-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи за кодом (яблука, апельсини, банани, лимони)
Завершена
1 822 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 223.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 223.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2024 16:38 - 25.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування Протоколу №3 від 01.03.2024 року про визнання переможцем та про намір укладення договру. Визнання тендерної пропозиції такою, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Номер:
362552753dfe4c39a49f5dac7f2c6298
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-012268-a.c3
Назва:
Скасування Протоколу №3 від 01.03.2024 року про визнання переможцем та про намір укладення договру. Визнання тендерної пропозиції такою, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Скарга:
Департаментом освіти Луцької Міської Ради було оголошено проведення відкритих торгів UA-2024-02-19-012268-a.
Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 16:38.
Предметом закупівлі є Овочі, фрукти та горіхи за кодом (яблука, апельсини, банани, лимони)
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи.
Сума закупівлі 1 822 300 грн
За результатами Аукціону що відбувся 28.02.2024 року Уповноваженою особою було опубліковано Протокол №3 від 01.03.2024 року де визначено
- Тендерну пропозицію ФОП Михалевич Г.Р. «найбільш економічно вигідною пропозицією» у процедурі відкритих торгів з особливостями
- намір укласти договір про закупівлю з ФОП Михалевич Г.Р.
Пов'язані документи:
Учасник
- договір з виробником.pdf 06.03.2024 18:19
- договір транспортні послуги.pdf 06.03.2024 18:19
- медична книжка.pdf 06.03.2024 18:19
- СКАРГА ДО АМКУ.pdf 06.03.2024 18:19
- sign.p7s 06.03.2024 18:20
- рішення від 08.03.2024 №4326.pdf 08.03.2024 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 №4978.pdf 20.03.2024 14:41
- рішення від 19.03.2024 №4978.pdf 22.03.2024 13:21
- На скаргу із закупівлі фруктів.docx 11.03.2024 16:31
- На_скаргу_із_закупівлі_фруктів.pdf 11.03.2024 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 18:23
Дата розгляду скарги:
19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.03.2024 13:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визначення переможця
Пункт скарги
Номер:
ff0f2eb0aeed4b499e97ff4e64487bc0
Заголовок пункту скарги:
Протокол №3 (Рішення) є незаконним а пропозиція ФОП Михалевич Г.Р. не відповідає умовам та вимогам тендерної документації (Додаток 2) та має бути відхилена з огляду на наступне.
Опис заперечення:
Порушено вимоги п. 2.8 Додаток №2 до Тендерної Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1) Для підтвердження можливості постачання товарів (продукти харчування) згідно закупівлі UA-2024-02-19-012268-a Учасник ФОП Михалевич Г.Р. надає Договір №23/02/24 «про надання логістичних послуг» від 23.02.2024 року згідно яким ПП «Волинянин» надає Послуги ПЕРЕВЕЗЕННЯ та ОБРОБКУ вантажу зокрема транспортування продукції, розвантаження та завантаження, а отже має прямий контакт з товаром і є оператором ринку в даному ланцюзі постачання продуктів харчування.
В підтвердження вимоги п. 2.8 Додаток №2 до Тендерної Документації Учасник зобовʼязаний був надати «Копію рішення компетентного органу та/або витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку та/або інформації з особистим номером реєстрації потужності та адреси потужності (для перевірки інформації в Державному реєстрі потужностей операторів ринку) щодо: виду діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності» однак не надано даний документ на підприємство «Волинянин», потужність якого «Автомобіль NISSAN моделі NV 400 реєстраційний номер АС1413СІ» використовується для постачання (транспортування, завантаження та розвантаження) продуктів харчування.
В підтвердження вимоги п. 2.8 Додаток №2 до Тендерної Документації Учасник зобовʼязаний був надати «Копію рішення компетентного органу та/або витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку та/або інформації з особистим номером реєстрації потужності та адреси потужності (для перевірки інформації в Державному реєстрі потужностей операторів ринку) щодо: виду діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності» однак не надано даний документ на підприємство «Волинянин», потужність якого «Автомобіль NISSAN моделі NV 400 реєстраційний номер АС1413СІ» використовується для постачання (транспортування, завантаження та розвантаження) продуктів харчування.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь
Скасування Протоколу №3 від 01.03.2024 року про визнання переможцем та про намір укладення договру.
