• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дороги по вул.Малишка, мкрн.Яблуневий, вул.8 Листопада, вул.Трипільська, вул.Панський Яр, ж/м Лукавиця, вул.Шевченка, вул.Гайдамацька, вул.Васильківська, вул.Гончарна, вул. Зарічна, вул.Козацький Шлях, вул.Яровівська, ж/м Стожари в м.Обухів Київської області

Торги не відбулися

3 033 458.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 167.29 UAH
Номер: eb566ab7e7074c0399e51e5aa204b672
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.05.2024 14:59 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 № 122 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-02-19-013729-a 19.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинні на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.02.2024 № 02/ТД (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції, протоколи уповноваженої особи від 13.03.2024 № 19/ТД, від 19.03.2024 № 21/ТД, від 22.03.2024 № 23/ТД та від 29.03.2024 № 25/ТД, від 28.05.2024 № 28/ТД, від 03.06.2024 № 30/ТД, від 07.06.2024 № 32/ТД, вимоги про усунення невідповідностей від 12.03.2024, від 15.03.2024, від 19.03.2024 та від 26.03.2024, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2024 №4179-р/пк-пз та від 23.04.2024 № 7238-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.05.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «РЕГДОСТРОЙ» з остаточною ціною 2 578 439,05 грн, ТОВ «МІШЕМ» з остаточною ціною 2 649 900,00 грн, ТОВ «МАЙДОРБУД» з остаточною ціною 2 650 000,00 грн, ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» з остаточною ціною 2 724 960,00 з ПДВ, ТОВ «ВЕЛАРМ» з остаточною ціною 2 930 000,00 грн та ТОВ «ДОРСТРОЙЦЕНТР» з остаточною ціною 3 033 047,90 грн. Моніторингом встановлено, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2024 № 7238-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення переможця. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено порушення Замовником вимог щодо порядку оприлюднення інформації про закупівлю. Відповідно пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 26 Особливостей № 1178 установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником, при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, не зазначено інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 14.06.2024 10:58 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2024 10:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області ознайомився з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-19-013729-a «Поточний ремонт дороги по вул.Малишка, мкрн.Яблуневий, вул.8 Листопада, вул.Трипільська, вул.Панський Яр, ж/м Лукавиця, вул.Шевченка, вул.Гайдамацька, вул.Васильківська, вул.Гончарна, вул. Зарічна, вул.Козацький Шлях, вул.Яровівська, ж/м Стожари в м.Обухів Київської області». За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII. Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота для того, щоб в подальшому вживати всіх заходів щодо недопущення встановлених порушень при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, а саме пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII. Уповноважена особа Погоріла Г.В. зареєструвалася на навчання «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум» з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель та зобов´язується посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати та перевіряти тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Дата публікації звіту: 24.06.2024 15:36

Запити/Пояснення