-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
1 708 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
Номер:
4f834749a1f64ad9a25dd7d1d7574080
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 15:14 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-02-16-010622-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Бельмас Тетяни Вячеславівни, ФОП Медведюка Олександра Віталійовича та Дочірнього підприємства «Пулинський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 7 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Станишівської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 № 35, тендерні пропозиції учасників: ФОП Бельмас Тетяна Вячеславівна, ФОП Медведюк Олександр Віталійович та Дочірнього підприємства «Пулинський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради, вимоги про усунення невідповідностей від 04.03.2024 та 19.03.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2024 № 43, від 07.03.2024 № 47, від 13.03.2024 № 50, від 19.03.2024 № 53 та від 20.03.2024 № 54, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024 року, договір про закупівлю від 29.03.2024 № 123, додаткова угода від 29.03.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.04.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 24.05.2024.
Період усунення порушень:
10.06.2024 17:58 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2024 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
8deb2a2f45d94fef989bcda509543ba3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Деревина дров’яна непромислового використання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-010622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
f69bb02816ee43bd8b876693bc5131ce
Назва:
Надати через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) наступного змісту: Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.05.2024 15:36
Опис:
Розглянувши запит від 21 травня 2024 року про надання поясненнь (інформації, документів) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Деревина дров’яна непромислового використання, код ДК 021:2015 03410000-7 - «Деревина», (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-16-010622-a) надаємо наступну інформацію.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом моніторингу середньо ринкових цін актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
Також, для розрахунку вартості закупівлі взято за основу отримані від потенційних учасників ринку комерційні пропозиції із зазначенням актуальних цін, а саме:
- ФОП Фонарьов Олег Ігорович – 1500,00 грн за 1 м3;
- ФОП Присяжнюк Денис Валерійович - 1250,00 грн за 1 м3;
- ДП «Пулинський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради – 1404,00 грн за 1 м3.
Середня очікувана вартість закупівлі за 1 м3 деревини становить:
1500,00 + 1250,00 + 1404,00 : 3 = 1 384,67 грн.
При цьому, замовником були враховані можлива інфляція та збільшення ціни на паливо до кінця 2024 року, враховуючи дані за попередній 2023 рік.
Окрім того, зазначаємо, що у вартість поставки товару входять:
- доставка товару здійснюється за адресою, передбаченою тендерною документацією;
- здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару. Розвантаження на складі замовника із складанням в стоси або в штабеля.
Із урахуванням вищевказаних складових, середня очікувана вартість закупівлі за 1 м3 деревини становить 1 400,00грн.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік та наявного фінансування для здійснення відповідних видатків з бюджету.
Уповноваженою особою було прийнято рішення провести закупівлю товарів в обсязі згідно виділених коштів – 1 708 000,00 грн.
Очікуваний обсяг закупівлі товару – 1 220 м3.
Очікувана вартість закупівлі становить 1220 х1400,00 = 1 708 000,00грн.
Технічні та якісні характеристики заявленої кількості дров паливних визначені з урахуванням наявних потреб закладів загальної середньої та дошкільної освiти, закладів культури та старостатів, якi пiдпорядкованi Станишівській сільській раді.
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі враховувались технічні характеристики предмету закупівлі (товщина, довжина, вимоги до групи порід, відповідність стандартам/оцінка відповідності та ін.), а також прийнято до уваги функціональність твердопаливних котлів, які встановлені у закладах Станишівської сільської ради.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 2 тендерної документації. Технічні та якісні характеристики товару обумовлені вимогами, передбаченими чинними нормативними актами (в т.ч. ТУ, ДСТУ, ГОСТ).
Деревина дров’яна непромислового використання, повинна відповідати наступним характеристикам: вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до даного виду Товару:
- деревина дров’яна непромислового використання: 2 група - сосна, вільха;
- колоди довжиною 1 метр;
- товщина колоди – від 20 см до 40 см;
- деревина дров’яна повинна бути очищена від сучків і гілок;
- висота сучків, що залишилися не повинна перевищувати 30 мм;
- гнилість, зовнішня та внутрішня трухлява – не допускаються;
- деревина дров’яна може бути як в корі так і без кори (допускається наявність кори не більше 5% на 1 м3);
- вологість: 25-35%.
Товар поставляється частинами (дрібними партіями – по 5-10 м. куб.), без обмежень мінімального об’єму кількості товару в межах однієї поставки, та на підставі письмових замовлень представників Замовника окремо по кожному закладу, визначеному Додатком №2 до цього договору. Постачальник зобов’язаний здійснити поставку необхідної кількості Товару протягом 5 робочих днів після отримання заявки Замовника із зазначенням необхідних обсягів.
Закупівля відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік та наявного фінансування для здійснення відповідних видатків з бюджету.
Додатки:
- протокол про затвердження змін до річного плану закупівель,
- протокол про затвердження тендерної документації,
- Додаток №2 до тендерної документації,
- Додаток №3 до тендерної документації,
- копії комерційних пропозицій.