Номер:
70c66bb6b4364c9792d27a1a2960d1b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-012268-a.c2
Назва:
Скасування Протоколу №3 від 01.03.2024 року про визнання переможцем та про намір укладення договру.
Вимога:
Тендерна пропозиція ФОП Михалевич Г.Р. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За поданими документами у ФОП Михалевич Г.Р. відсутня можливість якісного здійснення поставки продуктів харчування ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи за кодом (яблука, апельсини, банани, лимони) до Закладів освіти Луцької міської територіальної громади згідно закупівлі UA-2024-02-19-012268-a.
Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою собою Департаменту освіти Луцької міської ради №3 від 1 березня 2024 року, дискваліфікувати учасника ФОП Михалевич Г.Р. та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника .
Повний текст та аргументація знаходиться у вкладеному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 05.03.2024 14:11
Дата подачі:
05.03.2024 14:11
Вирішення:
На вимогу щодо скасування протоколу №3 від 01.03.2024 року про визнання переможцем та намір укласти договір з ФОП Михалевич Г.Р. (далі – Учасник) стосовно предмету закупівлі ДК 021:2015 -03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи за кодом (яблука, апельсини, банани, лимони) закупівля UA-2024-02-19-012268-a інформую.
Відповідно до ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації, де визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Учасник повинен був надати:
1.2. Копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування автотранспортом, що пристосований для перевезення предмета закупівлі, протягом дії договору. Наявність у Учасник власного автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у Учасника автотранспорту, що перебуває у користуванні, може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування.
На виконання цієї вимоги Учасноком надано Договір від 23.02.2024 №23/02/24 «про надання логістичних послуг» ПП «Волинянин».
На виконання вимоги пункту 2.8. Додаток №2 до Тендерної Документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ щодо надання Копії рішення компетентного органу та/або витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку та/або інформації з особистим номером реєстрації потужності та адреси потужності (для перевірки інформації в Державному реєстрі потужностей операторів ринку) щодо: виду діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності. Учасником надано Копію рішення про державну реєстрацію потужності з номером в реєстрі r-UA-03-08-1039, що відповідає вимогам.
На виконання вимог пунктів: 2.1. Сертифікат ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ISO 22000:2007 щодо управління безпечністю харчових продуктів, який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: С (виробництво) та оператора ринку F (розповсюдження), G (транспортування), чинний протягом усього строку поставки товару, у випадку якщо строк дії сертифікату закінчується протягом строку поставки Учасник надає гарантійний лист щодо його поновлення;
2.2. Сертифікат систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
2.3. Сертифікат екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) і документ щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля (Сертифікат системи якості ДСТУ ISO 14001:2005 «Системи екологічного управління»). Вимоги та настанови щодо застосування ISO 14001:2015, IDT та всі звіти за результатами .
Учасником надані вище вказані сертифікати.
На виконання вимоги пункту 1.3. ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації, де визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Учасник повинен був надати: 1.3. Особисті медичні книжки водіїв та інших задіяних працівників, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, дійсної на момент проведення торгів. Учасником надано відповідну медичну книжку. Інформація щодо дослідження достовірності даних у внесення в медичну книжку та відповідність її наказу МОЗ України належить до компетенції закладу, який таку медичну книжку видав.
Тому, враховуючи вище зазначене пропозиція ФОП Михалевич Г.Р. відповідає вимогам Тендерної Документації з економією державних коштів на цій закупівлі в обсязі 117 300,00 грн.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність ДСТУ товару, що закуповується
Номер:
a8360c5f022445f180eb0057951e6b29
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-012268-a.c1
Назва:
Невідповідність ДСТУ товару, що закуповується
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо, що відповідно до Додатку 2 Тендерної Документації Замовник визначає технічними характеристиками лимона відповідність до ДСТУ 4429-82. Однак ДСТУ 4429-82 не існує. Аналогічно технічними характеристиками бананів Замовник визначає відповідність до ДСТУ 4033:2001, але даний ДСТУ має найменування "ДСТУ 4033-2001 Вафлі. Загальні технічні умови", тобто не стосується бананів та не може визначати їхні технічні характеристики. Просимо Вас привести Тендерну Документацію у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 14:38
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни в Тендерну Документацію
Статус вимоги:
Задоволено