-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
мін. крок: 0.5% або 442 500.00 UAH
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
- доказ1 Договір 01-06-2019.pdf 23.02.2024 17:39
- доказ2 і 3 ISO 90012015 - звіт.pdf 23.02.2024 17:39
- доказ2 і 3 ISO 90012015.pdf 23.02.2024 17:39
- доказ2,3 і 4 Свідоцтво про нотифікацію.pdf 23.02.2024 17:39
- доказ4 ISO 14001 звіт.pdf 23.02.2024 17:39
- доказ4 ISO 14001.pdf 23.02.2024 17:39
- Скарга UA-2024-02-20-008222-a.docx 23.02.2024 17:43
- Скарга UA-2024-02-20-008222-a.pdf 23.02.2024 17:43
- sign.p7s 23.02.2024 17:44
- доказ1 Аналогічний Котарбінського.pdf 24.02.2024 18:35
- Рішення від 27.02.2024 №3563.pdf 27.02.2024 18:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 №4090.pdf 06.03.2024 12:07
- Рішення від 05.03.2024 №4090.pdf 08.03.2024 11:31
- Пояснення щодо скарги UA-2024-02-20-008222-a.b1_.docx 28.02.2024 17:06
- Пояснення щодо скарги UA-2024-02-20-008222-a.b1_.pdf 28.02.2024 17:06
Пункт скарги
Копія сертифікату виданий учаснику «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)), від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючий документ), звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником.
Відповідно до встановлених в тендерній документації вимог необхідно серед іншого надати сертифікат «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)), від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ). Також необхідно надати копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації (який, повторимось, повинен бути акредитованим в НААУ) та учасником.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Скаржник має в наявності сертифікат:
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), звіт за результатами останнього аудиту. При цьому орган сертифікації – ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» не є акредитованим в НААУ.
Звертаємо увагу, що ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» має Свідоцтво про нотифікацію, згідно якого може здійснювати роботи з сертифікації систем менеджменту, зокрема на відповідність стандарту ISO 14001:2015. Проте, оскільки ч 1 статті 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" передбачено принцип добровільності акредитації, то ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» дану добровільну акредитацію не проходив.
Отже, орган, що видав зазначений сертифікат Скаржнику, не має дійсного атестату акредитації в НААУ, проте Скаржник має сертифікат який вимагає тендерна документація, який виданий не акредитованим органом оцінки відповідності, і є не зрозумілим, чому Скаржник як потенційний учасник повинен звертатися до акредитованих органів оцінки відповідності та отримувати новий сертифікат саме у них, якщо Скаржник вже має в наявності такий Сертифікат.
Таким чином встановлена в тендерній документації вимога щодо надання копії сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, а також, і вимога щодо акредитації в НААУ органу сертифікації, який видав сертифікат ISO, є дискримінаційною для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити з вимогу про акредитацію НААУ органу сертифікації та щодо надання копії сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником щодо сертифікату ISO 14011.
-
Назва доказу:
Свідоцтво про нотифікацію органу сертифікації
-
Опис доказу:
Свідоцтво про нотифікацію органу сертифікації
-
Повʼязаний документ:
доказ2,3 і 4 Свідоцтво про нотифікацію.pdf
-
-
Назва доказу:
Звіт до Сертифікату ISO 14001:2015
-
Опис доказу:
Звіт до Сертифікату ISO 14001:2015
-
Повʼязаний документ:
доказ4 ISO 14001 звіт.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 14001:2015
-
Опис доказу:
Сертифікат ISO 14001:2015
-
Повʼязаний документ:
доказ4 ISO 14001.pdf
3. Відповідно до вимог п. 3 Розділу «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку 3 до тендерної документації вимагається:
Копія сертифікату виданий учаснику на систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючий документ).
Таким чином Учасники повинні надати сертифікат на систему управління якістю саме ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Скаржник має в наявності сертифікат:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), звіт за результатами останнього аудиту.
Звертаємо увагу, що державний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 є чинним на даний момент.
