска.pdf 16.03.2024 18:00
- 5.1 Технічне Завдання до ТУ.pdf 16.03.2024 18:00
- 1_Паспорт_Якості_Роял_Кард_Дніпро.pdf 16.03.2024 18:00
- СКАРГА АМКУ 14.03.2024 Голосієво (1).pdf 16.03.2024 18:00
- 3. Авторизація Роял кард.pdf 16.03.2024 18:00
- СКАРГА АМКУ 14.03.2024 Голосієво.pdf 16.03.2024 18:00
- sign.p7s 16.03.2024 18:04
- рішення від 19.03.2024 № 4891.pdf 19.03.2024 16:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5551.pdf 28.03.2024 12:19
- рішення від 27.03.2024 № 5551.pdf 01.04.2024 11:47
- Лист роз'яснення від ПП Роял Кард Дніпро.pdf 21.03.2024 11:03
- АМКУ КПКК Голосіївського району Мітла березова.doc 21.03.2024 11:03
- АМКУ КПКК Голосіївського району Мітла березова.pdf 21.03.2024 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2024 18:05
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 16:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.04.2024 11:48
Пункт скарги
Номер:
44bc8f4d7cc544ebbc2fbe029f04155c
Заголовок пункту скарги:
Гарантійний термін на продукцію не відповідає вимогам Замовника
Опис заперечення:
Відповідно до вимог Додатку 1, п. 4 «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), Інші документи від Учасника тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
«5. Лист-гарантія, підтверджуюча що термін дії гарантії на поставлений товар буде не менше 12 місяців.»
«5. Лист-гарантія, підтверджуюча що термін дії гарантії на поставлений товар буде не менше 12 місяців.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На виконання вимог Додатку 1 та Додатку 2 Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
1. Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
2. Повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції.
3. Лист-гарантія, підтверджуюча що термін дії гарантії на поставлений товар буде не менше 12 місяців
У складі тендерної пропозиції, Учасник надає вищезазначені документи, проте, в сканованій копії ТУ та копії паспорту виробника, інформація зазначені виробником щодо терміну гарантії не відповідає вимогам Замовника.
Гарантійний термін зберігання відповідно ТУ ПП «Роял Кард Дніпро» та Паспорту якості ПП «Роял Кард Дніпро» наданого у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮВЕКС" (код ЄДРПОУ 45315578) становить лише 3 місяці, в той час, як Замовник вимагає, що термін дії гарантії на поставлений товар буде не менше 12 місяців.
Також, хочемо зауважити, що у складі учасника є Технічне завдання до ТУ У 32.9-36726115-001:2018 на виготовлення Мітли березової (вищого гатунку). В той же час, Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції виключно скакової копії ТУ виробника на виготовлення даної продукції. Вимоги, щодо можливості розгляду технічних завдань чи інших документів, не передбачалось, а отже, Замовник не має права розглядати Технічне завдання, розроблено додатково до Технічних умов та приймати його до уваги під час розгляду тендерної пропозиції, що передбачено п.7 Розділу 1 Тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.»
Виробник ПП «Роял Кард Дніпро» зазначає, що Технічне завдання розроблено відповідно до вимог ТУ 32.9-36726115-001:2018. В даному випадку, Технічне завдання не може суперечити вимогам самих технічних умов. А отже виробник ПП «Роял Кард Дніпро» не має права збільшувати гарантійний термін у технічному завданні, не збільшивши спершу даний гарантійний термін в технічних умовах.
Також, хочемо зазначити, що відповідно до п. 2.5 Маркування, п.п 2.5.1 ТУ 32.9-36726115-001:2018 «Маркування продукції повинно відповідати вимогам ТУ. Маркування слід виконувати на етикетці, яка наклеюється на пакування або вкладається в неї. В етикетці має бути зазначено:
- найменування, адреса і товарний знак підприємства-виробника;
- найменування, умовне позначення продукції;
- штрих-код продукції згідно з ДСТУ 3147 (за необхідності);
- кількісні характеристики продукції, лінійні розміри, масу нетто;
- кількість мітел у пакуванні;
- дату виготовлення (число, місяцm, рік)
- вказівки щодо застосування
- гарантійний термін та умови зберігання;
- знак відповідності згідно з чинним законодавством (при сертифікації)
- позначення цих ТУ;
не зазначити дану інформацію виробник не має права. А отже, продукція, яка буде поставлятися з терміном зберігання не більше трьох місяців (як передбачено ТУ 32.9-36726115-001:2018), буде суперечити вимогам Замовника про гарантійний термін не менше 12 місяців.
1. Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
2. Повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції.
3. Лист-гарантія, підтверджуюча що термін дії гарантії на поставлений товар буде не менше 12 місяців
У складі тендерної пропозиції, Учасник надає вищезазначені документи, проте, в сканованій копії ТУ та копії паспорту виробника, інформація зазначені виробником щодо терміну гарантії не відповідає вимогам Замовника.
Гарантійний термін зберігання відповідно ТУ ПП «Роял Кард Дніпро» та Паспорту якості ПП «Роял Кард Дніпро» наданого у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮВЕКС" (код ЄДРПОУ 45315578) становить лише 3 місяці, в той час, як Замовник вимагає, що термін дії гарантії на поставлений товар буде не менше 12 місяців.
Також, хочемо зауважити, що у складі учасника є Технічне завдання до ТУ У 32.9-36726115-001:2018 на виготовлення Мітли березової (вищого гатунку). В той же час, Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції виключно скакової копії ТУ виробника на виготовлення даної продукції. Вимоги, щодо можливості розгляду технічних завдань чи інших документів, не передбачалось, а отже, Замовник не має права розглядати Технічне завдання, розроблено додатково до Технічних умов та приймати його до уваги під час розгляду тендерної пропозиції, що передбачено п.7 Розділу 1 Тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.»
Виробник ПП «Роял Кард Дніпро» зазначає, що Технічне завдання розроблено відповідно до вимог ТУ 32.9-36726115-001:2018. В даному випадку, Технічне завдання не може суперечити вимогам самих технічних умов. А отже виробник ПП «Роял Кард Дніпро» не має права збільшувати гарантійний термін у технічному завданні, не збільшивши спершу даний гарантійний термін в технічних умовах.
Також, хочемо зазначити, що відповідно до п. 2.5 Маркування, п.п 2.5.1 ТУ 32.9-36726115-001:2018 «Маркування продукції повинно відповідати вимогам ТУ. Маркування слід виконувати на етикетці, яка наклеюється на пакування або вкладається в неї. В етикетці має бути зазначено:
- найменування, адреса і товарний знак підприємства-виробника;
- найменування, умовне позначення продукції;
- штрих-код продукції згідно з ДСТУ 3147 (за необхідності);
- кількісні характеристики продукції, лінійні розміри, масу нетто;
- кількість мітел у пакуванні;
- дату виготовлення (число, місяцm, рік)
- вказівки щодо застосування
- гарантійний термін та умови зберігання;
- знак відповідності згідно з чинним законодавством (при сертифікації)
- позначення цих ТУ;
не зазначити дану інформацію виробник не має права. А отже, продукція, яка буде поставлятися з терміном зберігання не більше трьох місяців (як передбачено ТУ 32.9-36726115-001:2018), буде суперечити вимогам Замовника про гарантійний термін не менше 12 місяців.
×
-
Назва доказу:
Технічне завдання до ТУ У 32.9-36726115-001:2018
-
Опис доказу:
Технічне завдання розроблено відповідно до ТУ У 32.9-36726115-001:2018 суперечить п. 7.2 Технічних умов. Наголошуємо, що технічне завдання не може суперечити Технічним умовам. Спершу зміни мають буду внесені в Технічні умови, а вже на підставі них, можуть розроблятись різні технічні завдання
-
Повʼязаний документ:
5.1 Технічне Завдання до ТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Авторизація ПП Роял Карл Дніпро
-
Опис доказу:
В авторизаційному листі, зазначається, що Учасник ТОВ "НЬЮВЕКС" є партнером виробника ПП «Роял Кард Дніпро» . В той же час, виробник гарантує вироблення та вчасну поставку продукції відповідно до ТЗ, розробленого у відповідності із ТУ 32.9-36726115-001:2018. Виробник свідомо, щоб відповідати вимогам Замовника у технічному завданні збільшує термін зберігання продукції до 12 місяців, що суперечить Технічним умовам. Наголошуємо, технічне завдання розроблено до технічних умов не має права йому суперечити. А отже, виробник не має права збільшувати гарантійний термін зберігання на продукцію, не збільшивши цей термін спочатку в ТУ 32.9-36726115-001:2018.
