-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці населених пунктів м. Нововолинськ, сел. Благодатне, с. Грибовиця, с. Гряди, с. Хренів, с. Кропивщина, с. Тишковичі, с. Низкиничі, в масштабі 1:2000 Нововолинської міської територіальної громади (ДК 015-97: І.2 14.24.01 «Геодезія»)
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
ec83b1a6ff7848ab8a50e9663c8438ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2024 00:00
Період моніторингу:
14.06.2024 16:27 - 06.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2024 № 33-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 13.06.2024 №33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-16-010116-a від 16.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчий комітет Нововолинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.02.2024 № 44 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА «МІРНИЧИЙ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.04.2024 № 53, від 28.03.2024 № 82; договір про закупівлю послуг від 15.04.2024 № 0104 на суму 898 900,00 грн укладений з ТОВ ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА «МІРНИЧИЙ»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5161-р/пк-пз від 21.03.2024; пояснення надане від 20.06.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.06.2024.
Моніторинг процедури закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
27.06.2024 10:11 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
00c340a9d5e84c36b71244854e9c3133
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Надання послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці населених пунктів м. Нововолинськ, сел. Благодатне, с. Грибовиця, с. Гряди, с. Хренів, с. Кропивщина, с. Тишковичі, с. Низкиничі, в масштабі 1:2000 Нововолинської міської територіальної громади (ДК 015-97: І.2 14.24.01 «Геодезія»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-010116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa2ed653bdb34928a4e8ecc1a57c6385
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.06.2024 17:03
Опис:
У відповідь на «Запит про надання пояснень», в межах моніторингу процедури публічної закупівлі: «Надання послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці населених пунктів м. Нововолинськ, сел. Благодатне, с. Грибовиця, с. Гряди, с. Хренів, с. Кропивщина, с. Тишковичі, с. Низкиничі, в масштабі 1:2000 Нововолинської міської територіальної громади , (ДК 015-97: І.2 14.24.01 «Геодезія») за ДК 021:2015 -71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (UA-2024-02-16-010116-а ( ідентифікатор закупівлі в електронній системі) виконавчий комітет Нововолинської міської ради, повідомляє наступне.
На виконання «Програми розроблення містобудівної документації Нововолинської міської територіальної громади на 2024-2026 роки», затвердженої рішенням Нововолинської міської ради №26/40 від 10.10.2023 року «Про затвердження Програми розроблення містобудівної документації Нововолинської міської територіальної громади на 2024-2026 роки», згідно заявки на закупівлю (ініціатор – начальник відділу містобудування та архітектури) від 12.02.2024р виникла потреба у закупівлі «Надання послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці населених пунктів м. Нововолинськ, сел. Благодатне, с. Грибовиця, с. Гряди, с. Хренів, с. Кропивщина, с. Тишковичі, с. Низкиничі, в масштабі 1:2000 Нововолинської міської територіальної громади , (ДК 015-97: І.2 14.24.01 «Геодезія») за ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії»
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Нововолинської міської ради від 20.12.2023 року № 29/19 «Про бюджет Нововолинської міської територіальної громади» . Розмір бюджетного призначення становить 1400000,00 гривень.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», з врахуванням отриманих пропозицій від учасників ринку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковане за посиланням: https://nov-rada.gov.ua/2024/02/22/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivli-posluh-ua-2024-02-16-010116-a.