Звертаємо увагу, що ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» має Свідоцтво про нотифікацію, згідно якого може здійснювати роботи з сертифікації систем менеджменту, зокрема на відповідність стандарту ISO 9001:2015.
Отже, Скаржник має сертифікат який вимагає тендерна документація, який щодо чинного державного стандарту, і є не зрозумілим, чому Скаржник як потенційний учасник повинен звертатися до органів сертифікації та отримувати новий сертифікат саме щодо ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), якщо Скаржник вже має в наявності Сертифікат на систему управління якістю.
Але через те, що умовами тендерної документації вимагається надати сертифікат саме щодо ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та змінити вимогу щодо надання сертифікату саме щодо стандарту ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), додавши можливість надання сертифкіату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
-
Назва доказу:
Свідоцтво про нотифікацію органу сертифікації
-
Опис доказу:
Свідоцтво про нотифікацію органу сертифікації
-
Повʼязаний документ:
доказ2,3 і 4 Свідоцтво про нотифікацію.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 9001:2015
-
Опис доказу:
Сертифікат ISO 9001:2015
-
Повʼязаний документ:
доказ2 і 3 ISO 90012015.pdf
-
-
Назва доказу:
Звіт до Сертифікату ISO 9001:2015
-
Опис доказу:
Звіт до Сертифікату ISO 9001:2015
-
Повʼязаний документ:
доказ2 і 3 ISO 90012015 - звіт.pdf
2. Відповідно до вимог п. 3 Розділу «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку 3 до тендерної документації вимагається:
Копія сертифікату виданий учаснику на систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючий документ).
Відповідно до встановлених в тендерній документації вимог необхідно серед іншого надати копію (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ).
Таким чином сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» повинен бути виданий органом сертифікації, який є акредитованим в Національному агентстві акредитації України (НААУ).
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Скаржник має в наявності сертифікат:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), звіт за результатами останнього аудиту, але не має і не може мати сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ). Це пов’язано з тим, що орган сертифікації – ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» не є акредитованим в НААУ.
Звертаємо увагу, що ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» має Свідоцтво про нотифікацію, згідно якого може здійснювати роботи з сертифікації систем менеджменту, зокрема на відповідність стандарту ISO 9001:2015. Проте, оскільки ч 1 статті 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" передбачено принцип добровільності акредитації, то ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» дану добровільну акредитацію не проходив.
Отже, орган, що видав зазначений сертифікат Скаржнику, не має дійсного атестату акредитації в НААУ, проте Скаржник має сертифікат який вимагає тендерна документація, який виданий не акредитованим органом оцінки відповідності, і є не зрозумілим, чому Скаржник як потенційний учасник повинен звертатися до акредитованих органів оцінки відповідності та отримувати новий сертифікат саме у них, якщо Скаржник вже має в наявності такий Сертифікат.
Таким чином встановлена в тендерній документації вимога щодо надання копії сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ), а також, відповідно, і вимога щодо акредитації в НААУ органу сертифікації, який видав сертифікат ISO, є дискримінаційною для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити з вимогу про акредитацію НААУ органу сертифікації та щодо надання копії сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником, від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) щодо сертифікату ISO 9001.
-
Назва доказу:
Свідоцтво про нотифікацію органу сертифікації
-
Опис доказу:
Свідоцтво про нотифікацію органу сертифікації
-
Повʼязаний документ:
доказ2,3 і 4 Свідоцтво про нотифікацію.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 9001:2015
-
Опис доказу:
Сертифікат ISO 9001:2015
-
Повʼязаний документ:
доказ2 і 3 ISO 90012015.pdf
-
-
Назва доказу:
Звіт до Сертифікату ISO 9001:2015
-
Опис доказу:
Звіт до Сертифікату ISO 9001:2015
-
Повʼязаний документ:
доказ2 і 3 ISO 90012015 - звіт.pdf
1. Відповідно до п. 3 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
Довідка у довільній формі на фірмовому бланку, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного договору у закладах освіти з обов’язковим зазначенням № договору, назви предмету договору, терміну виконання договору; назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору.
