• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери

Завершена

473 237.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 366.18 UAH
Номер: 0e71e915044b4a0a8ec380157eca125f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-05-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 05.06.2024 16:36 - 27.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.06.2024 № 35-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 червня 2024 року № 35-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-02-19-005720-a від 19.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 із змінами. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, пункту 43 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Садгора» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-02-19-002513-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 8 зі змінами, внесеними 23.01.2024 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.03.2024; запитання до процедури від 21.02.2024 та відповідь Замовника від 22.02.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Технопропозиція» (далі – ТОВ «Технопропозиція»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 08.03.2024 № 11, від 08.04.2024 № 18 та від 29.04.2024 № 24; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 27.02.2024 № 3566-р/пк-пз, від 25.03.2024 № 5296-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до учасника ТОВ «Технопропозиція» до 04.04.2024; повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2024; договір про постачання товару від 30.04.2024 № 72/24; пояснення Замовника з документами, надані 18.06.2024 через електронну систему закупівель. Стосовно тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав, відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Абзацом третім пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та абзацу другого частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей № 1178 та пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються (оприлюднюються) в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Моніторингом встановлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації (а саме: Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання предмета закупівлі»), початкову редакцію якої оприлюднено 19.02.2024. Нову редакцію тендерної документації оприлюднено 23.02.2024. Проте, разом із новою редакцією тендерної документації Замовник не оприлюднив в окремому документі у машинозчитувальному форматі перелік змін, що вносяться, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. Через електронну систему закупівель Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «…зміни до тендерної документації були внесені Протоколом Уповноваженою особою № 8/1 від 23.02.2024 року. Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі № 8/1 від 23.02.2024 року, який помилково не було завантажено разом з переліком змін. Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини.(Протокол та Перелік змін додається)». Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту наявності даного порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, оскільки перелік змін в окремому документі не був оприлюднений. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно підпункту 2.1.1. та 2.1.2 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі за ДК Кондиціонери ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери); не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, та відгук (2 відгука) від Замовника. Учасником ТОВ «Технопропозиція» було надано два аналогічні договори з ТОВ «Вест Буковина», а саме: Договір поставки від 15 квітня 2022 року № ТП1506/22-65 та Договір поставки від 17 квітня 2023 року № ТП1704/23-33. Відповідно до даних договорів учасником завантажено лист-відгук від 03 квітня 2024 року № 03/04-1, в якому зазначено лише один аналогічний Договір поставки від 17 квітня 2023 року № ТП1704/23-33, а не два, як того вимагалось Замовником, чим не дотримано підпункт 2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Варто зазначити, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Технопропозиція». Проте, у цьому повідомленні Замовник не зазначив про невідповідність пропозиції ТОВ «Технопропозиція» в частині подання ним не менше двох відгуків від Замовника ТОВ «Вест Буковина» з якими було укладено дані договори, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 19.06.2024 10:50 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 10:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Беручи до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу за предметом ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери за номером UA-2024-02-19-005720-a від 19.06.2024, для недопущення в подальшому встановлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі», Директором було видано наказ, про те, що 1. Фахівцю з публічних закупівель, відповідальній за організацію та проведення закупівель Ворожбит Вікторії Іванівні: 1.1. Вказати на недопущення у подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, пункту 43 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо). 1.2. В подальшому при здійсненні закупівель неухильно дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих, нормативних документів. 1.3. Систематично приймати участь у тематичних семінарах, тренінгах, навчальних вебінарах для ефективного проведення публічних закупівель. 1.4.Здійснювати постійний моніторинг аналогічних закупівель для запобігання та недопущення у подальшому порушень у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 03.07.2024 15:40

Запити/Пояснення