• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.

Завершена

88 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 442 500.00 UAH
Номер: ec4488f2f11a4edb898098114b01dbaa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.08.2024 15:49 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-02-20-008222-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» встановлено порушення пункту 2 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 46 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на момент оголошення відкритих торгів(далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, стан виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 05.03.2024 № 4090-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.03.2024 № 70 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Колегії АМКУ від 05.03.2024 № 4090-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.03.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» та ТОВ «Київське управління механізації» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» від 20.03.2024 № 78, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Київське управління механізації», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 26.03.2024 № 88 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2024, договір від 09.04.2024 № 222, додаткові угоди від 09.04.2024 № 1 та від 01.08.2024 № 2, пояснення та документи Замовника надані 29.08.2024 та 16.09.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ТОВ «ТОРБУД-3» з остаточною ціною пропозиції 80 012 724,78 гривень та ТОВ «Київське управління механізації» з остаточною ціною пропозиції 84 772 245,31 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Київське управління механізації» з остаточною ціною пропозиції 84 772 245,31 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом установлено, що під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «ТОРБУД-3» Замовником 20.03.2024 було опубліковано інформацію про відхилення учасника відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 20.03.2024 № 78, зазначено наступне: «…тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: Учасник не надав документи на вимоги технічної специфікації, тендерної документації в цілому та додатків до неї». Відповідно до пункту 2 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 46 Особливостей № 1178, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю 12.09.2024 звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з запитом про надання пояснень, зокрема щодо: «пояснення щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ТОРБУД-3» із зазначених підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)». Відповідно до наданих замовником пояснень, оприлюднених 16.09.2024 на вебпорталі Уповноваженого органу зазначено наступне: «Тендерна пропозиція ТОВ «ТОРБУД-3» була відхилена в зв’язку з відсутністю в тендерній пропозиції учасника інформації та документів, згідно вимогам установлених в тендерної документації (далі –ТД). ТОВ «ТОРБУД-3» завантажено у складі тендерної пропозиції три документи: Файл «Витяг з ЄДР ТОРБУД», Файл «Наказ Кравчук Юлія ТОВ ТОРБУД», Файл «Рішення учасника товариства ТОРБУД». ТОВ «ТОРБУД-3» не надано/не виконані вимоги ТД а саме: Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії»: «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» підпункти 1.1., 1.2., Пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підпункти 2.1. - 2.7.,Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додаток 1 «Інші документи» пункти 1-7, Додаток 3 «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання» пункти 1-12, Додаток 5 «Форма Пропозиція»… В тендерній пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією». Зважаючи на викладене, Замовником під час розміщення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3», згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 20.03.2024 № 78, не зазначено підстави відхилення з посиланням на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, чим порушено норми пункту 2 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 46 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 18.09.2024 15:42 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2024 15:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь у вкладеному файлі
Дата публікації звіту: 24.09.2024 08:58

Запити/Пояснення