-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва)
Завершена
3 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 700.00 UAH
Номер:
de6bbbee14f74d92976ef69e7229512b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 10:36 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-20-000068-a 20.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 № 03 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА», ТОВ «ПОНТЕМ.УА», ТОВ «РАМЕДАС Україна» та КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва», протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції учасника від 06.03.2024 № 5 та від 12.03.2024 № 7, протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 14.03.2024 № 9 та від 17.04.2024 №13, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2024, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 04.04.2024 № 6096-р/пк-пз, договір від 23.04.2024 № 15, пояснення та документи Замовника від 13.06.2024 та від 26.06.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з остаточною ціною пропозиції 2 889 900,00 гривень, ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА» з остаточною ціною пропозиції 2 890 000,00 гривень, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» з остаточною ціною пропозиції 3 245 300,00 гривень, ТОВ «РАМЕДАС Україна» з остаточною ціною пропозиції 3 260 600,00 гривень та
КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» з остаточною ціною пропозиції 3 740 000,00 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 06.03.2024 № 5) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» зазначених в протоколі від 06.03.2024 № 5, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА» з остаточною ціною пропозиції 2 890 000,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
04.07.2024 16:07 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
fe2508cc75d44a2e82331f8a420cebfd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2024 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
75a495e9afbb432fa8812a5d4146d4ca
Назва:
Лист-пояснення щодо запиту моніторингу UA-M-2024-06-11-000002
Дата опублікування:
13.06.2024 13:19
Опис:
Уповноважена особа з публічних закупівель Територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва на запит Північного офісу Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-06-11-000002), процедури закупівлі № UA-2024-02-20-000068-a, предмету закупівлі 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва), надає такі пояснення:
1) Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Обґрунтування технічних характеристик та якісних
Адміністрація територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва, на виконання програми («Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки. Забезпечення харчуванням малозабезпечених одиноких громадян та інших верств населення”) створила комісію наказом №49 від 23.01.2024 року “По забезпеченню гарячим харчуванням, продуктовими наборами, миючими та дезінфікуючими засобами, комплектами постільної білизни в 2024 році”. Протоколом №1 від 26.01.2024 засідання комісії було затверджено орієнтовне всесезонне двотижневе меню (Додаток №1 Протоколу). Якість регулюється ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" 771/97-ВР.
Обґрунтування кількісних характеристик, розміру витрат
Уповноважена особа отримала Розрахунок до кошторису на 2024 рік КПКВК 0813242 де вказана ціна за обід 110,00 гривень. Кількість обідів, отримана від поділу загальної суми бюджетного призначення на обіди на ціну за одиницю та отримано 34000 послуг з доставки гарячих обідів. Кількість осіб які потребують гарячих обідів динамічна та змінюється протягом року. Передбачити скільки осіб стане на облік протягом року або зніметься з обліку - неможливо. Середнє значення потребуючих, вказане в проекті договору, прийнято на основі досвіду минулих років але в воєнний час кількість потребуючих обідів, може зрости за добу. Видатки до публікації процедури відкритих торгів, фінансуючий орган не скоротив. В кінці року, у разі залишку коштів, оформляється додаткова угода на зменшення ціни договору та зекономлені кошти повертаються в бюджет.
Визначення очікуваної вартості
Перед закупівлею уповноважена особа здійснила моніторинг цін керуючись частиною 2 пункту 1 “Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (чинної на 26.01.2024) (далі - Методики). Кейтерингові послуги по індивідуальному меню не існує у широкому вжитку, тому уповноваженою особою було направлено чотири запити цінової пропозиції (листи де описані умови поставки та меню) до місцевих установ які надають такі послуги. Відповідь на запит надали тільки три установи а саме: 1. КП «ПРОМІНЬ» з ціною - 125,00 грн. за одиницю, КП «ШКОЛЯР» - 128,00 грн. за одиницю та ТОВ "ПОНТЕМ.УА" з ціною - 115,00 грн. за одиницю. Після врівноваження умов (відстані для поставки різні), середнє арифметичне становить приблизно 112,67 грн. за одиницю та перевищує бюджетне призначення на 2,67 грн. Уповноваженою особою було прийнято рішення залишити очікувану вартість на рівні бюджетного призначення.
2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (далі - Постанова 710) адміністрація Територіального центру повідомляє про те що, не є головним розпорядником бюджетних коштів та не має власного веб-сайту. Територіальний центр використовує сайт головного розпорядника коштів https://dsp.kyivcity.gov.ua/zakupivli/. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-02-20-000068-a відповідно постанови №710 https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/26/Zakupki/Hariachi_stravy.pdf.
Додатки до листа пояснення:
Наказ №49 від 23.01.2024 року “По забезпеченню гарячим харчуванням, продуктовими наборами, миючими та дезінфікуючими засобами, комплектами постільної білизни в 2024 році”. (Файл Наказ №49.pdf);
Розрахунок до кошторису на 2024 рік КПКВК 0813242 (Файл Кошторис.pdf)
Відповідь на запит цінової пропозиції КП «ПРОМІНЬ» (Файл КП «ПРОМІНЬ».pdf);
Відповідь на запит цінової пропозиції КП «ШКОЛЯР» (Файл КП «ШКОЛЯР».pdf);
Відповідь на запит цінової пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (Файл ТОВ "ПОНТЕМ.УА".pdf).
Номер:
38ecee64674748f1a91259a1e2829fbf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-000068-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" вимогам пункту 1 Розділу ІІ Додатку 3 ТД в частині наявності фотозображення одноразового посуду, який планується використовувати для пакування готових страв (гарячих страв та салатів), а саме напоїв?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3dbe1274b55f4d6480d4a5f8c42a4810
Назва:
Лист-пояснення щодо запиту моніторингу UA-M-2024-06-11-000002
Дата опублікування:
26.06.2024 11:30
Опис:
Уповноважена особа з публічних закупівель Територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва на запит Північного офісу Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-06-11-000002), процедури закупівлі № UA-2024-02-20-000068-a, предмету закупівлі 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва), надає такі пояснення:
2) Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" вимогам пункту 1 Розділу ІІ Додатку 3 ТД в частині наявності фотозображення одноразового посуду, який планується використовувати для пакування готових страв (гарячих страв та салатів), а саме напоїв?
На сторінці 39 ТД пункт 1 Розділ ІІ Додаток 3 зазначено:
“Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає фотозображення одноразового посуду, який він планує використовувати для пакування готових страв (гарячих страв та салатів) та напоїв”
Учасник надав файл Фото 5.jpg де зображено фото одноразового посуду для напоїв а саме стаканчик з кришкою.
Додаток до листа пояснення:
Фотозображення одноразового посуду для пакування напоїв ( Файл - Фото 5.jpg)