-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи за кодом (яблука, апельсини, банани, лимони)
Завершена
1 822 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 223.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 223.00 UAH
Номер:
3e34f514d63e4e16958badd806fe88ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-22-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2024 00:00
Період моніторингу:
22.05.2024 17:58 - 13.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-19-012268-a від 19.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департамента освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.02.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ФОП «Михалевич Галина Ростиславівна»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.03.2024 № 3, від 26.03.2024 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2024; договір про закупівлю від 01.04.2024 № 65/04/24 на суму 1 705 000,00 грн, укладений з ФОП «Михалевич Галина Ростиславівна», Додаткова угода №1 від 08.04.2024; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4978-р/пк-пз від 19.03.2024; надані від 28.05.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.05.2024.
Моніторинг процедури закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
03.06.2024 14:30 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
573e3b094c58462aa0a4dfc9b2aff3eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи за кодом (яблука, апельсини, банани, лимони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-012268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1f19b0c32ab74be99740d7e63856d92b
Назва:
Пояснення і підтверджуюючі документи
Дата опублікування:
28.05.2024 12:12
Опис:
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі за Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, яблука, банани, лимони) очікуваною вартістю предмета закупівлі 1 822 300, 00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2024-05-22-000019 від 22.05.2024) інформуємо наступне.
При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керується принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель – визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв'язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано визначати з урахуванням вимог пунктів 1–3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару замовником враховувано умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатів відповідності тощо.
Мінекономіки (як уповноважений орган) рекомендує замовникам при формуванні очікуваної вартості користатися даними Державної служби статистики України і Торгово-промислової палати України. Оскільки послуги Торгово-промислової палати України платні, департамент освіти як замовник використовує інформацію щодо цін із довідок Державної служби статистики України (додається) та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (замовника) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://lutsk.osv.org.ua/publichni-zakupivli-08-59-02-29-12-2021/.
Довідки статистики додаються.