• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

код НКМВ 024:2023 41549 Засіб мийний для прибирання приміщень; 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів; 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіду; 58082 Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення; 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; 58082 Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення; 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів

Завершена

501 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 010.00 UAH
Номер: ad69852806e5431480e54f8079dd7945
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-03-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 03.09.2024 17:32 - 25.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.09.2024 № 62-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 03.09.2024 № 62-з Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. 5. UA-2024-02-19-002782-a 19.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункт 10 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації та пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункт 10 Особливостей щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливосте здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунальне підприємство «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 28.02.2024, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № б/н н, тендерну пропозицію фізичною особи – підприємця Комарова Сергія Анатолійовича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції від 01.03.2024 №б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фортунат», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2024 №б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.03.2024, договір від 22.03.2024 №97 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 03.06.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 06.06.2024, додаткова угода до Договору від 06.09.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до Договору від 06.09.2024 пояснення від 06.09.2024, від 11.09.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що вимоги відхилення учасника встановлені абзацом 3, 6 -7, 10 підпункту 5.2.1 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам підпункту першого пункту 44 Особливостей в редакції від 13.02.2024 року, зокрема наступне. Відповідно підпункту першого пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: - учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Моніторингом встановлено, що в підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати, зокрема: «-по підпункту 3 п. 44 Особливостей: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п.п. 3 п. 47 Особливостей) та повинна бути видана/сформована не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій». Проте, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів. Отже, із 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу III тендерної документації до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей суперечать вимогам, встановленим у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Реєстру не був обмеженим. Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 10 Особливостей: «За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей». Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, Замовником укладено договір від 22.03.2024 №97 із товариством з обмеженою відповідальністю «Фортунат» на суму 500238,00 грн без ПДВ, який оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель лише 06.06.2024, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункт 10 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.09.2024 16:10 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2024 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Державної аудиторської служби України, за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-002782-a), товару: дезінфекційні засоби (код ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція; 24455000-8 Дезінфекційні засоби; код НКМВ 024:2023 41549 Засіб мийний для прибирання приміщень; 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів; 40579 Розчин для стерилізації медичних інструментів на основі глутаральдегіду; 58082 Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення; 41550 Дезінфікувальні засоби для рук; 58082 Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення; 47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів), надаємо наступну інформацію: здійснено заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, із уповноваженою особою, щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації та пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункт 10 Особливостей щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 19.09.2024 16:28

Запити/Пояснення