-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни та хімічної чистки шерстяних ковдр та подушок
Під кількістю 1 послуга слід розуміти 16200 кг
Завершена
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Номер:
7a0656d74f7d4f22854369d2de7cb3d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2024 00:00
Період моніторингу:
25.06.2024 16:38 - 17.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2024 № 132
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.06.2024 № 132.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-02-16-003903-a, 16.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Мостиська міська лікарня» Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-16-001529-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 04.03.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ГРАНД МОДЕРН»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга UA-2024-02-16-003903-a.c1) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №4986-р/пк-пз від 19.03.2024); тендерну пропозицію ФОП Балич Оксани Петрівни (далі – ФОП Балич О.П.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Балич О.П. як переможцем тендеру документи; договір від 25.03.2024 №119/009-08; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення №4986-р/пк-пз від 19.03.2024), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
09.07.2024 16:44 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
38b76b4777784dd781e8913f9d3968c1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.07.2024 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-16-003903-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Мостиська міська лікарня» Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bfcdf58d005a459db2deb52f23e460a9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.07.2024 10:44
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-06-25-000018 повідомляємо наступне: закупівлю послуг щодо ДК 021:2015: 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни та хімічної чистки шерстяних ковдр та подушок) Замовником проведено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Щодо обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до прогнозованих потреб замовника вирахуваних на основі минулорічних періодів. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до специфіки закладу, де надаватимуться послуги. При підготовці технічного завдання враховано те, що технологічний процес обробки медичної білизни в пральні повинен включати: підготовчі операції приймання, сортування, комплектування виробничих партій; підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування; дезінфекція; прання білизни (прання, нейтралізація, полоскання); віджимання; сушіння білизни; прасування; усунення браку прання; видача медичної білизни Замовнику.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, які отримує КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОСТИСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОСТИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів, тощо.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. В результаті з отриманих джерел було отримано три різні цінові пропозиції (додаються до відповіді на запит). На підставі цього, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі за кілограм за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Щодо документів, які підтверджують правомочність на укладення договору повідомляємо:
П.17 Постанови 1178 передбачено Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Варто зазначити, що чинне законодавство України не визначає форму та спосіб надання інформації про право підписання договору про закупівлю, зазвичай Замовник самостійно визначає яким чином переможець процедури закупівлі повинен надати таку інформацію. В свою чергу, інформацію про право підписання договору може бути надано як в паперовому вигляді (безпосередньо при підписанні договору чи шляхом направлення документів поштою, тощо), так і в електронному вигляді (шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель чи за допомогою електронної пошти, тощо). Щодо форми документа законодавство також не містить будь яких обмежень. Відтак, документ наданий переможцем під час укладення договору також відповідає нормам чинного законодавства.
Тому Учасником ФОП Балич Оксана Петрівна, при підписанні договору було надано копію паспорта та ідентифікаційного коду, а також виписку з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців. Оскільки учасник є фізичною особою-підприємцем, поданих документів є достатньо для підтвердження правомочності на укладення договору.