• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт санітарно-технічних систем в приміщенні КНП «ДЦПМСД № 4» ДМР за адресою: м. Дніпро пр.Героїв, 22

Завершена

1 222 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 220.00 UAH
Номер: bae7adae59b24b12b845553795bce5dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.04.2024 11:49 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 18.04.2024 № 46 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2024 № 46 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-02-13-012209-a 13.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України, підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС», враховуючи норми договору від 11.03.2024 № 39, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству, дотримання законодавства під час укладення додаткової угоди та своєчасність її оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-13-005358-b), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 13.02.2024 зі змінами від 15.02.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей до 25.02.2024, до 29.02.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 (щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2024 (щодо визначення переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС», далі - ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС»), тендерну пропозицію ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС», повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 04.03.2024, договір про закупівлю від 11.03.2024 № 39 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 25.04.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено. - пунктом 4 розділу VI тендерної документації визначено, що істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю та викладені в проєкті, який наведений у додатку 4 цієї тендерної документації, є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України. Вищевказаний пункт тендерної документації суперечить частині 1 статті 638 Цивільного кодексу України, якою визначено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. З огляду на викладене, всі умови проєкту договору викладеного у Додатку 4 тендерної документації, а також всі умови договору від 11.03.2024 № 39 укладеного з ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС» є істотними та можуть змінюватися лише у випадках визначених пунктом 19 Особливостей; - підпунктом 2 пункту 10.2 розділу 10 Додатку 4 «проект договору» тендерної документації та підпунктом 2 пункту 10.2 розділу 10 Договору від 11.03.2024 № 39, укладеного з ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС» Замовником вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Однак, нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей погодження зміни ціни за одиницю товару за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Отже, включення до умов укладання договору про закупівлю послуг такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як погодження зміни ціни за одиницю товару, не відповідає нормам підпункту 2 пункту 19 Особливостей; - Локальний кошторис наданий ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС» (файл 12. Кошторисна документація.pdf) у складі тендерної пропозиції включає найменування та обсяги послуг, які не передбачені Дефектним актом, що є Додатком 3 до тендерної документації. Так, локальний кошторис №02-01-01 включає наступні найменування та обсяги послуг, що не передбачені Додатком 3 до тендерної документації: -п.1 Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток в обсязі 24,00 м2; -п.2 Демонтаж обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу в обсязі 126,00 м2; -п.3 Розбирання цегляних стін під стояки в обсязі 2,25 м3; -п.4 Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток в обсязі 11,00 м2; -п.5 Розбирання цементних покриттів підлог в обсязі 11,00 м2; -п.6 Спускання води із системи в обсязі 1 336,00 метрів; -п.7 Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром до 50 мм в обсязі 203,00 метра; -п.8 Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром понад 50 до 100 мм в обсязі 134,00 метра; -п.9 Демонтаж трубопроводів зі сталевих електрозварних труб діаметром до 40 мм в обсязі 669,00 метрів; -п.10 Демонтаж трубопроводів опалення зі сталевих електрозварних труб діаметром 50 мм в обсязі 140,00 метрів; -п.11 Демонтаж трубопроводів опалення зі сталевих електрозварних труб діаметром 65 мм в обсязі 38,00 метрів; -п.12 Демонтаж трубопроводів опалення зі сталевих електрозварних труб діаметром 80 мм в обсязі 164,00 метра; -п.13 Демонтаж трубопроводів опалення зі сталевих електрозварних труб діаметром 100 мм в обсязі 92,00 метра; -п.14 Демонтаж раковин (умивальників) в обсязі 15,00 комплектів; -п.15 Демонтаж унітазів зі змивними бачками в обсязі 5,00 комплектів; -п.16 Пробивання отворів в залізобетонних перекриттях, переріз отворів 300*300 мм в обсязі 85,00 штук; -п.17 Пробивання отворів діаметром до 25 мм в цегляних стінах при товщині стіни в 2 цеглини вручну в обсязі 160,00 отворів; -п.18 Демонтаж змішувачів в обсязі 17,00 штук; -п.19 Демонтаж мийок чавунних в обсязі 2,00 комплекта; -п.20 Демонтаж та відключення обладнання (дизин.машина+диспенсер) в обсязі 3,00 штуки; -п.22 Навантаження сміття вручну в обсязі 11,67 тони; -п.23 Перевезення сміття до 30 км в обсязі 11,67 тони. Відповідно до п.32 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС» не відповідала вимогам Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Поточний ремонт санітарно-технічних систем в приміщенні КНП «ДЦПМСД № 4» ДМР за адресою: м. Дніпро пр. Героїв, 22» тендерної документації (Дефектний акт), замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У зв’язку з невиконанням замовником вказаних положень переможцем визначено учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, та в подальшому з вказаним учасником укладено Договір від 11.03.2024 № 39.
Період усунення порушень: 10.05.2024 18:02 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 18:02

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі",КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 21.05.2024 року Адміністративного позову №160/13116/24 від 21.05.2024
Дата публікації: 24.05.2024 10:59
Дата відкриття провадження: 23.05.2024 09:00
Номер відкриття провадження: 160/13116/24

Запити/Пояснення