• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя )

Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)

Торги відмінено

18 552 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 185 520.00 UAH
Номер: 9ad415eb6c554285a4fd39c04ec71234
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-15-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 15.07.2024 16:23 - 06.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2024 № 57-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 15.07.2024 № 57-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2024-02-16-006496-a, яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дослідження питання законності та своєчасності укладання договору встановлено порушення вимоги абз.4 п.49 Особливостей №1178 та пп.2 п.50 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує відмінити процедуру відкритих торгів на підставі пп.2 п.50 Особливостей №1178 з причини неможливості усунення порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 19 » липня 2024 року. Предметом аналізу було питання: законності та своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір, відповідь Замовника від 19.07.2024 на запит про надання пояснень від 15.07.2024. В ході моніторингу встановлено, що за результатами торгів переможцем визначено ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". 09 квітня 2024 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". Проте, станом на момент проведення моніторингу (19.07.2024), як засвідчено замовником у відповіді від 19.07.2024 на запит про надання пояснень від 15.07.2024, оприлюднені в електронній системі закупівель, договір про закупівлю замовником не укладено. Вказаним порушено вимоги абз.4 п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), яким передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. При цьому Замовником не відмінено відкриті торги з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, чим порушено пп.2 п.50 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 19.07.2024 12:28 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2024 12:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок від 19.07.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-006496-a повідомляємо наступне. 19.07.2024 Підприємством «Запоріжелектротранс» (далі - Замовник) було прийняте рішення відмінити процедуру закупівлі Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-006496-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Копія Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024 №26 про відміну торгів було надано управлінню Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області листом від 19.07.2024 №20/1712 як відповідь на запит від 16.07.2024. Інформація щодо відміни торгів та підстави прийняття такого рішення були оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 19.07.2024 відповідно до п. 50 Особливостей.
Дата публікації звіту: 25.07.2024 11:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
Опис: На Ваш висновок від 19.07.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-006496-a повідомляємо наступне. 19.07.2024 Підприємством «Запоріжелектротранс» (далі - Замовник) було прийняте рішення відмінити процедуру закупівлі Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-006496-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Копія Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024 №26 про відміну торгів було надано управлінню Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області листом від 19.07.2024 №20/1712 як відповідь на запит від 16.07.2024. Інформація щодо відміни торгів та підстави прийняття такого рішення були оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 19.07.2024 відповідно до п. 50 Особливостей.
Дата публікації: 31.07.2024 17:23

Запити/Пояснення

Номер: 8f381dd313f04964a4882483ef8381e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-29-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.03.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 29.03.2024 15:45 - 20.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 29.03.2024 № 21-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: за ідентифікатором UA-2024-02-16-006496-a ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс". 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону та абз. 2 п. 15 ст. 29 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 №4700-р/пк-пз – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 09 » квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БЕНТЛІС", ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ", рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 №4700-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей. Питання, які розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в ході моніторингу не досліджувались. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою (протокол від 07.03.2024 №10 та від 14.03.2024 №11), тендерні пропозиції ТОВ "БЕНТЛІС", ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ", запит замовнику на пояснення від 29.03.2024, відповідь замовника на пояснення від 03.04.2024, сайт http://minfin.com.ua/, дані аналітичної системи https://youcontrol.com.ua/. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Абзацем 4 сторінки 29 розділу 1.1. «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону (з урахуванням Особливостей)» визначено спосіб перевірки інформації Замовником у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/ та http:// index.minfin.com.ua, в частині підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Слід зазначити, що відповідно абз. 2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. За даними https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=7439694&tb=file#express-universal-file ТОВ "МІНФІНМЕДІА" (власник веб сайту minfin.com.ua) має види діяльності: веб-портали (основний), оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність; діяльність інформаційних агентств; дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки тощо. Таким чином, ТОВ "МІНФІНМЕДІА" не є підприємством, установою, організацією, до компетенції якої належить дослідження виконання укладених договорів суб’єктами господарювання, укладання додаткових угод щодо підвищення ціни договору у відповідності до вимог чинного законодавства. Дослідженням питання відповідності тендерної документації чинному законодавству, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині застосування способу перевірки інформації, який не передбачений чинним законодавством, а саме абз. 2 п. 15 ст. 29 Закону.
Період усунення порушень: 10.04.2024 17:00 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 17:00

Оскарження висновку в суді

Опис: Впровадження № 280/3357/24 від 15.04.2024
Дата публікації: 16.04.2024 09:49
Дата відкриття провадження: 24.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 280/3704/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» ознайомившись з висновком Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області за предметом закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)» (ідентифікатор UA-2024-02-16-006496-a), який розміщений в електронній системі закупівель 10.04.2024, повідомляє, що виконати вимоги Держаудитслужби не є можливим, оскільки Замовник вважає висновок протиправним, а тендерну документацію даної закупівлі такою, що складена у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. На даний час готується позовна заява про визнання вищезазначеного висновку Держаудитслужби України протиправним, яка буде направлена до суду, у встановлений законом строк. Додатково повідомляємо, що 16.04.2024 у електронній системі ProZorro уповноваженою особою підприємства, за даною процедурою закупівлі, помилково було розміщено інформацію щодо оскарження висновку із зазначенням дати подання позовної заяви та номеру справи. Після подання до суду позовної заяви про оскарження висновку Держаудитслужби України за процедурою закупівлі (ідентифікатор UA-2024-02-16-006496-a), Замовником буде розміщена відповідна інформація щодо дати та номеру відкриття провадження по справі.
Дата публікації звіту: 17.04.2024 15:07

Запити/Пояснення