-
Повʼязаний документ:
3. Авторизація Роял кард.pdf
-
-
Назва доказу:
ТУ Мітла господарська
-
Опис доказу:
ТУ У 32.9-36726115-001:2018, п. 7.2 встановлено, що термін зберігання продукціїї - 3 місяці, в той час, як Замовник вимагає не менше 12 місяців
-
Повʼязаний документ:
5. ТУ Мітла господарьска.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості
-
Опис доказу:
Паспортом якості, виданим виробником ПП "Роял Кард Дніпро" встановлено, що термін зберігання продукціїї - 3 місяці, в той час, як Замовник вимагає не менше 12 місяців
-
Повʼязаний документ:
1_Паспорт_Якості_Роял_Кард_Дніпро.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮВЕКС" (код ЄДРПОУ 45315578) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відтак, рішення Замовника щодо оголошення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮВЕКС" (код ЄДРПОУ 45315578) переможцем процедури порушує права Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Зважаючи на порушення тендерним комітетом Замовника принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, визнавши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮВЕКС" переможцем, Замовником було порушено права та інтереси Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Левицька О.П.
Номер:
5637e072499e48e0a86dfbb2cb1cb51d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-001745-a.b2
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Левицька О.П.
Скарга:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-22-001745-a в електронній системі закупівель.
У закупівлі взяли участь три учасники:
- Гікавий Сергій Іванович – тендерна пропозиція відхилена Замовником
- ФОП Левицька О.П. (далі – Скаржник) – тендерна пропозиція відхилена Замовником
- ТОВ «Ньювекс» - визначено переможцем.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником 8 березня 2024 року у (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08.03.2024 р. № 21 – далі Протокол № 21 від 08.03.2024)
Скаржник не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції і вважає, що шляхом неправомірного та безпідставного відхилення його тендерної пропозиції Замовник порушив принципи публічних закупівлель, зокрема принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовник лишив його можливості на змагальних засадах перемогти у закупівлі, та отримати доход від поставки товару Замовнику в рамках виконання договору про закупівлю. Внаслідок неправомірних дій Замовника Скаржник зазнає упущеної вигоди.
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. Погодження з тех вимогами.pdf 14.03.2024 16:16
- Скарга.zip 14.03.2024 16:16
- Скарга.docx 14.03.2024 16:16
- Довідка ДФС.pdf 14.03.2024 16:16
- 21_(1)~1.DOC 14.03.2024 16:16
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.03.2024 16:19
Пункт скарги
Номер:
144a22efa21c4a8d9ca9c09a134ba581
Заголовок пункту скарги:
неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ФОП Левицька О.П.
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції і вважає, що шляхом неправомірного та безпідставного відхилення його тендерної пропозиції Замовник порушив принципи публічних закупівлель, зокрема принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовник лишив його можливості на змагальних засадах перемогти у закупівлі, та отримати доход від поставки товару Замовнику в рамках виконання договору про закупівлю. Внаслідок неправомірних дій Замовника Скаржник зазнає упущеної вигоди.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 8 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації «З метою укладення договору про закупівлю, учасник у складі тендерої пропозиції надає з усіх обслуговуючих банків, у яких учасник має відкриті рахунки довідку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами, видані не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Додатково, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки (листа, тощо) виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), видану не раніше 14 днів до дати оприлюднення даної закупівлі.»
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав файл «Довідки з банку.pdf», що містять інформацію із банків про відкриті в них рахунки Скаржника, та файл «Довідка ДФС. Pdf» про рахунки в банках та інших фінансових установах Левицької О.П. від 11.01.2024.
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає: «2. Учасник надав «Довідка ДФС», яка видана 11.01.2024, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Додаток 2 до тендерної документації встановлює такі вимоги.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Мітли березові (вищого ґатунку)
1. Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної служби, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований товар Учасником, дійсного на кінцеву дату поставки товару.
3. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім’я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
4. Таблицю відповідності запропонованого товару технічним (фізичні характеристики запропонованого товару), кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (зокрема: виробник товару, країна походження, технічні характеристики).
5. Повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ, а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ, завіреного підписом та печаткою власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником було надано скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови». ТУ У 32.9-32786338-002:2019 від 17.04.2019, Лист-погодження щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (вих.№27/02-08 від 27.02.2024).
