-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Утримання внутрішньоквартальних територій: навантаження та вивезення опалого листя)
Послуга надається на території Комунарського району м. Запоріжжя
Завершена
2 268 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 340.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 340.00 UAH
Номер:
06a66936227341f8ae9a21a9da40b987
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:56 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
21.10.2024 № 94-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.10.2024 № 94-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-02-14-009157-a, яка проведена Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Комунарському району.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 30 » жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Районної адміністрації Запорізької міської ради по Комунарському району (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024 № 13-А; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Правекстар +" та Товариства з обмеженою відповідальністю «КОЗУР»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.03.2024 № 3903-р/пк-пз; протоколи розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про закупівлю послуг від 22.03.2024 № 5-А.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.10.2024 15:05 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 15:05