-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Акумуляторні батареї для радіостанцій (згідно специфікації)
Завершена
2 305 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 526.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 526.00 UAH
Номер:
2b74be24c8a249d197fb082f4b3862bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-09-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
09.04.2024 17:24 - 01.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 27-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 09.04.2024 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2024-02-14-008420-a 14.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 № 1602-2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.02.2024, тендерні пропозиції: фізичної особи-підприємця Назаренко Євгенія Володимировича (далі – ФОП «Назаренко Євгеній Володимирович») та товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВА-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СЕВА-ТРЕЙД»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника від 28.02.2024 № 2802-1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП «Назаренко Євгеній Володимирович», документи, завантажені учасником ФОП «Назаренко Євгеній Володимирович» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника від 01.03.2024 № 0103-2, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «СЕВА-ТРЕЙД», документи, завантажені учасником ТОВ «СЕВА-ТРЕЙД» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, скарга до процедури від 04.03.2024 за номером ID: UA-2024-02-14-008420-a.a1, рішення органу оскарження від 14.03.2024 № 4686-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 19.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.03.2024 № 2203-2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.03.2024, договір від 05.04.2024 № 05/04-01 (далі – Договір), додаткова угода від 05.04.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 05.04.2024, пояснення та документи від 16.04.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.04.2024 17:26 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2024 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
f3a7a72777554f1a8a785a1ed1d0fedb
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.04.2024 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Акумуляторні батареї для радіостанцій (згідно специфікації)" (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-008420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1) Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним підприємством "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5d61adf169d64ce2bc269c971ca99981
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
16.04.2024 11:26
Опис:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до п. 2 ч. 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від постачальників аналогічної продукції.