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає «1. Учасник надав документ «ТУ Лев мітли», який не відповідає:
1.1. Відсутні сторінки з пунктами 3, 3.1, 3.2 та пункт 4 та всі його підпункти
Також згідно змісту Повинні бути сторінки 14 "Додаток А2 та 16 "Аркуш реєстрації Змін".
1.2. Відсутній дозвіл від власника ТУ, завіреного підписом та печаткою про передачу права на використання даного ТУ…
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію»
Звертаємо увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови» від 17.04.2019. Документ «ТУ Лев мітли», на підставі змісту якого була відхилена тендерна пропозиція Скаржника, Скаржник не надавав у своїй тендерній пропозиції.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав файл «Довідки з банку.pdf», що містять інформацію із банків про відкриті в них рахунки Скаржника, та файл «Довідка ДФС. Pdf» про рахунки в банках та інших фінансових установах Левицької О.П. від 11.01.2024.
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає: «2. Учасник надав «Довідка ДФС», яка видана 11.01.2024, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Додаток 2 до тендерної документації встановлює такі вимоги.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Мітли березові (вищого ґатунку)
1. Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної служби, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований товар Учасником, дійсного на кінцеву дату поставки товару.
3. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім’я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
4. Таблицю відповідності запропонованого товару технічним (фізичні характеристики запропонованого товару), кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (зокрема: виробник товару, країна походження, технічні характеристики).
5. Повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ, а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ, завіреного підписом та печаткою власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником було надано скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови». ТУ У 32.9-32786338-002:2019 від 17.04.2019, Лист-погодження щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (вих.№27/02-08 від 27.02.2024).
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає «1. Учасник надав документ «ТУ Лев мітли», який не відповідає:
1.1. Відсутні сторінки з пунктами 3, 3.1, 3.2 та пункт 4 та всі його підпункти
Також згідно змісту Повинні бути сторінки 14 "Додаток А2 та 16 "Аркуш реєстрації Змін".
1.2. Відсутній дозвіл від власника ТУ, завіреного підписом та печаткою про передачу права на використання даного ТУ…
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію»
Звертаємо увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови» від 17.04.2019. Документ «ТУ Лев мітли», на підставі змісту якого була відхилена тендерна пропозиція Скаржника, Скаржник не надавав у своїй тендерній пропозиції.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Левицька О.П.
Номер:
a50503824a5f4787b3ccbebbda0da666
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-001745-a.c1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Левицька О.П.
Скарга:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-22-001745-a в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником 8 березня 2024 року у (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08.03.2024 р. № 21 – далі Протокол № 21 від 08.03.2024).
Скаржник не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції і вважає, що шляхом неправомірного та безпідставного відхилення його тендерної пропозиції Замовник порушив принципи публічних закупівлель, зокрема принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовник лишив його можливості на змагальних засадах перемогти у закупівлі, та отримати доход від поставки товару Замовнику в рамках виконання договору про закупівлю. Внаслідок неправомірних дій Замовника Скаржник зазнає упущеної вигоди.
Пов'язані документи:
Учасник
- 21_(1)~1.DOC 13.03.2024 15:31
- 8. Погодження з тех вимогами.pdf 13.03.2024 15:31
- Скарга.zip 13.03.2024 15:31
- Скарга.docx 13.03.2024 15:31
- Довідка ДФС.pdf 13.03.2024 15:31
- sign.p7s 13.03.2024 15:35
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
14.03.2024 00:02
Пункт скарги
Номер:
bf9bf9c09df845cba23829dd95590373
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ФОП Левицької О.П.
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції і вважає, що шляхом неправомірного та безпідставного відхилення його тендерної пропозиції Замовник порушив принципи публічних закупівлель, зокрема принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовник лишив його можливості на змагальних засадах перемогти у закупівлі, та отримати доход від поставки товару Замовнику в рамках виконання договору про закупівлю. Внаслідок неправомірних дій Замовника Скаржник зазнає упущеної вигоди.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 8 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації «З метою укладення договору про закупівлю, учасник у складі тендерої пропозиції надає з усіх обслуговуючих банків, у яких учасник має відкриті рахунки довідку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами, видані не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Додатково, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки (листа, тощо) виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), видану не раніше 14 днів до дати оприлюднення даної закупівлі.»