На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- копія повністю виконаного аналогічного договору.
Аналогічний договір має бути наданий з закладом освіти Замовником, щодо якого надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).
Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання Учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Учасник додатково надає у складі тендерної документації належним чином завірений документ, що підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкта, будівництво та/або капітальний ремонт якого здійснювався під час виконання аналогічного договору, з урахуваннями розуміння поняття аналогічного договору, викладеного у даній тендерній документації.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення робіт з будівництва та/або реконструкції, та /або капітального ремонту споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо) у закладах освіти з класом наслідків (відповідальності) СС2, який укладений не раніше 2022 року.
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів;
- роботи у договорі виконані відповідно ДБН та іншим нормативно-правовим документам, чинним у період проведення робіт за договором;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору;
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу надати інформацію про аналогічний договір, який обов’язково повинен відповідати наступним вимогам:
- укладений з закладом освіти Замовником;
- повністю завершений договір;
- укладений на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та /або капітального ремонту споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо);
- повинен здійснюватись в закладах освіти;
- клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2;
- дата укладання договору не раніше 2022 р.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації встановлюються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії, один з яких: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Законом не встановлено вимоги щодо конкретних закладів, де можуть виконуватись аналогічні за предметом закупівлі договори.
Технічним завданням до закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено наступні види будівельних робіт:
- земляні роботи;
- улаштування фундаментів;
- улаштування залізобетонних стін, перекриттів, сходів тощо;
- улаштування підлог;
- улаштування стель;
- заповнення прорізів дверними та віконними блоками;
- фасадні роботи;
- улаштування мереж;
- зовнішні роботи.
Скаржник має досвід виконання аналогічних договорів різного рівня складності, зокрема:
1. Договір № 01/06-19 від 04.02.2019 р. щодо Будівництва багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Чехова, 27 (будинок 3, будинок 4). Роботи включали в себе роботи, які є подібними до робіт, передбачених технічним завданням даної закупівлі – будівництво підвального (цокольного) поверху, виконання внутрішніх робіт тощо. Об’єкт класу наслідків (відповідальності) - СС2, повністю завершений.
Включає в себе наступні види робіт:
- земляні роботи;
- улаштування фундаментів;
- улаштування залізобетонних стін, перекриттів, сходів тощо;
- улаштування підлог;
- улаштування стель;
- заповнення прорізів дверними та віконними блоками;
- фасадні роботи;
- улаштування мереж;
- зовнішні роботи.
Проте даний договір не відповідає окремим встановленим дискримінаційним вимогам тендерної документації:
- не укладений з закладом освіти Замовником;
- не укладений виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та /або капітального ремонту споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо);
- не здійснювався в закладах освіти;
- дата укладання договору – 2019 р.
2. Договір субпідрядну № 2711/23 від 27.11.2023 р. щодо капітального ремонту найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 2 Шевченківського району м. Києва вулиці Котарбінського Вільгельма, 20 за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація.
Даний договір відповідає ряду вимог тендерної документації:
- повністю завершений договір;
- укладений на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та /або капітального ремонту споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо);
- здійснювався в закладах освіти;
- клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2;
- дата укладання договору не раніше 2022 р.
Проте даний договір не відповідає окремим встановленим дискримінаційним вимогам тендерної документації:
- не укладений з закладом освіти Замовником
Таким чином Скаржник має досвід виконання робіт, аналогічних до робіт, передбачених технічним завданням.
При цьому Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що не має аналогічного договору, укладеного саме з закладом освіти Замовником.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації та виключити дискримінаційні для Скаржника вимоги щодо аналогічного договору, а саме щодо укладання такого договору саме з закладом освіти Замовником, саме на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та /або капітального ремонту споруд цивільного захисту (укриття, сховища тощо), роботи по якому повинні виконуватись саме в закладах освіти та вимогу щодо дати укладання договору.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 1
-
Опис доказу:
Аналогічний договір 1
-
Повʼязаний документ:
доказ1 Договір 01-06-2019.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації