-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Торги відмінено
10 836 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 360.00 UAH
мін. крок: 1% або 108 360.00 UAH
Номер:
d4ccc781c6214a0d874602e67485b97d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2024 00:00
Період моніторингу:
31.07.2024 17:55 - 22.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2024 № 185
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-15-007320-a 15.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами проведеного моніторингу, в частині строку розгляду тендерної пропозиції, встановлено порушення вимог пункту 10 статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення торгів (далі – Особливості № 1178), стану виконання рішень постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та від 20.03.2024 № 5090-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922- VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.02.2024
№ Т-15/24, рішення Колегії АМКУ від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та від 20.03.2024 № 5090-р/пк-пз, тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ», протоколи щодо прийнятті рішень уповноваженої особи від 29.02.2024 № Т-17/24, від 04.03.2024 № Т-18/24, від 04.03.2024 № Т-19/24, повідомлення про продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ», рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем торгів від 12.08.2024 № Т-80/24, пояснення Замовника та долучені документи, надані через електронну систему закупівель на запити органу державного фінансового контролю від 06.08.2024 та від 12.08.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
В ході перевірки дотримання питань з виконання рішення Колегії АМКУ від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз встановлено, що відповідно до інформації, наявної в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» Замовником 24.04.2024 на виконання рішення Колегії АМКУ скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» та повернуто тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» на кваліфікацію.
Враховуючи зазначене, в межах проведення моніторингу Орган державного фінансового контролю 01.08.2024, через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, зокрема, щодо надання «обґрунтування та документального підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та від 20.03.2024
№ 5090-р/пк-пз».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 06.08.2024, Замовником зазначено наступне: «Щодо третього запитання в запиті повідомляю, що я Гончаренко Павло Олександрович, уповноважена особа КП «Київкульткластер» на виконання рішення Колегії Антимонопольного комітету України від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та від 20.03.2024
№ 5090-р/пк-пз, у встановлений Законом термін 16.04.2024р. скасував рішення, щодо визначення переможцем ТОВ «Київські енергетичні послуги», та рішення, щодо відхілення пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» та ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», шляхом розміщення інформації на сайті Уповноваженого органу, оприлюднив відповідні Протоколи про це рішення, та повідомив про це Колегію Антимонопольного комітету України. Протоколи та скріншот з сайту про задоволення скарг з сайту Уповноваженого органу додаються».
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Однак, Замовником на виконання рішення Колегії АМКУ від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та згідно з інформацією оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» скасовано та тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» повернуто на кваліфікацію лише 24.04.2024, а отже з порушенням тридцятиденного строку, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Також, під час моніторингу установлено, що Замовником 01.05.2024 оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ», згідно якого розгляд тендерної пропозиції продовжено на 20 робочих днів, а саме до 22.05.2024 (Протокол уповноваженої особи від 01.05.2024 № Т-36/24).
Слід зазначити, що орган державного фінансового контролю 07.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, а саме щодо «надання пояснень/документів щодо причин не прийняття рішення Замовником щодо розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» у встановлені законодавством строки».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 12.08.2024, Замовником зазначено наступне: «Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Український струм» (ЄДРПОУ- 44378553), згідно якого розгляд тендерної пропозиції продовжено. 12.08.2024 р. Замовником визначено тендерну пропозицію ТОВ «Український струм» переможцем. (Протокол
№ Т-80/24 у Додатку)».
Згідно абзацу 2 пункту 36 Особливостей № 1178 Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закон № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закон № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Поряд з цим, відповідно до пункту 10 статті 29 Закон № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
З огляду на викладене, Замовником прийнято рішення від 12.08.2024 щодо визначення учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» переможцем процедури закупівлі з порушенням пункту 10 статті 29 Закону № 922-VIII, оскільки Замовником 01.05.2024 оприлюднено протокол про продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» до 22.05.2024, однак, рішення щодо визначення Переможцем процедури закупівлі прийнято лише 12.08.2024, чим не дотримано строки розгляду тендерної пропозиції.
Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2024.
Відповідно до умов пункту 4 Розділу ІІІ ТД тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Станом на 12.08.2024 тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ», якого Замовник визначив переможцем, є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Поруч з тим, відповідно до пункту 50 Особливостей № 1178, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
23.08.2024 13:52 - 07.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2024 13:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський культурний кластер» виконало рішення Антимонопольного комітету України щодо визначення переможцем пропозиції ТОВ “Київські енергетичні послуги”, та повернуло на кваліфікацію пропозицію ТОВ «Український струм» (ЄДРПОУ- 44378553), згідно якого розгляд тендерної пропозиції продовжено. 12.08.2024 р. Замовником визначено тендерну пропозицію ТОВ «Український струм» переможцем закупівлі за номером ID: UA-2024-02-15-007320-a оголошеною вартостстю 10 836 000,00 гривень з ПДВ, без урахування послуг з розподілу.
Але на поточну дату Антимонопольний комітет України не зняв призупинку по цій закупівлі. У зв’язку з технічних причин не має можливості скасувати цю закупівлю. Крім того повідомляю, що ТОВ “Український струм” не виконав вимонги законодавства та протгом чотирьох днів не надав у системі довідок переможця.
Враховуючі вище наведене, повідомляємо, що відповідно підпункту 2 пункту 50 особливостей порушення буде усунено негайно, після відкриття закупівлі для можливості скасування цієї закупівлі.
Дата публікації звіту:
29.08.2024 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
3a783ba195ee46f69cacb4630e6426b7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі « Електрична енергія» за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-15-007320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3 .Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та від 20.03.2024 № 5090-р/пк-пз.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8a25c87b51044d3cadac560372fdbac1
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
06.08.2024 14:32
Опис:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський культурний кластер» є закладом культури основними видами економічної діяльності: 82.30 Організація конгресів і торгівельних виставок; 59.13 Розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм; 59.14 Демонстрація кінофільмів. Нагальною потребою є забезпечення кінотеатрів електричною енергією.
Відповідно до потреб всіх споживачів електроенергії за попередній календарний рік, враховуючі ціну діючого договору за попередній календарний місяць очікувана вартість закупівлі склала 10 836 000,00 гривень з ПДВ, без урахування послуг з розподілу. (У КП «Київкульткластер» є діючі договори на розподіл електричної енергії на безстроковій основі). У зв’язку з нагальною потребою, та враховуючи, що очікувана вартість закупівлі перевищує 100 000,00 грн., обрано процедуру закупівель – відкриті торги (з особливостями) Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, оголошена закупівля (відкриті торги з особливостями) за номером ID: UA-2024-02-15-007320-a.
Інформація Технічні та якісні характеристики закупівлі міститься у Додатку 2 Тендерної документації, що розміщено на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Офіційного веб-сайту у КП «Київкульткластер» не має. Закупівля здійснювалась за власні кошти від господарської діяльності підприємства відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. Розмір бюджетного призначення відсутній.
Щодо третього запитання в запиті повідомляю, що я Гончаренко Павло Олександрович, уповноважена особа КП «Київкульткластер» на виконання рішення Колегії Антимонопольного комітету України від 18.03.2024 № 4844-р/пк-пз та від 20.03.2024 № 5090-р/пк-пз, у встановлений Законом термін 16.04.2024р. скасував рішення, щодо визначення переможцем ТОВ «Київські енергетичні послуги», та рішення, щодо відхілення пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" та ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", шляхом розміщення інформації на сайті Уповноваженого органу, оприлюднив відповідні Протоколи про це рішення, та повідомив про це Колегію Антимонопольного комітету України. Протоколи та скріншот з сайту про задоволення скарг з сайту Уповноваженого органу додаються.
Номер:
3617f3cd595e49c68fe43ae376fe3454
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2024 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2024 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Аналізом інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником, керуючись пунктом 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, опубліковано повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Український струм» (ЄДРПОУ- 44378553), згідно якого розгляд тендерної пропозиції продовжено на 20 робочих днів, а саме до 22.05.2024.
На момент здійснення моніторингу, пропозиція учасника ТОВ «Український струм» очікує рішення Замовника.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення/документи щодо причин не прийняття рішення Замовником щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Український струм» у встановлені законодавством строки.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
870f0f4448d044d8a1b03b3778a72e3e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.08.2024 22:48
Опис:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський культурний кластер» є закладом культури основними видами економічної діяльності: 82.30 Організація конгресів і торгівельних виставок; 59.13 Розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм; 59.14 Демонстрація кінофільмів. Нагальною потребою є забезпечення кінотеатрів електричною енергією.
Відповідно до потреб всіх споживачів електроенергії за попередній календарний рік, враховуючі ціну діючого договору за попередній календарний місяць очікувана вартість закупівлі склала 10 836 000,00 гривень з ПДВ, без урахування послуг з розподілу. (У КП «Київкульткластер» є діючі договори на розподіл електричної енергії на безстроковій основі). У зв’язку з нагальною потребою, та враховуючи, що очікувана вартість закупівлі перевищує 100 000,00 грн., обрано процедуру закупівель – відкриті торги (з особливостями) Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, оголошена закупівля (відкриті торги з особливостями) за номером ID: UA-2024-02-15-007320-a.
Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Український струм» (ЄДРПОУ- 44378553), згідно якого розгляд тендерної пропозиції продовжено. 12.08.2024 р. Замовником визначено тендерну пропозицію ТОВ «Український струм» переможцем. (Протокол № Т-80/24 у Додатку).