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав файл «Довідки з банку.pdf», що містять інформацію із банків про відкриті в них рахунки Скаржника, та файл «Довідка ДФС. Pdf» про рахунки в банках та інших фінансових установах Левицької О.П. від 11.01.2024.
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає: «2. Учасник надав «Довідка ДФС», яка видана 11.01.2024, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Отже, не надавши Скаржнику можливості усунути невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей на право Скаржника на неупереджений та об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції.
Додаток 2 до тендерної документації встановлює такі вимоги.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Мітли березові (вищого ґатунку)
1. Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної служби, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований товар Учасником, дійсного на кінцеву дату поставки товару.
3. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім’я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
4. Таблицю відповідності запропонованого товару технічним (фізичні характеристики запропонованого товару), кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (зокрема: виробник товару, країна походження, технічні характеристики).
5. Повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ, а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ, завіреного підписом та печаткою власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником було надано скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови». ТУ У 32.9-32786338-002:2019 від 17.04.2019, Лист-погодження щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (вих.№27/02-08 від 27.02.2024).
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає «1. Учасник надав документ «ТУ Лев мітли», який не відповідає:
1.1. Відсутні сторінки з пунктами 3, 3.1, 3.2 та пункт 4 та всі його підпункти
Також згідно змісту Повинні бути сторінки 14 "Додаток А2 та 16 "Аркуш реєстрації Змін".
1.2. Відсутній дозвіл від власника ТУ, завіреного підписом та печаткою про передачу права на використання даного ТУ…
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію».
Звертаємо увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови» від 17.04.2019. Документ «ТУ Лев мітли», на підставі змісту якого була відхилена тендерна пропозиція Скаржника, Скаржник не надавав у своїй тендерній пропозиції.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав файл «Довідки з банку.pdf», що містять інформацію із банків про відкриті в них рахунки Скаржника, та файл «Довідка ДФС. Pdf» про рахунки в банках та інших фінансових установах Левицької О.П. від 11.01.2024.
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає: «2. Учасник надав «Довідка ДФС», яка видана 11.01.2024, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Отже, не надавши Скаржнику можливості усунути невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей на право Скаржника на неупереджений та об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Довідка видана уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків
-
Опис доказу:
Довідка, видана уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий)
-
Повʼязаний документ:
Довідка ДФС.pdf
Додаток 2 до тендерної документації встановлює такі вимоги.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Мітли березові (вищого ґатунку)
1. Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної служби, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований товар Учасником, дійсного на кінцеву дату поставки товару.
3. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника виданий на ім’я Учасника, у якому виробник підтверджує партнерські відносини з Учасником і надає повноваження Учаснику представляти продукцію в процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого товару Учаснику придатну для використання та в терміни вказані в тендерній документації із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
4. Таблицю відповідності запропонованого товару технічним (фізичні характеристики запропонованого товару), кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (зокрема: виробник товару, країна походження, технічні характеристики).
5. Повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ, а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ, завіреного підписом та печаткою власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником було надано скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови». ТУ У 32.9-32786338-002:2019 від 17.04.2019, Лист-погодження щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (вих.№27/02-08 від 27.02.2024).
У Протоколі № 21 від 08.03.2024 Замовник зазначає «1. Учасник надав документ «ТУ Лев мітли», який не відповідає:
1.1. Відсутні сторінки з пунктами 3, 3.1, 3.2 та пункт 4 та всі його підпункти
Також згідно змісту Повинні бути сторінки 14 "Додаток А2 та 16 "Аркуш реєстрації Змін".
1.2. Відсутній дозвіл від власника ТУ, завіреного підписом та печаткою про передачу права на використання даного ТУ…
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію».
Звертаємо увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав скановану копію ТУ «Мітли та віники з рослинних матеріалів. Технічні умови» від 17.04.2019. Документ «ТУ Лев мітли», на підставі змісту якого була відхилена тендерна пропозиція Скаржника, Скаржник не надавав у своїй тендерній пропозиції.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (на підставі якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, замовником проігноровані вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей щодо необхідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08.03.2024 р. № 21
-
Опис доказу:
Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД
-
Повʼязаний документ:
21_(1)~1.DOC
-
-
Назва доказу:
Погодження з технічними вимогами
-
Опис доказу:
Погодження з технічними вимогами
-
Повʼязаний документ:
8. Погодження з тех вимогами.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника