• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

1 751 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 755.00 UAH
Номер: a9ce87ec54414e0c885f915190b7c765
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 20.08.2024 17:28 - 11.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.08.2024 № 172 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.08.2024 № 172. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2024-02-13-009245-a, 13.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 2 частини третьої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей №1275; розгляду поданих пропозицій; укладення договору та його оприлюднення, а також внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 2 частини третьої статті 14 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; укладення договору та його оприлюднення, а також внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: протокольне рішення уповноваженої особи Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007, далі – Замовник) від 06.06.2024 №87 щодо забезпечення проведення спрощеної закупівлі; оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2024 №98; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» (щодо правмірності її відхилення Замовником); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.06.2024 №122; пропозицію ТОВ «ЮА ТОРГПРОМ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.06.2024 №126; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 02.07.2024 №307/ПС/ЗФ; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі військової частини Т0110 (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.02.2024; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо закупівлі та вимоги про усунення порушення, а також відповіді та рішення Замовника на такі звернення та вимоги; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію ФОП Стецькович Олесі Михайлівни (щодо правмірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.02.2024 №12; пропозицію ФОП Боярчук Василя Йосиповича (далі – ФОП Боярчук В.Й.); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у пропозиції ФОП Боярчук В.Й. та надані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.02.2024 №15; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 11.03.2024 №23/5, а також додаткові угоди від 29.07.2024 №1, №1/1, від 30.07.2024 №2 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини першої статті 30 Закону України від 17.07.2020 №808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закону №№808-IX) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено Особливості особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. За нормою пункту 8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, в електронній системі закупівель, зокрема, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Відповідно до частини другої статті 14 Закону спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Одночасно, пунктом 2 частини третьої статті 14 Закону визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); Порядок визначення процедури розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), Згідно з вимогами пункту 14 Порядку №1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (а саме: хліб з борошна пшеничного І ґатунку – 20950 кг; хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І гатунку – 17950 кг; булочки з борошна пшеничного 1 сорту – 4100 кг) за кодом національного класифікатора України К 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 15811100-7 Хліб; 15811200-8 Булки; тощо. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 2 частини третьої статті 14 Закону.
Період усунення порушень: 09.09.2024 14:18 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2024 14:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на оприлюднений висновок про результати проведення моніторингу UA-M-2024-08-20-000036 повідомляємо наступне. Відповідно до виявленого порушення щодо не оприлюднення інформації щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 2 частини третьої статті 14 Закону, а саме не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі органом контролю було зобов’язано Замовника вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 2 частини третьої статті 14 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Командуванням військової частин було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо важливості дотримання норм чинного закупівельного законодавства в майбутньому. Крім цього, подане клопотання про можливість навчання уповноваженої особи Замовника по програмі освітньо-консалтингового курсу в Національному університеті оборони України та її участі в «Проекті 100», який організований Офісом з підтримки змін в системі Міністерства оборони України.
Дата публікації звіту: 12.09.2024 16:23

Запити/Пояснення