-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Утримання внутрішньоквартальних територій: навантаження та вивезення опалого листя)
Послуга надається на території Комунарського району м. Запоріжжя
Завершена
2 268 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 340.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 340.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2024 15:13 - 21.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації) в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
a655f387b5d04133ab63bfcb8852feeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-009157-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації) в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови.docx 20.02.2024 11:57
- Скарга на умови.pdf 20.02.2024 11:57
- довіреність.pdf 20.02.2024 11:57
- копія наказу ДМУ ЗМР від 21.03.2023 № 12р.pdf 20.02.2024 11:57
- sign.p7s 20.02.2024 11:59
- рішення від 22.02.2024 № 3357.pdf 22.02.2024 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 № 3903.pdf 04.03.2024 11:36
- рішення від 01.03.2024 № 3903.pdf 05.03.2024 18:47
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 13:16
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 13:16
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 13:19
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 13:19
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 13:23
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 13:23
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 13:27
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 13:27
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 13:39
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 13:39
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 13:45
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 13:45
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 14:02
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 14:02
- Пояснення по суті Скарги КП ЄЛУАШ.docx 23.02.2024 14:03
- Пояснення скан.pdf 23.02.2024 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 13:30
Дата розгляду скарги:
01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.02.2024 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.03.2024 18:48
Пункт скарги
Номер:
8f6ace04d06a489495e05267fa4ae814
Заголовок пункту скарги:
усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Опис заперечення:
Вимога Замовника щодо підтвердження досвіду надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям вважається лише договір, укладений за останні 3 роки, обмежує права скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційну вимогу для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, які є одержувачами бюджетних коштів на здійснення господарської діяльності з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Вимога Замовника щодо підтвердження досвіду надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям вважається лише договір, укладений за останні 3 роки, обмежує права скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційну вимогу для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, які є одержувачами бюджетних коштів на здійснення господарської діяльності з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Так, Скаржник визначений одержувачем бюджетних коштів згідно КПКВК 1418110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» (загальний фонд), КЕКВ 2610: запобігання та ліквідація наслідків руйнувань через ведення воєнних дій.
Повідомляємо Колегії, що з початку збройної агресії Скаржником здійснюється ліквідація наслідків руйнувань через прильоти ворожих ракет по інфраструктурі міста Запоріжжя.
Таким чином, Скаржник має досвід надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, отриманий не через виконання аналогічного господарського договору, а через виконання міських цільових програм, які передбачають виконання аналогічних послуг за предметом Процедури закупівлі.
Докази виконання міських цільових програм з ліквідація наслідків руйнувань через ведення воєнних дій, що передбачають надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям додаються.
Скаржник у свою чергу вважає, що форма правочину, за яким учасник закупівлі отримав досвід виконання послуг що є аналогічними предмету закупівлі що оголошена, не повинна обмежувати участь у процедурі закупівлі.
Замовник необґрунтовано встановив вимогу про те, що досвід підтверджується наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а тому замовник повинен внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити цю вимогу задля можливості надати змогу взяти участь ширшому колу учасників.
Наведена вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до багатьох учасників, які є одержувачами бюджетних коштів на здійснення господарської діяльності з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, тому зміст цієї вимоги повинен бути таким: «Довідка в довільній формі, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг, з документальним підтвердженням їх надання».
Скаржник переконаний, що внесення запропонованих змін до умов тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам. З урахуванням запропонованих змін замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси скаржника та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом.
Так, Скаржник визначений одержувачем бюджетних коштів згідно КПКВК 1418110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» (загальний фонд), КЕКВ 2610: запобігання та ліквідація наслідків руйнувань через ведення воєнних дій.
Повідомляємо Колегії, що з початку збройної агресії Скаржником здійснюється ліквідація наслідків руйнувань через прильоти ворожих ракет по інфраструктурі міста Запоріжжя.
Таким чином, Скаржник має досвід надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, отриманий не через виконання аналогічного господарського договору, а через виконання міських цільових програм, які передбачають виконання аналогічних послуг за предметом Процедури закупівлі.
Докази виконання міських цільових програм з ліквідація наслідків руйнувань через ведення воєнних дій, що передбачають надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям додаються.
Скаржник у свою чергу вважає, що форма правочину, за яким учасник закупівлі отримав досвід виконання послуг що є аналогічними предмету закупівлі що оголошена, не повинна обмежувати участь у процедурі закупівлі.
Замовник необґрунтовано встановив вимогу про те, що досвід підтверджується наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а тому замовник повинен внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити цю вимогу задля можливості надати змогу взяти участь ширшому колу учасників.
Наведена вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до багатьох учасників, які є одержувачами бюджетних коштів на здійснення господарської діяльності з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, тому зміст цієї вимоги повинен бути таким: «Довідка в довільній формі, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг, з документальним підтвердженням їх надання».
Скаржник переконаний, що внесення запропонованих змін до умов тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам. З урахуванням запропонованих змін замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси скаржника та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги